Αλληλεγγύη στους απεργούς στη Μαλαματίνα σήμερα, στους αγωνιστές ενάντια στους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, στους φοιτητές...

-Καλημέρα, Βασίλη.

-Καλημέρα, δάσκαλε. Καλή χρονιά!

-Επίσης και στα παιδιά, Βασίλη.

-Τι γίνεται; Πώς ξεκινήσαμε;

-Η μόνη ορατή βελτίωση είναι ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί στα σχολεία.

-Αλλά όχι όλοι. Ο γιος μου κάνει 5ωρα.

-Λείπουν 10.000 περίπου. Χάνονται αρκετές ώρες μαθήματος. Αλλά αυτό δεν ενοχλεί το υπουργείο...αν γινόταν καμιά κατάληψη, τότε θα θυμούνταν τις ώρες που χάνονται…

-Άστα, δάσκαλε. Το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι.

-Εμένα άλλο με προβληματίζει, Βασίλη. Τα παιδιά δεν έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Είμαι σε Γυμνάσιο, όπως ξέρεις...

-Και πώς το εξηγείς αυτό, δάσκαλε;

-Ο κορονοϊός και η κλεισούρα, που επιβλήθηκε τα χαντάκωσαν τα παιδιά. Φοβούνται, ντρέπονται, αποφεύγουν να συμμετάσχουν στο μάθημα.

-Κι οι "από πάνω" τι κάνουν;

-Αυτοί στον κόσμο τους. Προσπαθούν λέει να βάλουν συντονιστές για να ελέγχουν την ύλη...

-Ποια ύλη, ρε δάσκαλε;

-Των μαθημάτων. Αν προχωράει...

-Αυτό είναι το πρόβλημα;

-Όχι, βέβαια. Αντί να μειώσουν την ύλη, μήπως καλυφθούν τα κενά δύο χρόνων και πάρουν θάρρος τα παιδιά, αυτοί επιμένουν χωρίς βέβαια να δίνουν δραχμή για μια καλύτερη παιδεία !

-Δηλαδή τα παιδιά κοιμόνται;

-Στο Γυμνάσιο ναι. Στα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ κινούνται, αλλά συνήθως εκτονώνονται...κι έτσι τα φαινόμενα βίας αυξάνονται.

-Κι εμείς οι γονείς, τι να κάνουμε;

-Να τους δίνετε σημασία στο σπίτι. Να τα προτρέπετε να λένε τη γνώμη τους, μήπως αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους.

-Καλό αυτό...

-Δε φτάνει, Βασίλη μου, απλά να παίρνουμε στα παιδιά ό,τι μας ζητήσουν. Πολίτες θέλουμε να γίνουν, όχι άβουλοι καταναλωτές.

-Σωστά όλ' αυτά, αλλά πού να προλάβουμε; Δουλεύω όλη μέρα, δάσκαλε.

-Ε;

-Πώς θα τα βγάλουμε πέρα, δάσκαλε; Πήγες στο σούπερ μάρκετ τελευταία;

-Πήγα, πήγα. Τι ακρίβεια είν' αυτή;

-Αισχροκέρδεια το λένε...και μη μου πεις ότι για όλα φταίει ο πόλεμος…

-Και πώς θα τα βγάλουμε πέρα, Βασίλη;

-Πάντως όχι με τα φραγκοδίφραγκα, που μας τάζουνε τα πλουσιόπαιδα, που κυβερνάνε χωρίς να τους έχει λείψει ποτέ τίποτα.

-Εγώ λέω να σταματήσει αμέσως ο πόλεμος.

-Συμφωνώ.

-Και ταυτόχρονα ν' αγωνιστούμε για μια καλύτερη κοινωνία.

-Ωραίες ιδέες. Βλέπεις τίποτα στον ορίζοντα;

-Βλέπω τις γυναίκες στο Ιράν , βλέπω τους φοιτητές στην Ελλάδα...να είναι στους δρόμους

-Κι εγώ μαζί τους είμαι. Και ξέρεις γιατί είμαι μαζί με τους φοιτητές;

-Γιατί;

-Γιατί, για να τους αντιμετωπίζουν με τόση βία, αυτό σημαίνει ότι η νεολαία αντιστέκεται στα σχέδιά τους. Αλλιώς θα έκαναν διάλογο.

-Τι διάλογο να κάνουν, ρε Βασίλη; Μπορούν να πείσουν κανέναν για τη σταδιακή ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων;

-Πάντως τάξη δε σημαίνει βία!

-Βρε, δε διαφωνώ. Γι' αυτό πήγα και στην πορεία το Σάββατο. Δε μας χρειάζεται περισσότερη αστυνομία. Στήριξη στη δημόσια παιδεία, υγεία και κοινωνική προστασία χρειάζεται. Άκου να σβήνουν τις φωτιές τα ΜΑΤ!

-Ειρηνική η πορεία, ε; Δεν έκαναν τίποτα επεισόδια οι μπαχαλάκηδες;

-Βλέπεις πολλή τηλεόραση, Βασίλη. Κλείσ΄ την!

-Γιατί; Τι έγινε;

-Πού να το μάθεις; Πλάκωσαν τα παιδιά στο ξύλο, αφού πρώτα τα ψέκασαν με χημικά "κατά πρόσωπο".

-Κι εγώ γιατί δεν το έμαθα;

-Άμα έσπαγε κανά τζάμι, θα ήταν πρώτη είδηση. Κατάλαβες ποιοι ανεβάζουν τις τιμές, Βασίλη;

-Ποιοι;

-Αυτοί που θέλουν τα παιδιά μας κοιμισμένα και βουβά. Και που, αν τολμήσουν και φέρουν αντίρρηση, τα αντιμετωπίζουν σαν κατσαρίδες ή σαν τις γυναίκες στο Ιράν…

-Τι είναι αυτά που μου λες, δάσκαλε;

-Την αλήθεια σου λέω...ήμουν εκεί!

-Και τι πρέπει να κάνουμε;

-Να υποστηρίξετε τα παιδιά σας σήμερα, για να σας υποστηρίξουν αυτά αύριο.

-Πώς δηλαδή;

-Ποιος θα αντιδράσει για τη φτώχεια, την ανεργία και τις ιδιωτικοποιήσεις, Βασίλη;

-Ποιος;

-Όλοι μαζί πρέπει. Και οι φοιτητές. Αλλά αφού πρώτα έχουν πειστεί ότι τους νοιάζεται κι η κοινωνία. Γιατί δεν είναι όλοι επαναστάτες, για να δουν από τώρα το μέλλον που τους επιφυλάσσει το σύστημα…

-Α, μάλιστα…

-Αλληλεγγύη, Βασίλη. Αλληλεγγύη στους απεργούς στη Μαλαματίνα σήμερα, στους αγωνιστές ενάντια στους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, στους φοιτητές...

-Καλά όλ' αυτά...συμφωνώ!

-Και πρώτα απ' όλα, δείτε ως σύλλογος γονέων τα προβλήματα του σχολείου και αγωνιστείτε γι' αυτά

-Α, ναι. Κάτι είπαν ότι δε θα έχουν πετρέλαιο το χειμώνα…

-Αυτοί θα έχουν. Τα σχολεία και τα σπίτια μας όμως...

-Όχι άλλη τηλεκπαίδευση, δάσκαλε!

-Παλέψτε, Βασίλη!

-Μαζί με τους εκπαιδευτικούς...

-Οπωσδήποτε. Αλλά και με πολλούς άλλους...

-Σε χαιρετώ, δάσκαλε.

- Γεια σου, Βασίλη.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση εύκολα και γρήγορα με λίγα κλικ

ΕΠΙΣΗΜΟ: Βγήκε η κατανομή θέσεων για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 5124 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (Πίνακας - Αιτήσεις)

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Διακοπή της κυκλοφορίας από την Ελευσίνα έως τον Ισθμό
Άνοιξε η Αθηνών-Κορίνθου - Αποχώρησαν οι συγκεντρωμένοι από Αγρίνιο και Μεσσηνία
Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αθηνών-Κορίνθου, ενώ αποχώρησαν οι συγκεντρωμένοι από την περιοχή του Αγίου Δημητρίου στο Αγρίνιο,...
Άνοιξε η Αθηνών-Κορίνθου - Αποχώρησαν οι συγκεντρωμένοι από Αγρίνιο και Μεσσηνία
teacher
Σχολείο στη Βάρκιζα: Χάος παρανομίας και εργασιακή κόλαση... επί της γης!
Μεταξύ άλλων οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για μια εργασιακή κόλαση. Ο σκοταδισμός και η πολιτική ανελευθερία σε όλο της το μεγαλείο!
Σχολείο στη Βάρκιζα: Χάος παρανομίας και εργασιακή κόλαση... επί της γης!