Πρότυπα ΕΠΑΛ: Αλλάζουν οι οδηγίες διδασκαλίας μαθήματος του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών
Αλλαγές στις οδηγίες διδασκαλίας μαθήματος του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών της Β’ τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. του σχολικού έτους 2022-2023

Αλλάζουν οι οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος «Μορφολογία και Τεχνική» του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών στην Β' Τάξη των Πρότυπων ΕΠΑΛ, σύμφωνα με νέα τροποποιητική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.

Δείτε εδώ αναλυτικά τη νέα εγκύκλιο με τις οδηγίες.

Συγκεκριμένα, αντικαθίσταται ο Πίνακας της προηγούμενης εγκυκλίου από τον Πίνακα που ακολουθεί και η ύλη και οι οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος «Μορφολογία και Τεχνική» του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

Πίνακας
Πίνακας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»