ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Αιτία πολέμου» για τους; εκπαιδευτικούς οποιαδήποτε σκέψη γραπτού διαγωνισμού για διορισμούς και προσλήψεις

«Η κυβέρνηση θέλει να δώσουν εξετάσεις αυτοί που έχουν εξεταστεί με διάφορους τρόπους από τα 17 τους έτη κι έπειτα, με στόχο να εμπεδώσουν την μη σταθερή εργασία για να είναι διαρκώς εκφοβισμένοι/-ες, με συνεχή πέλεκυ πάνω από το κεφάλι τους, την ελαστικότητα της εργασίας και την απόλυση»

Αυτό τονίζει μεταξύ άλλων ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου, χαρακτηρίζοντας «αιτία πολέμου» οποιαδήποτε σκέψη για γραπτό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών

 «Με πάνω από 50.000 κενά στην εκπαίδευση (τόσες είναι οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών) η κυβέρνηση ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΜΗΝ προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς, μιλά για «έξυπνους» τρόπους καταγραφής των κενών (χωρίς να υπολογίζουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες για μικρά τμήματα, για προσλήψεις όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, την ανάγκη για ενίσχυση όλων των αντισταθμιστικών δομών) και σκαρφίζεται νέους «κόφτες» και ανακύκλωση των πινάκων συνδυάζοντας 2 εκτρωματικούς νόμους (ΑΣΕΠ και προσοντολόγιο Γαβρόγλου) για να οδηγήσει ξανά στην απόλυση αλλά και σε νέα έξοδα προετοιμασίας για τις εξετάσεις (δίνοντας επιπλέον μπόνους σε ιδιωτικά φροντιστήρια).», σημειώνει ο Σύλλογος.

Όλη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΨΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

  • ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Β΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

  • ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ– ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. μέσα από τις γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ που ευαγγελίζεται εδώ και καιρό, αλλάζει τον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών, θέτοντας ένα επιπλέον βασικό κριτήριο –κόφτη για τις/τους εκπαιδευτικούς. Οι προεκλογικές αναφορές που πύκνωσαν μετά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης αποδεικνύουν ότι η σύζευξη του προσοντολόγιου Γαβρόγλου με τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αποτελούν βασικό στόχο της επόμενης περιόδου. Με βάση τις εισηγήσεις της κυβέρνησης η «επιτυχία» στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα είναι προϋπόθεση για την ένταξη στους πίνακες, ενώ στη συνέχεια θα μοριοδοτούνται και τα υπόλοιπα κριτήρια του ν. 4589/19 (προσοντολόγιο – Γαβρόγλου). Η κυβέρνηση της Ν.Δ. σήμερα, σε συνέχεια των προηγούμενων κυβερνήσεων και αξιοποιώντας την «προίκα» που της παρέδωσαν, ανατρέπει το σύστημα διορισμών, απαξιώνει πτυχία και προϋπηρεσία, εντείνει τις συνθήκες ανασφάλειας και ομηρίας, συντονίζοντας τις συνολικές αλλαγές που επιδιώκει στην εκπαίδευση ακολουθώντας τις επιταγές ΕΕ και ΟΟΣΑ. Το δικαίωμα για εργασία μετατρέπεται και ΑΥΤΟ σε πανάκριβο εμπόρευμα.

Από την πλευρά μας ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ:

Δεν προσυπογράφουμε την απαξίωση των πτυχίων μας - Δεν ακυρώνουμε τα χρόνια προϋπηρεσίας μας

Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ

Οι συνάδελφοί μας αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κάθε χρόνο κάνουν αγώνα δρόμου μετ’ εμποδίων (εμπόδια που αυξάνουν με γεωμετρική πρόοδο) για να μπορέσουν να εργαστούν. Από κυνηγοί χρυσοπληρωμένων προσόντων, φτάνουν στα πιο απόμακρα μέρη της χώρας ψάχνοντας δεύτερες και τρίτες δουλειές για να τα βγάζουν πέρα με τα υπέρογκα έξοδα, το ενοίκιο, την καθημερινή διαβίωση, το ρεύμα, τη μετακίνηση. Η πολιτική επιλογή της κυβέρνησης για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ακυρώνει τις προσπάθειες και τις θυσίες τόσων χρόνων για το δικαίωμα στην εργασία. ΟΜΩΣ ο κλάδος έχει και μνήμη και εμπειρία. Οι χιλιάδες επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών του 2006 και του 2008 έμειναν για χρόνια σε καθεστώς ομηρίας από όλες τις κυβερνήσεις.

Με πάνω από 50.000 κενά στην εκπαίδευση (τόσες είναι οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών) η κυβέρνηση ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΜΗΝ προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς, μιλά για «έξυπνους» τρόπους καταγραφής των κενών (χωρίς να υπολογίζουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες για μικρά τμήματα, για προσλήψεις όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, την ανάγκη για ενίσχυση όλων των αντισταθμιστικών δομών) και σκαρφίζεται νέους «κόφτες» και ανακύκλωση των πινάκων συνδυάζοντας 2 εκτρωματικούς νόμους (ΑΣΕΠ και προσοντολόγιο Γαβρόγλου) για να οδηγήσει ξανά στην απόλυση αλλά και σε νέα έξοδα προετοιμασίας για τις εξετάσεις (δίνοντας επιπλέον μπόνους σε ιδιωτικά φροντιστήρια).

Το νέο τοπίο στις προσλήψεις και τον διορισμό των εκπαιδευτικών ακολουθεί τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές στην εκπαίδευσή τους στα Πανεπιστήμια της χώρας, καθώς και τις αλλαγές στα αναλυτικά πολυδιαφημιζόμενα προγράμματα σπουδών, διαμορφώνοντας ένα νέο τοπίο για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τα σχολεία γενικότερα.

Η κυβέρνηση θέλει να δώσουν εξετάσεις αυτοί που έχουν εξεταστεί με διάφορους τρόπους από τα 17 τους έτη κι έπειτα, με στόχο να εμπεδώσουν την μη σταθερή εργασία για να είναι διαρκώς εκφοβισμένοι/-ες, με συνεχή πέλεκυ πάνω από το κεφάλι τους, την ελαστικότητα της εργασίας και την απόλυση.

Η δημόσια εκπαίδευση και το πανεπιστήμιο μπαίνει σε ευθεία αμφισβήτηση! Δεν αρκεί να σπουδάσεις, δεν αρκεί να δουλεύεις χρόνια, απαιτούν τώρα να αποδείξουν οι εκπαιδευτικοί την «αξία» τους ανταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο, κανιβαλίζοντας μεταξύ τους τους κόπους χρόνων και πετώντας τους στο τέλος και πάλι στην ανεργία.

Αυτοί οι εκπαιδευτικοί (αναπληρωτές) που αν δεν υπήρχαν δε θα μπορούσαν να λειτουργήσουν χιλιάδες σχολεία σε όλη τη χώρα. Αυτοί που με μεράκι, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στο μέλλον αυτού του τόπου, τους μαθητές μας, δίνουν τη μάχη να τους μάθουν γράμματα και να φτιάξουν ανθρώπους που θα φέρουν μια καλύτερη, δίκαιη κοινωνία κόντρα στις επιδιώξεις της κυβέρνησης μέσω των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών της που τους θέλει κατηγοριοποιημένους και ημιμαθείς.

Η κυβέρνηση αντί να διορίσει άμεσα όλους τους αναπληρωτές εκπ/κούς, ψάχνει άθλιους τρόπους, όπως ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για το πως θα διαιωνίζει αυτή την άθλια κατάσταση της αναπλήρωσης, των χιλιάδων κενών ανοίγοντας τον δρόμο για απολύσεις. Η κυβέρνηση ψάχνει τρόπους για να διαιρεί τους εκπαιδευτικούς και αντί να είναι κάθε χρόνο όλοι στη θέση τους με μόνιμη και σταθερή δουλειά, αυτοί να παλεύουν για μια θέση στον ήλιο, κακοπληρωμένη μάλιστα, που θα αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό με βάση τις ανάγκες των μαθητών αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουμε μιλήσει με τον αγώνα μας, με τη στάση μας έχοντας το κεφάλι ψηλά!

  • Δε θα επιτρέψουμε στην κυβέρνηση της ΝΔ να φέρει γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στους διορισμούς – προσλήψεις των εκπαιδευτικών.

  • Δε θα επιτρέψουμε να ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ το βασικό μας πτυχίο, τα χρόνια προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο, ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΜΑΣ για να μπορούμε να δουλέψουμε.

  • Απαιτούμε να αποσυρθεί οποιαδήποτε σκέψη για εισαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους διορισμούς – προσλήψεις των εκπαιδευτικών.

Δυναμώνουμε τον αγώνα με βάση τις δικές μας ανάγκες, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.

  • Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

  • Κατάργηση της ελαστικής εργασίας. Κατάργηση του προσοντολογίου.

  • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών άμεσα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που έχουν έστω μια σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου τα τελευταία χρόνια αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

  • Κάτω τα χέρια από το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας. Κατάργηση του ν. 4598/2019 και όλων των νόμων που απαξιώνουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας.

  • Το πτυχίο στο κάθε επιστημονικό αντικείμενο, που θα περιλαμβάνει και την παιδαγωγική επάρκεια, να μας εξασφαλίζει το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή δουλειά στο αντικείμενό μας.

  • Εξίσωση δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων.

  • Μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις, μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.

  • Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα αντικείμενα με μόνιμους εκπαιδευτικούς.

  • Πραγματικές αυξήσεις για κάλυψη των απωλειών των μνημονίων, του τιμάριθμου και της ακρίβειας, για ζωή με αξιοπρέπεια.

  • Κανένας πρώτος καθαρός μισθός στο δημόσιο κάτω από 1000 ευρώ (για την εκπαίδευση με ανάλογη κλιμάκωση για όλες τις κατηγορίες), και αναπροσαρμογή όλων των ΜΚ με βάση το νέο κατώτατο καθαρό. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμία σύνδεση της αξιολόγησης με τον μισθό.

  • Συνεχής και αυτόματη αύξηση – αναπροσαρμογή των μισθών με βάση τον τιμάριθμο.

  • Επιστροφή 13ου και 14ου μισθών στο δημόσιο.

  • Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.

  • Επιστροφή του ΜΚ που παρακρατήθηκε.

  • Αφορολόγητο 12.000 ευρώ και 4.000 για κάθε παιδί.

  • 20% αυξήσεις σε όλους τους μισθούς εδώ και τώρα.

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου εκφράζοντας την βούληση των μελών του σωματείου μας δηλώνει ξεκάθαρα ότι κάθε σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα μας βρει σε θέσεις μάχης, σε θέση μαζικού και ανυποχώρητου αγώνα.

Καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να πάρουν από τώρα αγωνιστικές αποφάσεις κινητοποίησης του κλάδου σε περίπτωση που η κυβέρνηση επιχειρήσει να προχωρήσει στην υλοποίηση των σχεδίων της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστήμιο Κολούμπια- Minouche Shafik
Πανεπιστήμιο Κολούμπια: Πρόταση μομφής κατά της προέδρου από καθηγητές γιατί κάλεσε την αστυνομία για τους διαδηλωτές
Η 'Ενωση των Καθηγητών αναφέρει ότι η απόφαση "λήφθηκε χωρίς διαβούλευση με τη Γερουσία, κατά παράβαση των καθιερωμένων διαδικασιών, με προσφυγή στις...
Πανεπιστήμιο Κολούμπια: Πρόταση μομφής κατά της προέδρου από καθηγητές γιατί κάλεσε την αστυνομία για τους διαδηλωτές
πανελλαδικεσ 23.jpg
Πανελλήνιες 2025: Η απόφαση για τις αλλαγές στα Επιστημονικά πεδία
Αναλυτικά όσα ορίζει η απόφαση για τις αλλαγές στα Επιστημονικά Πεδία, που θα ισχύσουν από από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025
Πανελλήνιες 2025: Η απόφαση για τις αλλαγές στα Επιστημονικά πεδία