ΤΑΞΗ
Από την ένωση γονέων καυτηριάστηκε έντονα και η οδηγία περί μη υπερκατανάλωσης πετρελαίου

Εν μέσω κακοκαιρίας και θερμοκρασιών που για την Κρήτη θεωρούνται ιδιαιτέρως χαμηλές, έμειναν χωρίς καλοριφέρ και θέρμανση αρκετά τμήματα σχολείων του Ηρακλείου. Είτε λόγω βλάβης, είτε λόγω παλαιότητας των σωμάτων, είτε λόγω καθυστέρησης στην παραγγελία του πετρελαίου είτε λόγω οικονομίας, κάποια παιδιά έμειναν παγωμένα μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας. 

Ξεκαθαρίζοντας ότι τόσο η συντήρηση όσο και η προμήθεια για το πετρέλαιο έγινε έγκαιρα, η αρμόδια αντιδήμαρχος Ηρακλείου Στέλλα Αρχοντάκη, επισήμανε ότι απαιτείται μέριμνα και από τους διευθυντές προκειμένου τέτοιες κρύες ημέρες να μην υπάρχουν τέτοια φαινόμενα που πάντως εκτός του ότι δυσκολεύουν πολύ τις συνθήκες για τα παιδιά, δεν τιμούν σε καμία περίπτωση το ρόλο του σχολείου. 

Επιπλέον από την ένωση γονέων καυτηριάστηκε έντονα η οδηγία περί μη υπερκατανάλωσης πετρελαίου, εξηγώντας ότι συχνά ερμηνεύεται λανθασμένα σε κάποια σχολεία, που χωρίς να υπάρχουν προβλήματα και όλα λειτουργούν κανονικά, τα σχολεία έχουν θέρμανση μετά βίας ένα δίωρο λόγω οικονομίας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia