Παιδιά
Μέσω δοκιμασιών παιδιά από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Λαγκαδά έμαθαν για την αναπηρία

Με βιωματικό τρόπο μαθητές σε δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη έμαθαν για την αναπηρία και κατανόησαν περισσότερο πώς είναι να αντιμετωπίζεις συγκεκριμένα εμπόδια στην καθημερινή ζωή.

Φόρεσαν στα χέρια κάλτσες και γάντια κουζίνας και προσπάθησαν να ανοίξουν φερμουάρ και να πιάσουν νομίσματα του ευρώ. Έδεσαν τα μάτια τους και επιχείρησαν να περπατήσουν μία διαδρομή έχοντας έναν συμμαθητή τους για συνοδό, ενώ κάνοντας κινήσεις παντομίμας δοκίμασαν να εξηγήσουν τα συναισθήματα και τις ιδέες τους.

1ο Δημοτικό Σχολείου Λαγκαδά

Τα παραπάνω αποτέλεσαν τρεις δοκιμασίες για μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λαγκαδά, στο νομό Θεσσαλονίκης, με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία. Τα παιδιά της ΣΤ' τάξης του συγκεκριμένου δημοτικού σχολείου, μέσα από το παραπάνω βιωματικό παιχνίδι, έλαβαν ένα ιδιαίτερο μάθημα για την αναπηρία.

Την ξεχωριστή αυτή δράση, που είχε ως στόχο να φέρει πιο κοντά τους μαθητές με την αναπηρία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρία στην καθημερινότητά τους, «έτρεξαν» το Κέντρο Κοινότητας δήμου Λαγκαδά και το Κοινωνικό Παντοπωλείο του δήμου Λαγκαδά σε συνεργασία με την ομάδα των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λαγκαδά.

Οι δυσκολίες της αναπηρίας

Σε πρώτο στάδιο έγινε μία συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με το τι είναι αναπηρία, ποια είδη αναπηρίας υπάρχουν και ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα ΑμεΑ. Ακολούθως, ήρθε το βιωματικό παιχνίδι με τους μαθητές και τις μαθήτριες να χωρίζονται σε τρεις ξεχωριστές ομάδες μέσα στις σχολικές αίθουσες.

Με τη βοήθεια των ειδικών που οργάνωσαν τη δράση προσπάθησαν να αντιληφθούν ποιες είναι οι δυσκολίες της κινητικής, της οπτικής και της ακουστικής αναπηρίας. Μπαίνοντας στην θέση του ατόμου με αναπηρία, τα παιδιά κατάλαβαν τις δυσκολίες σε καθημερινές δραστηριότητες και διαπίστωσαν ότι για όλα μπορούν να δοθούν λύσεις.

Η δράση οργανώθηκε από τις Φιλιππία Χατζηϊορδάνου, κοινωνική λειτουργό ΣΔΕΥ 1ου δημοτικού σχολείου Λαγκαδά, Μαρία Στέφου, ψυχολόγο ΣΔΕΥ 1ου δημοτικού σχολείου Λαγκαδά, Κωνσταντίνα Σταματιάδου, ψυχολόγο Κέντρου Κοινότητας δήμου Λαγκαδά και Μελίνα Καρεκλάκη, κοινωνική λειτουργό Κοινωνικού Παντοπωλείου δήμου Λαγκαδά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
Μιλάς σωστά ελληνικά; Οι παγίδες των λέξεων που μπερδεύουν ακόμη και τους γνώστες
«Υπέρ» ή «κατά», «εναντίον» ή «έναντι», «προτού» ή «πριν»; Μικρές γλωσσικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά στον σωστό λόγο.
Μιλάς σωστά ελληνικά; Οι παγίδες των λέξεων που μπερδεύουν ακόμη και τους γνώστες
μπριζολα
Μπριζόλες με ντοματίνια και βαλσαμικό: μια συνταγή γεμάτη άρωμα και γεύση
Η κλασική μπριζόλα ανανεώνεται με τη γλυκόξινη ισορροπία του βαλσαμικού και τη φρεσκάδα των ντοματινιών, σε ένα πιάτο που εντυπωσιάζει
Μπριζόλες με ντοματίνια και βαλσαμικό: μια συνταγή γεμάτη άρωμα και γεύση
παχυσαρκία
ΠΟΥ: Τι είναι τα φάρμακα GLP-1 κατά της παχυσαρκίας που πήραν έγκριση – Συστήνονται σε ενήλικες
Οι οδηγίες τονίζουν ότι η φαρμακευτική αγωγή πρέπει να συνδυάζεται με υγιεινή διατροφή και σωματική άσκηση για να είναι αποτελεσματική
ΠΟΥ: Τι είναι τα φάρμακα GLP-1 κατά της παχυσαρκίας που πήραν έγκριση – Συστήνονται σε ενήλικες
μπλο
Στήριξη των αγροτών από τους εκπαιδευτικούς της Ημαθίας – Κάλεσμα για συμμετοχή στο μπλόκο της Κουλούρας
Εκπαιδευτικοί και αγρότες ενώνουν τις φωνές τους για δικαιώματα και αξιοπρέπεια
Στήριξη των αγροτών από τους εκπαιδευτικούς της Ημαθίας – Κάλεσμα για συμμετοχή στο μπλόκο της Κουλούρας