Δημοσιεύουμε παρακάτω νέα Επιστολή που έστειλε στο alfavita.gr ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός που παραιτήθηκε. Η επιστολή αφενός φωτίζει παραπέρα όσα ήδη ανάφερε στην προηγούμενη επιστολή του ο εκπαιδευτικός και αφετέρου κάνει κριτική στο εισαγωγικό κείμενο που έγραψε ο Χρήστος Κάτσικας παρουσιάζοντας την επιστολή του.
κ. Κάτσικα καλημερα,
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω και πάλι τόσο για τη επιμονή σας στην ανάδειξη του θέματος όσο και για την υποστήριξη σας προσωπικά σε εμένα παρόλο που ποτέ δε το ζήτησα. Αυτό δείχνει το πραγματικό ενδιαφέρον σας για τα εκπαιδευτικά θέματα και δικαιώνει την επιλογή μου να επικοινωνήσω μόνο μαζί σας. Στις εύστοχες παρατηρήσεις σας ότι δημιουργείται αντιπαράθεση μαθητών - εκπαιδευτικών ή σε αυτά που λέτε για τα ιδιωτικά - άριστα σχολεία για τους εύπορους γόνους δε μπορώ να διαφωνήσω αν και εκεί υπάρχει εκφοβισμός προς τους εκπαιδευτικούς με άλλο απλά τρόπο.
Όμως αναφέρετε στο σημερινό σας άρθρο πως "μες στην απελπισία μου απευθύνομαι σε εισαγγελείς και αστυνόμους". Να σας θυμίσω πως δεν απευθύνθηκα ποτέ στην αστυνομία ακόμα και όταν επρόκειτο για εξωσχολικό και δεν απευθύνθηκα διότι πιστεύω ακράδαντα πως αυτά τα ζητήματα δεν λύνονται σε καμία περίπτωση με αστυνομίες.
Η επίκληση στον εισαγγελέα έγινε διότι αυτή είναι η νόμιμη διαδικασία σε περιπτώσεις παραμέλησης είτε απο πλευράς γονιών είτε από πλευράς σχολείων. Δεν ζήτησα τη παρέμβαση εισαγγελέα κατά των μαθητών. Επίσης δεν είμαι και δεν υπήρξα ούτε κατά τη διάρκεια των επεισοδίων ποτέ απελπισμένος. Η παρατηρήσεις αυτές αλλοιώνουν τα γραφόμενα μου. Γι αυτό θα σας παρακαλούσα να τις ανακαλέσετε.
Αντιλαμβάνομαι ότι δε συμφωνείτε και πολύ όμορφα το έχετε παρατηρήσει, με κάποια ή όλα αυτά που υποδεικνύω ως πιθανούς τρόπους δράσεις αλλά σας παρακαλώ μην αλλοιώνετε τα λόγια μου. Δεν είμαι ένας "νεαρός αναπληρωτής που έζησε έναν εφιάλτη και απελπίστηκε". Κατέχω δύο πτυχία και μεταπτυχιακό και τώρα κάνω δεύτερο. Έχω σειρά επιμορφώσεων τόσο στην ειδική αγωγή όσο και στις μαθησιακές δυσκολίες, είμαι στην ομάδα των "καθοδηγητών" στο πρόγραμμα connect. Παρακολουθώ συνεχώς επιμορφώσεις για την παιδαγωγική και τις σύγχρονες τεχνολογίες, τον ψηφιακό εκφοβισμό ως μέρος της ψηφιακής αλλοτρίωσης.
Πιστεύω στη βιωματική μάθηση. Πιστεύω σε σχολεία που θα έχουν αθλητισμό, χορό μουσική και τέχνες ώστε τα παιδιά να βρίσκουν υγιείς διεξόδους διεξόδους και να καλλιεργούν τις κλίσεις και τα ταλέντα τους.
Αντ αυτού στη δευτεροβάθμια γίνεται μια "παρέλαση" γνωστικών αντικειμένων. Ένα πασάλειμμα που ώς στόχο έχει απλά να βολέψει τους αναρίθμητους πτυχιούχους που ελλείψει άλλης βιομηχανίας πέραν του τουρισμού, η συντριπτική τους πλειοψηφία καταλήγει στην εκπαίδευση. Αν δε είσαι καλός στα μαθηματικά ή στα αρχαία στα μαθήματα γενικότερα είσαι λίγο πολύ αποτυχημένος. Αν δεν σαρέσουν αυτά και βαριέσαι όπως είναι απολύτως λογικό για μια ηλικία που βράζει το αίμα, δυστυχώς το σχολείο μας δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα άλλο. Ο αθλητισμός και οι τέχνες είναι οι παράγοντες που "δένουν" την ομάδα φέρνουν κοντά εκπαιδευτικούς και μαθητές. Τα παιδιά πρέπει να έχουν όμορφες αναμνήσεις από δημιουργικές δράσεις από αυτά τα χρόνια. Αυτό μένει τελικά και αυτό είναι διαπαιδαγώγηση. ¨Σε αυτά τα πλαίσια θεωρώ πως μπορούμε να έχουμε και επιτυχημένη συμπερίληψη, επειδή είμαι της ειδικής αγωγής.
Το ξαναγράφω τα παιδιά χρειάζονται δημιουργικές υγιείς διεξόδους όχι έξυπνα κινητά.
Αυτά ως προσθήκη στην επιστολή μου επειδή βλέπω πως επιχειρείται γενικότερα να με κατατάξουν κάπου στήνοντας ένα "προφίλ" για μένα. Δεν θα έπρεπε να ασχολούμαστε με αυτό. Η παραίτηση μου δεν ήταν πράξη απελπισίας. Ήταν απόλυτα συνειδητή επιλογή με βάση τις δεδομένες συνθήκες. Αν είχα απελπιστεί δε θα παραιτούμουν, θα συνέχιζα τη "δουλειά" μου κοροιδεύοντας ουσιαστικά τους μαθητές, τους γονείς τους, το σχολείο και κυρίως τον εαυτό μου.
Σας ευχαριστώ και πάλι για την υποστήριξη στο πρόσωπο μου, παρόλο που δε την επιδίωξα ποτέ την εκτιμώ βαθύτατα. Ο σκοπός της επιστολής μου ήταν και παραμένει αυτό που αναγράφω να λειτουργήσει ως εκκινητής κάτι που φαίνεται πως ως ένα βαθμό συντελείται ιδιαίτερα χάρη στον ιστότοπο σας και σας προσωπικά. Μη με θυματοποιείται όμως τόσο και κυρίως μην αλλοιώνεται το περιεχόμενο της επιστολής μου. Γνωρίζετε πως τα πράματα αυτά δε θέλουν πολύ να καταλήξουν φαιδρά και αυτός είναι ο βασικός λόγος που αποφεύγω να εμφανίζομαι και να δίνω συνεντεύξεις παρόλη την πολιορκία που έχω αρχίσει να υφίσταμαι. Ξεκινήσαμε έναν πολύ σοβαρό αγώνα. Αν κάτι απεχθάνομαι είναι ο εκφυλισμός.
Με απεριόριστη εκτίμηση
Θεόδωρος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη