Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-ΙΕΠ: Έως τις 10 Δεκεμβρίου η υποβολή σχεδίων δράσης
Τα τρια μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης και οι καταληκτικές ημερομηνίες - Οδηγίες του ΙΕΠ

Στις 10 Δεκεμβρίου λήγει η προθεσμία υποβολής των σχεδίων δράσης στην πλατφόρμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στο πλαίσιο της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Σύμφωνα με οδηγίες του ΙΕΠ η φόρμα αποτελείται από 3 μέρη τα οποία συμπληρώνονται σταδιακά με ευθύνη του Συντονιστή κάθε Ομάδας, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Στην αρχή κάθε φόρμας παρέχονται τα βασικά στοιχεία του Σχεδίου Δράσης, όπως δηλώθηκαν στον Συλλογικό Προγραμματισμό. Τα στοιχεία αυτά είναι προσυμπληρωμένα και δεν επιδέχονται αλλαγών. Είναι, επομένως, σημαντικό να έχουν συμπληρωθεί σωστά τα πεδία στην προηγούμενη φόρμα (του Συλλογικού Προγραμματισμού).

Τα 3 μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης είναι:

Α: Σχεδιασμός της Δράσης

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 10 Δεκεμβρίου

Η κάθε Ομάδα Δράσης συζητά/συναποφασίζει για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να υλοποιήσει τη δράση της. Ο Συντονιστής της Ομάδας, ο οποίος λειτουργεί ως εκπρόσωπός
της, καταχωρεί στην πλατφόρμα όσα συναποφασίστηκαν, συμπληρώνοντας τα σχετικά πεδία:

Στόχοι/αναγκαιότητα, Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα, Πόροι/μέσα, Κριτήρια και διαδικασίες αξιολόγησης της δράσης) ---> Προτάσεις Σχεδιασμού Δράσεων

Β-Γ: Υλοποίηση και Αποτίμηση της Δράσης

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 30 Μαΐου

Μετά την καταχώριση του σχεδιασμού της δράσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης παιδαγωγικής ευθύνης διατυπώνουν ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις και προτάσεις επί του σχεδιασμού στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (έως 22/1). Οι Ομάδες Δράσης, λαμβάνοντας υπόψη και την ανατροφοδότηση των ΣΕ, καταχωρούν δια του Συντονιστή τους στην πλατφόρμα:

Β. Υλοποίηση της δράσης

➢ πιθανές τροποποιήσεις στον σχεδιασμό
➢ τις βασικές ενέργειες /εκδηλώσεις /δραστηριότητες κ.λπ. που υλοποίησαν στο πλαίσιο της δράσης (εάν η δράση υλοποιήθηκε όπως ακριβώς σχεδιάστηκε καταγράφονται πολύ συνοπτικά οι ενέργειες/δραστηριότητες).

Γ. Αποτίμηση της δράσης

➢ καταγράφονται τα αποτελέσματα της δράσης, ο βαθμός επίτευξης των στόχων, δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, επιμορφώσεις που υλοποιηθήκαν, υλικό που παρήχθη

➢ διατυπώνονται προτάσεις για επιμορφώσεις, για συνέχιση της δράσης ή νέες δράσεις

Δείτε αναλυτικά τις οδηγίες του ΙΕΠ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει η λέξη "τύρβη";

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 12 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 12/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φλωρινα
Φλώρινα: Απονομή ποδηλάτου σε μαθήτρια στο πλαίσιο Δράσεων για την οδική ασφάλεια
Η κλήρωση έγινε ενώπιον όλων των μαθητών/τριών του Σχολείου και τυχερή αναδείχθηκε μια μαθήτρια, η οποία έλαβε ως δώρο ένα ποδήλατο και ένα κράνος.
Φλώρινα: Απονομή ποδηλάτου σε μαθήτρια στο πλαίσιο Δράσεων για την οδική ασφάλεια
Λεωφορείο ΚΤΕΛ
Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής
Όταν οι εκπαιδευτικοί έμαθαν την περιπέτειά της , προθυμοποιήθηκαν να τη μεταφέρουν εκείνοι μέχρι την έδρα του σχολείου, το οποίο βρίσκεται σε...
Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής
ypaith
Υπουργείο Παιδείας: Συγκρότησε ομάδες για τη λειτουργία των ψηφιακών του συστημάτων - Τα ονόματα
Αφορά στα συστήματα: α. e-εγγραφές, β. e-doatap, γ. GIS- based «Χωροταξικό» και δ. synsyn του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α
Υπουργείο Παιδείας: Συγκρότησε ομάδες για τη λειτουργία των ψηφιακών του συστημάτων - Τα ονόματα