Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-ΙΕΠ: Έως τις 10 Δεκεμβρίου η υποβολή σχεδίων δράσης
Τα τρια μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης και οι καταληκτικές ημερομηνίες - Οδηγίες του ΙΕΠ

Στις 10 Δεκεμβρίου λήγει η προθεσμία υποβολής των σχεδίων δράσης στην πλατφόρμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στο πλαίσιο της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Σύμφωνα με οδηγίες του ΙΕΠ η φόρμα αποτελείται από 3 μέρη τα οποία συμπληρώνονται σταδιακά με ευθύνη του Συντονιστή κάθε Ομάδας, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Στην αρχή κάθε φόρμας παρέχονται τα βασικά στοιχεία του Σχεδίου Δράσης, όπως δηλώθηκαν στον Συλλογικό Προγραμματισμό. Τα στοιχεία αυτά είναι προσυμπληρωμένα και δεν επιδέχονται αλλαγών. Είναι, επομένως, σημαντικό να έχουν συμπληρωθεί σωστά τα πεδία στην προηγούμενη φόρμα (του Συλλογικού Προγραμματισμού).

Τα 3 μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης είναι:

Α: Σχεδιασμός της Δράσης

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 10 Δεκεμβρίου

Η κάθε Ομάδα Δράσης συζητά/συναποφασίζει για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να υλοποιήσει τη δράση της. Ο Συντονιστής της Ομάδας, ο οποίος λειτουργεί ως εκπρόσωπός
της, καταχωρεί στην πλατφόρμα όσα συναποφασίστηκαν, συμπληρώνοντας τα σχετικά πεδία:

Στόχοι/αναγκαιότητα, Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα, Πόροι/μέσα, Κριτήρια και διαδικασίες αξιολόγησης της δράσης) ---> Προτάσεις Σχεδιασμού Δράσεων

Β-Γ: Υλοποίηση και Αποτίμηση της Δράσης

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 30 Μαΐου

Μετά την καταχώριση του σχεδιασμού της δράσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης παιδαγωγικής ευθύνης διατυπώνουν ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις και προτάσεις επί του σχεδιασμού στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (έως 22/1). Οι Ομάδες Δράσης, λαμβάνοντας υπόψη και την ανατροφοδότηση των ΣΕ, καταχωρούν δια του Συντονιστή τους στην πλατφόρμα:

Β. Υλοποίηση της δράσης

➢ πιθανές τροποποιήσεις στον σχεδιασμό
➢ τις βασικές ενέργειες /εκδηλώσεις /δραστηριότητες κ.λπ. που υλοποίησαν στο πλαίσιο της δράσης (εάν η δράση υλοποιήθηκε όπως ακριβώς σχεδιάστηκε καταγράφονται πολύ συνοπτικά οι ενέργειες/δραστηριότητες).

Γ. Αποτίμηση της δράσης

➢ καταγράφονται τα αποτελέσματα της δράσης, ο βαθμός επίτευξης των στόχων, δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, επιμορφώσεις που υλοποιηθήκαν, υλικό που παρήχθη

➢ διατυπώνονται προτάσεις για επιμορφώσεις, για συνέχιση της δράσης ή νέες δράσεις

Δείτε αναλυτικά τις οδηγίες του ΙΕΠ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Αυτό είναι το κορυφαίο μεταπτυχιακό του ΕΚΠΑ στη Διοίκηση, Αναλυτική και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων

Η φυσιογνωμία του προγράμματος σπουδών

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Αυτό είναι το κορυφαίο μεταπτυχιακό του ΕΚΠΑ στη Διοίκηση, Αναλυτική και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων
limeniko-10-intime.jpg
Καταγγελία: Λιμενικοί ξεγύμνωσαν προσφυγόπουλα και τα εγκατέλειψαν μέσα στη θάλασσα
Καταγγελία για βάναυση μεταχείριση ανήλικων προσφύγων από το ελληνικό Λιμενικό στα ανοικτά της Λέσβου
Καταγγελία: Λιμενικοί ξεγύμνωσαν προσφυγόπουλα και τα εγκατέλειψαν μέσα στη θάλασσα
Ο 14χρονος Σπύρος
«Μου χαρίζει μια καινούρια ζωή»: Συγκλονίζει ο 42χρονος που έλαβε το ήπαρ του 14χρονου Σπύρου
Ο νεαρός που έχασε τη ζωή του στον Άραχθο σώζει τέσσερις ανθρώπους μέσω της δωρεάς οργάνων – Συγκίνηση από τον λήπτη και το ιατρικό προσωπικό
«Μου χαρίζει μια καινούρια ζωή»: Συγκλονίζει ο 42χρονος που έλαβε το ήπαρ του 14χρονου Σπύρου