Σχετικά με τα νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ
Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο σύστημα διορισμού καταδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη στελέχωση των σχολικών μονάδων

Πρόσφατα, ήρθαν στη δημοσιότητα δημοσιεύσεις - ανακοινώσεις σχετικά με την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να επιφέρει αλλαγές στον τρόπο διορισμού των Εκπαιδευτικών κάνοντας προσθήκη στο ήδη υπάρχον σύστημα, ώστε αυτό να περιλαμβάνει πέρα από τον πυλώνα του προσοντολογίου και των κοινωνικών κριτηρίων και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών.

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο σύστημα διορισμού καταδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη στελέχωση των σχολικών μονάδων με Εκπαιδευτικούς, κάτι το οποίο προκαλεί ανασφάλεια και σύγχυση σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Αρκετοί άνθρωποι έχουν επενδύσει τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και σε χρόνο και σε οικονομικές απαιτήσεις. Αναρωτιόμαστε αν οι Προϊστάμενοι της Διοίκησης αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα των πολιτικών τους κινήσεων, αποφασίζοντας συνεχώς νέες αλλαγές. Θα ήταν ωφέλιμο και χρήσιμο να ενημερωθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άποψη των χιλιάδων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2008, οι οποίοι αισθάνονται κατάφορα αδικημένοι, καθώς παραμένουν ακόμα αδιόριστοι και πολλές φορές χωρίς εργασία.

Επομένως, ένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ ακυρώνει για άλλη μία φορά όχι μόνο τις σπουδές χρόνων, αλλά και την προϋπηρεσία των Εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν θυσιάσει την προσωπική ους ζωή για μια σταθερότητα στο επαγγελματικό τους μέλλον. Συνεπώς, είμαστε ενάντια σε κάθε γραπτό διαγωνισμό, καθώς το εγχείρημα φαίνεται ότι έχει αποτύχει κατά το παρελθόν και υποβαθμίζει όχι μόνο τα πτυχία μας, αλλά και τα ακαδημαϊκά μας προσόντα και την προϋπηρεσία μας, καθώς δημιουργεί Εκπαιδευτικούς διαφορετικών ταχυτήτων. Τέλος, ζητούμε ένα σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό με έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα.

Επιπρόσθετα, απαιτούμε τη συνέχιση των διορισμών για την κάλυψη του συνόλου των χιλιάδων κενών. Επιθυμούμε, πρωτίστως ως Εκπαιδευτικοί και δευτερευόντως ως άνθρωποι την ευημερία της κοινωνίας μέσα στην οποία ζούμε με σταθερότητα και συνέχεια, δημιουργώντας ένα σταθερό σύστημα διορισμών με επιλογή προσωπικού και προγραμμάτων σπουδών, ανεξαρτήτως Κυβερνήσεων και Υπουργών.

Εκ του προσωρινού ΔΣ του υπό σύσταση Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amaxi
Οι οδηγοί παίρνουν τον έλεγχο: Δωρεάν πρόσβαση στα δεδομένα των αυτοκινήτων
Για πρώτη φορά, οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα έχουν άμεση, δωρεάν πρόσβαση στις πληροφορίες που παράγει το αυτοκίνητό τους.
Οι οδηγοί παίρνουν τον έλεγχο: Δωρεάν πρόσβαση στα δεδομένα των αυτοκινήτων
gril
Ψήσιμο στα κάρβουνα: από κρεατικά μέχρι λαχανικά και φρούτα
Το ψήσιμο στη σχάρα δεν περιορίζεται μόνο στο κρέας. Τα κάρβουνα αναδεικνύουν εξίσου τα λαχανικά και τα φρούτα, δίνοντάς τους πλούσια γεύση, μοναδικά...
Ψήσιμο στα κάρβουνα: από κρεατικά μέχρι λαχανικά και φρούτα
fournos_mikrokimaton
Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να ξαναζεσταίνουμε – Κίνδυνοι για την υγεία
Η ξαναθέρμανση ορισμένων τροφίμων μπορεί να επηρεάσει την υγεία μας- Για ασφάλεια, καταναλώστε τα φρέσκα ή ακολουθήστε αυστηρές οδηγίες αποθήκευσης...
Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να ξαναζεσταίνουμε – Κίνδυνοι για την υγεία