ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ
Η επιστροφή στην κανονικότητα -όπως ανέφερε ο νέος Υπουργός Παιδείας- προϋποθέτει τη συνέχιση των μόνιμων διορισμών, χωρίς αιφνιδιασμούς και ανατροπές στη ζωή των εκπαιδευτικών, που για χρόνια στηρίζουν το δημόσιο σχολείο και υπηρετούν τον στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή.

«Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι μπορεί τα προαναφερθέντα να είναι για τους κυβερνώντες ασκήσεις επί χάρτου στη διαδικασία προώθησης μιας συγκεκριμένης πολιτικής ατζέντας, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή. Δεν μπορούμε να αφήσουμε το δημόσιο σχολείο και τις ζωές μας να γυρίσουν πίσω στην ανασφάλεια και την απαξίωση. Κυρίως, όμως, δε θα επιτρέψουμε να αποφασίσουν για εμάς, χωρίς εμάς».

Το μήνυμα αυτό στέλνουν οι Σύλλογοι αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού , με κοινό ανακοινωθέν προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Πιερρακάκη ο οποίος από το βήμα της Βουλής ανακοίνωσε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τον διορισμό  των εκπαιδευτικών.

ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ

Μετά τις προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας, κ. Πιερρακάκη, και την εξαγγελία νέου συστήματος διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών με βάση τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, προκλήθηκε, αναπόφευκτα, έντονη ανησυχία και αναστάτωση σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα. Ως απότοκο, σύσσωμοι οι εκπαιδευτικοί Σύλλογοι κινηθήκαμε τάχιστα και συνεδριάσαμε από κοινού με στόχο τη χάραξη κοινού τρόπου δράσης. Άλλωστε, η σαφής κλιμάκωση της κυβερνητικής πολιτικής χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις, επιτάσσει, αναντίρρητα, τη συνεργασία και τη συλλογική προσπάθεια.

Ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ συνιστά ένα αναχρονιστικό σύστημα διορισμών, εφόσον δοκιμάστηκε στο παρελθόν και κατά γενική ομολογία απέτυχε, αφήνοντας κατάλοιπα για πολλά χρόνια, χωρίς να λύσει κανένα πρόβλημα. Τουναντίον, αποτελεί παράγοντα ενίσχυσης της εργασιακής ανασφάλειας και του άγχους των εκπαιδευτικών, καθώς θέτει εν μία νυκτί σε αμφισβήτηση την πρόσβαση στην αγορά εργασίας σε ανθρώπους που ασκούν για χρόνια το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, ανατρέποντας τον προγραμματισμό ζωής χιλιάδων συναδέλφων. Αντί της διόρθωσης των στρεβλώσεων της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης με την εξασφάλιση σταθερών και αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, παρατηρείται η δημιουργία νέων φουρνιών ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων, υπονομεύοντας έτσι το ίδιο το σχολείο και τη σχολική ζωή εν γένει.

Επιπροσθέτως, μόνο ως αλλοπρόσαλλη και ανεδαφική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κυβερνητική επιλογή που αφορά στην οποιαδήποτε αλλαγή συστήματος, την ώρα που μόλις τρεις μήνες πριν κληθήκαμε να συμμετέχουμε σε προκήρυξη κατάρτισης νέων πινάκων κατάταξης, των οποίων την έκδοση ακόμη αναμένουμε. Η επιστροφή στην κανονικότητα -όπως ανέφερε ο νέος Υπουργός Παιδείας- προϋποθέτει τη συνέχιση των μόνιμων διορισμών, χωρίς αιφνιδιασμούς και ανατροπές στη ζωή των εκπαιδευτικών, που για χρόνια στηρίζουν το δημόσιο σχολείο και υπηρετούν τον στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή.

Με το παρόν δελτίο Τύπου, ως Σύλλογοι που εκπροσωπούμε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τοποθετούμαστε ενιαία και ομόφωνα:

  • Απορρίπτουμε συντριπτικά και μαζικά κάθε ενδεχόμενο γραπτού διαγωνισμού για τον διορισμό και τις προσλήψεις μας, που βάζει στη ρουλέτα των εξετάσεων την καριέρα και τις ζωές μας.
  • Επιστρέφουμε τις εξαγγελίες ως απαράδεκτες τόσο ως προς τη διαδικασία, όσο και ως προς το περιεχόμενό τους.
  • Απαιτούμε ειλικρινή διάλογο και διαβούλευση από μηδενική βάση με εξασφαλισμένη την ισότιμη συμμετοχή του εκπαιδευτικού κλάδου με εκπροσώπους όλων των υπογραφόντων Συλλόγων, μαζί με τις αντίστοιχες Ομοσπονδίες.

Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι μπορεί τα προαναφερθέντα να είναι για τους κυβερνώντες ασκήσεις επί χάρτου στη διαδικασία προώθησης μιας συγκεκριμένης πολιτικής ατζέντας, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή. Δεν μπορούμε να αφήσουμε το δημόσιο σχολείο και τις ζωές μας να γυρίσουν πίσω στην ανασφάλεια και την απαξίωση. Κυρίως, όμως, δε θα επιτρέψουμε να αποφασίσουν για εμάς, χωρίς εμάς.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ

  • Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων- ΠΑ.Σ.Α.Δ.
  • Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας- Π.Ε.Α.Δ.
  • Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών- ΠΑ.Σ.Α.Ν.
  • Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Τ.Ε.Α.
  • Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Κ.Ε.Α.
  • Πανελλήνιος Σύλλογος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής- ΠΑ.ΣΥ .Δ.Ε.Ε.Α.
  • Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού
  • Ειδικής Αγωγής- Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
  • Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (υπό σύσταση)- Σ.Α.Φ.
  • Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής-  Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.
  • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γεωπόνων Τ.Ε.- Π.Ε.ΕΚ.Τ.Ε.Γ.
  • Σύλλογος ΠΕ88.04-Διατροφής
  • Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Οικονομίας- ΠΑ.Σ.Ε.ΟΙΚ.
  • Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστημών- Π.Ε.Ε.Κ.Ε.
  • Σύλλογος Φυσικών Ειδικής Αγωγής- Σ.Φ.Ε.Α.
  • Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής- ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.
  • Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής (υπό σύσταση)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;