Παιδιά
Μέσω δοκιμασιών παιδιά από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Λαγκαδά έμαθαν για την αναπηρία

Με βιωματικό τρόπο μαθητές σε δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη έμαθαν για την αναπηρία και κατανόησαν περισσότερο πώς είναι να αντιμετωπίζεις συγκεκριμένα εμπόδια στην καθημερινή ζωή.

Φόρεσαν στα χέρια κάλτσες και γάντια κουζίνας και προσπάθησαν να ανοίξουν φερμουάρ και να πιάσουν νομίσματα του ευρώ. Έδεσαν τα μάτια τους και επιχείρησαν να περπατήσουν μία διαδρομή έχοντας έναν συμμαθητή τους για συνοδό, ενώ κάνοντας κινήσεις παντομίμας δοκίμασαν να εξηγήσουν τα συναισθήματα και τις ιδέες τους.

1ο Δημοτικό Σχολείου Λαγκαδά

Τα παραπάνω αποτέλεσαν τρεις δοκιμασίες για μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λαγκαδά, στο νομό Θεσσαλονίκης, με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία. Τα παιδιά της ΣΤ' τάξης του συγκεκριμένου δημοτικού σχολείου, μέσα από το παραπάνω βιωματικό παιχνίδι, έλαβαν ένα ιδιαίτερο μάθημα για την αναπηρία.

Την ξεχωριστή αυτή δράση, που είχε ως στόχο να φέρει πιο κοντά τους μαθητές με την αναπηρία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρία στην καθημερινότητά τους, «έτρεξαν» το Κέντρο Κοινότητας δήμου Λαγκαδά και το Κοινωνικό Παντοπωλείο του δήμου Λαγκαδά σε συνεργασία με την ομάδα των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λαγκαδά.

Οι δυσκολίες της αναπηρίας

Σε πρώτο στάδιο έγινε μία συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με το τι είναι αναπηρία, ποια είδη αναπηρίας υπάρχουν και ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα ΑμεΑ. Ακολούθως, ήρθε το βιωματικό παιχνίδι με τους μαθητές και τις μαθήτριες να χωρίζονται σε τρεις ξεχωριστές ομάδες μέσα στις σχολικές αίθουσες.

Με τη βοήθεια των ειδικών που οργάνωσαν τη δράση προσπάθησαν να αντιληφθούν ποιες είναι οι δυσκολίες της κινητικής, της οπτικής και της ακουστικής αναπηρίας. Μπαίνοντας στην θέση του ατόμου με αναπηρία, τα παιδιά κατάλαβαν τις δυσκολίες σε καθημερινές δραστηριότητες και διαπίστωσαν ότι για όλα μπορούν να δοθούν λύσεις.

Η δράση οργανώθηκε από τις Φιλιππία Χατζηϊορδάνου, κοινωνική λειτουργό ΣΔΕΥ 1ου δημοτικού σχολείου Λαγκαδά, Μαρία Στέφου, ψυχολόγο ΣΔΕΥ 1ου δημοτικού σχολείου Λαγκαδά, Κωνσταντίνα Σταματιάδου, ψυχολόγο Κέντρου Κοινότητας δήμου Λαγκαδά και Μελίνα Καρεκλάκη, κοινωνική λειτουργό Κοινωνικού Παντοπωλείου δήμου Λαγκαδά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies panelladikes
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: Πόσο μετράει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο; Μάϊου 
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
foto_education_pencils_molivia.jpg
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
Το παρακάτω είναι εισήγηση στην εκδήλωση της Ένωσης Φιλολόγων Ν. Ηρακλείου με θέμα «Η διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο Λύκειο»
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ