Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: «Μπλόκο» στα σχέδια του ΥΠΑΙΘ ετοιμάζει η ΔΟΕ
Πού είναι η ευθύνη της κυβέρνησης για τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, τις ακατάλληλες υποδομές των σχολείων, την αύξηση των μαθητών στις τάξεις, διερωτάται η ΔΟΕ

Πυρά εναντίον της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας εξαπολύει η Ομοσπονδία των Δασκάλων, με αφορμή την κατάθεση της πολυ-τροπολογίας για την ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με τη ΔΟΕ, η ρύθμιση αυτή αποτελεί συνέχεια της «επίθεσης και της αποδόμησης του δημόσιου σχολείου», η οποία ξεκίνησε με την εσωτερική και την εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. 

«Για πρώτη φορά δίνουν τη δυνατότητα τμηματικής τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής για να ξεκινήσουν άμεσα την 'αξιολόγηση' των εκπαιδευτικών. Μάλιστα επιβεβαιώθηκε ο φόβος που εκφράσαμε στη συνάντηση με την υφυπουργό, κα Μακρή πως μάλλον για αυτό δεν μονιμοποιούνται οι νεοδιόριστοι, για να χρησιμοποιηθούν ως δύναμη πίεσης για την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης» αναφέρει η Ομοσπονδία ενώ διερωτάται πού είναι η ευθύνη της κυβέρνησης για ζητήματα όπως τα εξής: 

  • είναι μέσα Ιανουαρίου και τα κενά υπολογίζονται σε χιλιάδες;
  • οι υποδομές των σχολείων είναι σε κακό χάλι με αποτέλεσμα συνεχώς να συμβαίνουν ατυχήματα;
  • με την πρώτη κακοκαιρία τα σχολεία δεν έχουν ρεύμα ή πετρέλαιο;
  • αντί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα, στοιβάζονται θυμίζοντας περασμένες δεκαετίες;

Αναλυτικά η ανακοίνωση:                                                 

Κυβέρνηση και Υ.ΠΑΙ.Θ. συνεχίζουν κι εντείνουν το έργο κατηγοριοποίησης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου προχωρώντας στην ολοκλήρωση εφαρμογής του ν.4823/21 με την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στηριγμένης στη σαθρή διαδικασία της εσωτερικής κι εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων την οποία ο κλάδος με τη στάση του απέτρεψε. Πιστοί στην προσφιλή τους τακτική, αιφνιδιαστικά και σε ένα άσχετο νομοσχέδιο (κατάντησε φασόν διαδικασία πλέον), αυτή τη φορά του Υπουργείου Μεταφορών, ψηφίζουν τροπολογία, εφαρμογής της διαδικασίας της ατομικής αξιολόγησης.

Με την συγκεκριμένη τροπολογία, ολοκληρώνει τις προβλέψεις του ν.4823/21.

Για πρώτη φορά δίνουν τη δυνατότητα τμηματικής τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής για να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών. Μάλιστα επιβεβαιώθηκε ο φόβος που εκφράσαμε στη συνάντηση με την υφυπουργό, κα Μακρή πως μάλλον για αυτό δεν μονιμοποιούνται οι νεοδιόριστοι, για να χρησιμοποιηθούν ως δύναμη πίεσης για την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης.

Φαίνεται πως τόσο η κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο Παιδείας βιάζονται να χρεώσουν τις δικές τους ευθύνες στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Ρωτάμε την  πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.  που τόσο θριαμβευτικά στην ιστοσελίδα του αναφέρει πως «ξεκινά η αξιολόγηση μετά από 41 χρόνια», αυτό ευθύνεται που

  • είναι μέσα Ιανουαρίου και τα κενά υπολογίζονται σε χιλιάδες;
  • οι υποδομές των σχολείων είναι σε κακό χάλι με αποτέλεσμα συνεχώς να συμβαίνουν ατυχήματα;
  • με την πρώτη κακοκαιρία τα σχολεία δεν έχουν ρεύμα ή πετρέλαιο;
  • αντί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα, στοιβάζονται θυμίζοντας περασμένες δεκαετίες;

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κάνει σαφές ότι η έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα μας βρει απέναντι, στηριζόμενους στις παιδαγωγικά τεκμηριωμένες θέσεις μας που ενισχύουν το δημόσιο σχολείο.

Ο κλάδος έχει την εμπειρία και τη δύναμη να αποτρέψει την εφαρμογή του ν.4823/21 ως προς την ατομική «αξιολόγηση», όπως έπραξε και με την εσωτερική κι εξωτερική «αξιολόγηση» της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων.

Το αμέσως επόμενο διάστημα, από 25/1 μέχρι και 17/2, η βάση του κλάδου καλείται σε Γενικές Συνελεύσεις, με Ολομέλεια Προέδρων στις 20 Φεβρουαρίου 2023, ώστε να αποφασίσουμε τη δράση μας ενάντια στην ένταση της επίθεσης κυβέρνησης και Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητές
«Κάνουν τα παιδιά μας μπαλάκι του πινγκ-πονγκ!»: Στα όριά τους οι γονείς για την κατανομή σε Γυμνάσια και Λύκεια
Περίεργα ανακατέματα μαθητών στα γυμνάσια και τα λύκεια: Ανακατανομή ή μεθόδευση για μετακομίσεις και «ξαφνικό θάνατο»
«Κάνουν τα παιδιά μας μπαλάκι του πινγκ-πονγκ!»: Στα όριά τους οι γονείς για την κατανομή σε Γυμνάσια και Λύκεια