ekpaideytikos
ΕΛΜΕ Ξάνθης: Ο στόχος της κας Κεραμεως είναι προφανής, να «πουλήσει», για άλλη μια φορά, επικοινωνιακά ένα θέμα προσπαθώντας να βάλει την κοινωνία απέναντι στις/στους «τεμπέληδες» εκπαιδευτικούς δημιουργώντας κοινωνικούς αυτοματισμούς

«Μέσα σε αυτό το πλαίσιο της «αναβάθμισης» εμείς οι εκπαιδευτικοί εξακολουθούμε να διδάσκουμε σε τάξεις των 28 και 29 μαθητριών/ών, με ελλιπείς και ανεπαρκείς υποδομές, να χρησιμοποιούμε σχολικά εγχειρίδια απαρχαιωμένα και ξεπερασμένα, να εφαρμόζουμε προγράμματα σπουδών του προηγούμενου αιώνα, να εργαζόμαστε σε μεγάλο βαθμό μακριά από τις οικογένειές μας και να αμειβόμαστε (ειδικά οι νεοδιόριστοι) με μισθούς που οριακά ξεπερνούν αυτούς του ανειδίκευτου εργάτη»

Αυτά αναφέρει η ΕΛΜΕ Ξάνθης σε κείμενό της για τις πρωτοβουλίες του ΥΠΑΙΘ στην αξιολόγηση και τα πρόασφατα νομοσχέδια για τους εκπαιδευτικούς. Η ΕΛΜΕ τονίζει ότι θα καλέσει πολύ σύντομα σε γενική συνέλευση προκειμένου να ακουστούν όλες οι απόψεις και να προταθούν τρόποι αντιμετώπισης.

Όλη η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης

Μόλις πριν λίγες μέρες το υπουργείο Παιδείας νομοθέτησε μια ακόμη σειρά τροπολογιών για να ενισχύσει τον περίφημο νόμο περί «Αναβάθμισης και ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού έργου» με τις οποίες η Υπουργός δήλωσε περήφανα ότι ξεκινά η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο της «αναβάθμισης» εμείς οι εκπαιδευτικοί εξακολουθούμε να διδάσκουμε σε τάξεις των 28 και 29 μαθητριών/ών, με ελλιπείς και ανεπαρκείς υποδομές, να χρησιμοποιούμε σχολικά εγχειρίδια απαρχαιωμένα και ξεπερασμένα, να εφαρμόζουμε προγράμματα σπουδών του προηγούμενου αιώνα, να εργαζόμαστε σε μεγάλο βαθμό μακριά από τις οικογένειές μας και να αμειβόμαστε (ειδικά οι νεοδιόριστοι) με μισθούς που οριακά ξεπερνούν αυτούς του ανειδίκευτου εργάτη. Ο στόχος της κας Κεραμεως είναι προφανής, να «πουλήσει», για άλλη μια φορά, επικοινωνιακά ένα θέμα προσπαθώντας να βάλει την κοινωνία απέναντι στις/στους «τεμπέληδες» εκπαιδευτικούς δημιουργώντας κοινωνικούς αυτοματισμούς.


Προχωρώντας στο περιεχόμενο της τροπολογίας έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1) Μάλλον η Ελλάδα δεν είναι ενιαία χώρα, καθώς σε κάποια μέρη θα λειτουργούν τα ΠΕΚΕΣ και οι ΣΣΕ, σε άλλα οι νέοι σχολικοί σύμβουλοι και σε άλλα όλοι μαζί (!!!).
2) Οι αξιολογήτριες/τές (σχολικοί σύμβουλοι, διευθύντριες/ές σχολείων, ΔΔΕ) θα αξιολογούν χωρίς οι ίδιες/οι να έχουν αξιολογηθεί σε μια προσπάθεια δημιουργίας διχασμού στον εκπαιδευτικό κλάδο.
3) Η/Ο αξιολογούμενη/ος, μέσα από μια απίστευτα γραφειοκρατική και ανερμάτιστη διαδικασία, θα έχει το δικαίωμα μεν να υποβάλλει ένσταση επί της κρίσης την οποία όμως θα εξετάζει αυτή/ός που την έκανε (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει ...)
4) Μία/Ένας νεοδιόριστη/ος θα τιμωρείται, σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης, με μη μονιμοποίηση (αν αυτό δεν είναι τιμωρία, τότε τι είναι;). Όσο για την επιβράβευση.... θα μπορεί να αξιοποιήσει τη θετική αξιολόγηση μετά από κάποια χρόνια όποια/ος θελήσει να καταλάβει θέση διευθυντή εκπαίδευσης (ασχολίαστο...)
Κλείνοντας, θέλουμε να υπενθυμίσουμε την ατελείωτη παραγωγή τροπολογιών επί τροπολογιών της κας Κεραμέως ως απόδειξη της προχειρότητας, της ομολογίας αποτυχίας και της ανικανότητας. Παραδείγματα άφθονα όπως η διαδικασία 9 και πλέον μηνών(!!!) για την τοποθέτηση σχολικών συμβούλων), η επιφανειακή προσέγγιση και η μηδαμινή επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Και βέβαια, μέσα σε αυτόν τον νομοθετικό οίστρο, ξέχασε....το υπουργείο να εφαρμόσει τους δικούς του νόμους και να προχωρήσει σε μονιμοποίηση των διορισθέντων εκπαιδευτικών του 2020 που ήδη διανύουν τον τρίτο χρόνο δοκιμαστικής θητείας.
Το σίγουρο είναι ότι η κα Κεραμέως θα είναι περήφανη, καθώς θα έχει προσθέσει ένα ακόμη «έγινε» στη λίστα των εκτελεσθεισών εργασιών της.
Όσο για το επόμενό της βήμα.… δεν είναι δύσκολο να μαντέψουμε. Σε περίπτωση αντίδρασης του κλάδου, θα προσφύγει στα δικαστήρια με τη γνωστή κατάληξη. 

Η ΕΛΜΕ Ξάνθης θα καλέσει πολύ σύντομα σε γενική συνέλευση προκειμένου να ακουστούν όλες οι απόψεις και να προταθούν τρόποι αντιμετώπισης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ειδικη αγωγή τεχνητή νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς Πιστοποιούνται για πρώτη φορά 30.000 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής

Σε μια εποχή που η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ζούμε, εργαζόμαστε και μαθαίνουμε, η ειδική αγωγή...

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς Πιστοποιούνται για πρώτη φορά 30.000 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Διδάσκοντες ΕΚΠΑ για ιδιωτικά ΑΕΙ: «Ευτελισμός της ανώτατης εκπαίδευσης με συνέπειες για όλα τα ιδρύματα»
Οι διδάσκοντες των Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ καταγγέλλουν την ταχύρρυθμη αδειοδότηση ιδιωτικών πανεπιστημίων και προειδοποιούν για την υποβάθμιση...
Διδάσκοντες ΕΚΠΑ για ιδιωτικά ΑΕΙ: «Ευτελισμός της ανώτατης εκπαίδευσης με συνέπειες για όλα τα ιδρύματα»
vivliothiki_panepistimia
Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά μας χρειάζεται για τη δημιουργία σχολικής βιβλιοθήκης
Η πρωτοβουλία του σχολείου στοχεύει στην προώθηση της ανάγνωσης, της φαντασίας και της κριτικής σκέψης μέσα από λογοτεχνικά βιβλία για εφήβους, με τη...
Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά μας χρειάζεται για τη δημιουργία σχολικής βιβλιοθήκης
panepistimio-patrwn.jpg
Πανεπιστήμιο Πατρών: Υποδέχεται τους πρωτοετείς φοιτητές με το Welcome to UP 2025 & “Taste the City”
Welcome to UP 2025 & “Taste the City”: Οι πρωτοετείς φοιτητές ανακαλύπτουν τις γεύσεις της Πάτρας με ειδικές προσφορέ
Πανεπιστήμιο Πατρών: Υποδέχεται τους πρωτοετείς φοιτητές με το Welcome to UP 2025 & “Taste the City”