Ο φερετζές της αξιολόγησης
«Η κυρία Κεραμέως, φορά το δικό της μαύρο βέλο ,το φερετζέ της Αξιολόγησης λόγω εμμονής στη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου»

Ξέρετε, είναι πολύ δύσκολο να πείσεις ένα δογματικό άνθρωπο να αποδεχτεί το λάθος του. Φανταστείτε τώρα ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι η Υπουργός Παιδείας κυρία Νίκη Κεραμέως.

Στη συγκεκριμένη κυρία, εμείς οι εκπαιδευτικοί και πριν την πανδημία, και κατά τη διάρκειά της και τώρα ,προσπαθούμε να περιγράψουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε καθημερινά και της προτείνουμε τρόπους και λύσεις για να μη διαλυθεί το Δημόσιο Σχολείο , το οποίο υπηρετούμε και αγαπάμε.

Η Υπουργός μας όμως λειτουργεί ως άλλη Μαριορή- Ζαφειρίτσα Κοντολέοντος .Κι αν η συγκριμένη κυρία του παρελθόντος –είναι η Μαριορή που ενέπνευσε τη γνωστή φράση με το φερετζέ-φορούσε μαύρο βέλο λόγω πένθους, η κυρία Κεραμέως, φορά το δικό της μαύρο βέλο ,το φερετζέ της Αξιολόγησης λόγω εμμονής στη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου .

Η περιβόητη Αξιολόγηση, για την οποία η ίδια επαίρεται ότι μετά από  41 χρόνια θα εφαρμοστεί ,στο μυαλό της Υπουργού και των συνεργατών της είναι η πανάκεια που μόλις εφαρμοστεί θα λύσει όλα τα προβλήματα των σχολείων.

Έτσι ό, τι κι αν ζητήσουμε από το ΥΠΑΙΘ , η απάντηση είναι πάντα μία!!

Ζητάμε χρηματοδότηση των Δημοσίων Σχολείων: Αξιολόγηση

Ζητάμε συντήρηση των σχολικών κτιριακών εγκαταστάσεων -κοινώς να μην μας πέφτει το ταβάνι στο κεφάλι και να μη σκοτώνονται μαθητές
μας από εκρήξεις καυστήρων: Αξιολόγηση. 

Ζητάμε καινούρια βιβλία - που το βιβλίο Λατινικών της Γ Λυκείου που διαβάζαμε εδώ και 30 χρόνια ως μαθητές ,το διδάσκουμε τώρα ως καθηγητής :Αξιολόγηση.

Ζητάμε καινούρια προγράμματα σπουδών: Αξιολόγηση

Ζητάμε διαρκή επιμόρφωση από ΥΠΑΙΘ -ΙΕΠ γιατί οι συνάδελφοι έχουν κουραστεί πια να επιμορφώνονται με δικό τους κόστος: Αξιολόγηση. 

Ό,τι κι αν ζητήσουμε από το ΥΠΑΙΘ η απάντηση είναι μία και μοναδική : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.

Λες και η κυρά- Αξιολόγηση θα κρατά ένα μαγικό ραβδάκι και ως δια μαγείας θα λύσει όλα τα προαναφερθέντα κι άλλα τόσα. Προφανώς και δε θα λύσει τίποτε από τα προηγούμενα η αξιολόγηση. Άλλωστε δεν είναι αυτός ο σκοπός της. 

Η αξιολόγηση είναι ο φερετζές του Υπουργείου, πίσω από τον οποίο προσπαθεί να κρύψει την παντελή έλλειψη αγάπης, ενδιαφέροντος και ενσυναίσθησης απέναντι στους μαθητές μας και εμάς.

Η αξιολόγηση είναι ο τρόπος τους για να βρουν το εξιλαστήριο θύμα στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών κι έτσι να καλύψουν τη δική τους ανεπάρκεια. Για όλα θα φταίνε οι κακοί και τεμπέληδες εκπαιδευτικοί!!

Και για να ξεκινήσουν την εφαρμογή της δίχως αντιδράσεις, την κρεμούν ως άλλη Δαμόκλειο σπάθη πάνω από τα κεφάλια των νεοδιόριστων: Αντιδράς στην Αξιολόγηση; Δε σε μονιμοποιούμε!!

Απλός, ξεκάθαρος, στυγνός εκβιασμός..

Δεν περιμέναμε άλλωστε κάτι άλλο από την υπουργό που εν μέσω πανδημίας αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη ,ούτε από τους Γραμματείς και Φαρισαίους του ΥΠΑΙΘ που ακολουθούν πιστά τις εντολές της αφεντικίνας τους.

Δεν ξέρω πλέον τι περιθώρια αντίδρασης έχουμε, καθώς μέχρι και το δικαίωμά μας στην απεργία και την αποχή η υπουργός μέσω της δικαιοσύνης το βγάζει άμεσα παράνομο.

Παρόλα αυτά θα αντισταθούμε ο καθένας με τον τρόπο του στη διάλυση του δημόσιου σχολείου σκίζοντας το φερετζέ της αξιολόγησης.

Ή τουλάχιστον θα ηττηθούμε προσπαθώντας… 

Υ.Γ. Εκεί στο ΥΠΑΙΘ θα έρθει κι η σειρά σας να αξιολογηθείτε. Εκλογές πλησιάζουν...

* ΘΑΝΟΣ ΒΑΛΛΑΣ, ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΛΜΕ ΔΡΑΜΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Η φωνή απόγνωσης μιας ολόκληρης κατηγορίας εκπαιδευτικών - Ένα μήνυμα που αποτυπώνει την πραγματικότητα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
Πώς η επιμονή και η οργάνωση χάρισαν -στον 2ο χρόνο προσπάθειας- την μεγάλη επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
βιβλία
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή
Μία γλωσσική συνύπαρξη αιώνων αποκαλύπτεται μέσα από καθημερινά ελληνικά επώνυμα που κρύβουν αλβανική καταγωγή
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή