Thumbnail
Δείτε αναλυτικά τις Διευκρινίσεις για υποψήφιους διευθυντές σχολικών μονάδων μέλη ΕΕΠ και εκπαιδευτικούς ΚΕΔΑΣΥ

Σε διευκρινίσεις προέβη το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, για το υπ. αριθμ.πρωτ. Φ.361.22 /10/160275/ Ε3/23-12-2022 έγγραφο, δια του Γενικού Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και ΕΑΕ Αλέξανδρου Κόπτση, σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) και τα μέλη Προσωπικού (Ε.Ε.Π) καθώς και τους εκπαιδευτικούς με οργανική θέση σε ΚΕΔΑΣΥ, που επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για θέση Δ/ντη Σχολικής μονάδας. Σύμφωνα με το διευκρινιστικό έγγραφο: 

Αναλυτικά:

Α) Τα μέλη Ε.Ε.Π. δύνανται να θέσουν υποψηφιότητα για μία Δ/νση Εκπ/σης είτε της Α/θμιας είτε της Β/θμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρ. 6 και εξειδικεύονται στην περ. δ) του άρθρου 31 του ν.4823/2021 (Α΄136).

Β) Οι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση σε αδιαβάθμητο φορέα εκπαίδευσης (ήτοι φορέα εκπαίδευσης που δεν ανήκει στην Α/θμια ή Β/θμια εκπ/ση όπως τα Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ.) θεωρείται ότι ανήκουν στην βαθμίδα εκπαίδευσης της τελευταίας οργανικής θέσης που κατείχαν πριν υπαχθούν σε θέση αδιαβάθμητου φορέα και ως εκ τούτου έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μόνο για τις Δ/νσεις Εκπ/σης αυτής της βαθμίδας.  

Να σημειωθεί πως για το ΕΕΠ όπου διδακτική υπηρεσία νοείται η παροχή υποστηρικτικού έργου Υπενθυμίζουμε πως σχετικά με τους υποψηφίους για Διευθυντές σχολικών μονάδων μέλη Ε.Ε.Π, σύμφωνα με την παράγραφο 2, του άρθρου 4 , του νόμου 4823/21, όπου τίθεται ως προϋπόθεση η συμπλήρωση ορισμένου χρόνου διδακτικής υπηρεσίας, νοείται η παροχή υποστηρικτικού έργου. Αρα στην πλατφόρμα αιτήσεων υποψηφίων Διευθυντών σχολικών μονάδων συμπληρώνουν το πεδίο της διδακτικής υπηρεσίας. 

Αναλυτικά το έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.)»  

Με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας από εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π) που επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για θέση Δ/ντη Σχολικής μονάδας και Ε.Κ., σας γνωρίζουμε ότι: 

Α) Τα μέλη Ε.Ε.Π. (άρθρο 4, παρ 1.γ του ν. 4823/2021) δύνανται να θέσουν υποψηφιότητα για μία Δ/νση Εκπ/σης είτε της Α/θμιας είτε της Β/θμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρ. 6 και εξειδικεύονται στην περ. δ) του άρθρου 31 του ν.4823/2021 (Α΄136). 

Β) Οι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση σε αδιαβάθμητο φορέα εκπαίδευσης (ήτοι φορέα εκπαίδευσης που δεν ανήκει στην Α/θμια ή Β/θμια εκπ/ση όπως τα Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ.) θεωρείται ότι ανήκουν στην βαθμίδα εκπαίδευσης της τελευταίας οργανικής θέσης που κατείχαν πριν υπαχθούν σε θέση αδιαβάθμητου φορέα και ως εκ τούτου έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μόνο για τις Δ/νσεις Εκπ/σης αυτής της βαθμίδας. 

Δείτε το έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Σάμος: Κοινό μέτωπο εκπαιδευτικών και γονέων ενάντια χρόνια υποχρηματοδότηση και τις ελλείψεις στα σχολεία
Συσκέψεις για τα κενά εκπαιδευτικών και τα προβλήματα υποδομών στα σχολεία
Σάμος: Κοινό μέτωπο εκπαιδευτικών και γονέων ενάντια χρόνια υποχρηματοδότηση και τις ελλείψεις στα σχολεία
Παιδικός Σταθμός
ΑΠΘ: Ερευνητικό πρόγραμμα φέρνει τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο
Το παιχνίδι ως επιστημονικό εργαλείο: Ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ φέρνει τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο
ΑΠΘ: Ερευνητικό πρόγραμμα φέρνει τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο
taksi
Διημερίδα για την εκπαίδευση στη Ζάκυνθο προκαλεί θύελλα αντιδράσεων των εκπαιδευτικών - «Οι μαθητές χωρίς καθηγητές και το Υπουργείο μιλά για καινοτομία»

Η

Διημερίδα για την εκπαίδευση στη Ζάκυνθο προκαλεί θύελλα αντιδράσεων των εκπαιδευτικών - «Οι μαθητές χωρίς καθηγητές και το Υπουργείο μιλά για καινοτομία»