Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: «Μπλόκο» στα σχέδια του ΥΠΑΙΘ ετοιμάζει η ΔΟΕ
Πού είναι η ευθύνη της κυβέρνησης για τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, τις ακατάλληλες υποδομές των σχολείων, την αύξηση των μαθητών στις τάξεις, διερωτάται η ΔΟΕ

Πυρά εναντίον της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας εξαπολύει η Ομοσπονδία των Δασκάλων, με αφορμή την κατάθεση της πολυ-τροπολογίας για την ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με τη ΔΟΕ, η ρύθμιση αυτή αποτελεί συνέχεια της «επίθεσης και της αποδόμησης του δημόσιου σχολείου», η οποία ξεκίνησε με την εσωτερική και την εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. 

«Για πρώτη φορά δίνουν τη δυνατότητα τμηματικής τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής για να ξεκινήσουν άμεσα την 'αξιολόγηση' των εκπαιδευτικών. Μάλιστα επιβεβαιώθηκε ο φόβος που εκφράσαμε στη συνάντηση με την υφυπουργό, κα Μακρή πως μάλλον για αυτό δεν μονιμοποιούνται οι νεοδιόριστοι, για να χρησιμοποιηθούν ως δύναμη πίεσης για την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης» αναφέρει η Ομοσπονδία ενώ διερωτάται πού είναι η ευθύνη της κυβέρνησης για ζητήματα όπως τα εξής: 

  • είναι μέσα Ιανουαρίου και τα κενά υπολογίζονται σε χιλιάδες;
  • οι υποδομές των σχολείων είναι σε κακό χάλι με αποτέλεσμα συνεχώς να συμβαίνουν ατυχήματα;
  • με την πρώτη κακοκαιρία τα σχολεία δεν έχουν ρεύμα ή πετρέλαιο;
  • αντί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα, στοιβάζονται θυμίζοντας περασμένες δεκαετίες;

Αναλυτικά η ανακοίνωση:                                                 

Κυβέρνηση και Υ.ΠΑΙ.Θ. συνεχίζουν κι εντείνουν το έργο κατηγοριοποίησης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου προχωρώντας στην ολοκλήρωση εφαρμογής του ν.4823/21 με την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στηριγμένης στη σαθρή διαδικασία της εσωτερικής κι εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων την οποία ο κλάδος με τη στάση του απέτρεψε. Πιστοί στην προσφιλή τους τακτική, αιφνιδιαστικά και σε ένα άσχετο νομοσχέδιο (κατάντησε φασόν διαδικασία πλέον), αυτή τη φορά του Υπουργείου Μεταφορών, ψηφίζουν τροπολογία, εφαρμογής της διαδικασίας της ατομικής αξιολόγησης.

Με την συγκεκριμένη τροπολογία, ολοκληρώνει τις προβλέψεις του ν.4823/21.

Για πρώτη φορά δίνουν τη δυνατότητα τμηματικής τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής για να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών. Μάλιστα επιβεβαιώθηκε ο φόβος που εκφράσαμε στη συνάντηση με την υφυπουργό, κα Μακρή πως μάλλον για αυτό δεν μονιμοποιούνται οι νεοδιόριστοι, για να χρησιμοποιηθούν ως δύναμη πίεσης για την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης.

Φαίνεται πως τόσο η κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο Παιδείας βιάζονται να χρεώσουν τις δικές τους ευθύνες στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Ρωτάμε την  πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.  που τόσο θριαμβευτικά στην ιστοσελίδα του αναφέρει πως «ξεκινά η αξιολόγηση μετά από 41 χρόνια», αυτό ευθύνεται που

  • είναι μέσα Ιανουαρίου και τα κενά υπολογίζονται σε χιλιάδες;
  • οι υποδομές των σχολείων είναι σε κακό χάλι με αποτέλεσμα συνεχώς να συμβαίνουν ατυχήματα;
  • με την πρώτη κακοκαιρία τα σχολεία δεν έχουν ρεύμα ή πετρέλαιο;
  • αντί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα, στοιβάζονται θυμίζοντας περασμένες δεκαετίες;

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κάνει σαφές ότι η έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα μας βρει απέναντι, στηριζόμενους στις παιδαγωγικά τεκμηριωμένες θέσεις μας που ενισχύουν το δημόσιο σχολείο.

Ο κλάδος έχει την εμπειρία και τη δύναμη να αποτρέψει την εφαρμογή του ν.4823/21 ως προς την ατομική «αξιολόγηση», όπως έπραξε και με την εσωτερική κι εξωτερική «αξιολόγηση» της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων.

Το αμέσως επόμενο διάστημα, από 25/1 μέχρι και 17/2, η βάση του κλάδου καλείται σε Γενικές Συνελεύσεις, με Ολομέλεια Προέδρων στις 20 Φεβρουαρίου 2023, ώστε να αποφασίσουμε τη δράση μας ενάντια στην ένταση της επίθεσης κυβέρνησης και Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xrisoxoidis
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
Οργή Χρυσοχοΐδη για την επίθεση στη Νομική – Βολές κατά των πανεπιστημιακών αρχών για αδράνεια στην εφαρμογή του νόμου
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
pinakas_ekpaideutikoi
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
Αντιδράσεις προκαλεί η απόφαση της κυβέρνησης να πενταπλασιάσει το κόστος εγγραφής, με το Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ να καταγγέλλει ότι τα πλεονάσματα χτίζονται...
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
protomagia 2025
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
Με γαρύφαλλα, υψωμένες γροθιές και συνθήματα στις συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Μόνο οι αγώνες θα φέρουν τη λύση, δηλώνει η Ένωση, καταγγέλλοντας την υποβάθμιση σχολείων, νοσοκομείων και την απουσία μέτρων ασφάλειας στους χώρους...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης