σδε-λαρισας
Φετινό σύμβολο για την έναρξη της σχολικής χρονιάς ήταν μια μεγάλη πεταλούδα, που σχεδιάστηκε από τον απόφοιτο του σχολείου και τοποθετήθηκε στην είσοδο του σχολείου μαζί με το «Καλώς ήρθατε».

Τελετή έναρξης της νέας εκπαιδευτικής περιόδου και εκδήλωση υποδοχής νέων εκπαιδευόμενων πραγματοποιήθηκε στο 2ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Λάρισας, το σχολείο που λειτουργεί μέσα στη Φυλακή.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ο σύλλογος εκπαιδευτών του 2ου Σ.Δ.Ε. Λάρισας επέλεξε ένα σύμβολο για την τελετή υποδοχής των πρωτοετών. Φετινό σύμβολο ήταν η πεταλούδα. Μια μεγάλη πεταλούδα, που σχεδιάστηκε από τον απόφοιτο Ανατόλι Β. τοποθετήθηκε στην είσοδο του σχολείου μαζί με το «Καλώς ήρθατε».

Δύο εκπαιδευόμενοι του Β΄ Κύκλου Σπουδών αναφέρθηκαν στον πολλαπλό συμβολισμό της πεταλούδας και στον συσχετισμό της με τη φοίτηση στο σχολείο.

σδε-λαρισας

Όπως εξήγησε ο Ματθαίος Π., η πεταλούδα, από τα αρχαιότερα σύμβολα στον κόσμο, χάρη στη μοναδική για τη φύση διαδικασία της μεταμόρφωσης προκαλεί τον θαυμασμό και εμπνέει μύθους διαχρονικά. Στον αρχαίο κόσμο, οι πεταλούδες συνδέονταν με τις ψυχές των νεκρών, την αναγέννηση και τη γονιμότητα, ενώ υπάρχουν ακόμα κάποιες φυλές που διεκδικούν την καταγωγή τους από αυτήν.

Ο Απόστολος Β. τόνισε ότι αυτό που συνδέει κυρίως την πεταλούδα με το σχολείο και με τους εκπαιδευόμενους είναι η διαδικασία της μεταμόρφωσής της. Όπως η χρυσαλλίδα κλείνεται στο κουκούλι που υφαίνει και προετοιμάζεται για να βγει πλήρως μεταμορφωμένη και να πετάξει ελεύθερα στον κόσμο, έτσι και οι εκπαιδευόμενοι έρχονται στο σχολείο και μεταβάλλουν σταδιακά προβληματικές στάσεις του παρελθόντος, παίρνουν νέες γνώσεις και μαθαίνουν να σκέφτονται πιο κριτικά, ώστε σε δύο χρόνια να «βγουν» από το κουκούλι του σχολείου πιο δυνατοί και πιο έτοιμοι να ανοίξουν τα φτερά τους ελεύθεροι και πάλι στον κόσμο. Φυσικός μετασχηματισμός και μετασχηματίζουσα μάθηση συνδέθηκαν στην παρουσίαση. 

Δύο άλλοι εκπαιδευόμενοι του Β΄ Κύκλου, ο Βαγγέλης Φ. που ανήκει στην ομάδα των πρώτων εκπαιδευόμενων κατά τη χρονιά έναρξης λειτουργίας του 2ου Σ.Δ.Ε. Λάρισας, και ο Δανιήλ Κ., μοιράστηκαν με τους συνεκπαιδευόμενούς τους την εμπειρία της φοίτησής τους στο σχολείο και προέτρεψαν τους πρωτοετείς να αγαπούν το σχολείο και να σέβονται τους κανόνες του.

Στο τελευταίο μέρος της εκδήλωσης εκπαιδευόμενοι έδειξαν με ένα δρώμενο ότι υπάρχει διαχωριστική γραμμή στη συμπεριφορά τους πριν και μετά το σχολείο, δείχνοντας ότι πρέπει να εγκαταλείψουν στην είσοδό του συνήθειες και πρακτικές που δεν ταιριάζουν στο σχολικό περιβάλλον. 

Στο τέλος, όλοι οι νέοι μαθητές παρέλαβαν από τους δευτεροετείς μια κάρτα με μία προσωπική ευχή και ένα γλυκό. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Επόπτης Εισαγγελέας του Κ.Κ. Λάρισας κ. Ιωάννης Μαγκούτας, ο Διευθυντής του Κ.Κ. Λάρισας κ. Δημήτριος Παπαδόπουλος, ο Αρχιφύλακας κ. Κωνσταντίνος Παπαθανασίου και όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό των δύο σχολείων του Κ.Κ. Λάρισας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συνταξιουχοι εκπαιδευτικοι
Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης: Επιστολή στους νέους και νέες συνταξιούχους εκπαιδευτικούς
Αφετηρία και σταθερός προσανατολισμός της ΕΣ.Ε.Θ. από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της ήταν η άποψη πως λύσεις στα προβλήματά μας μπορούν να...
Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης: Επιστολή στους νέους και νέες συνταξιούχους εκπαιδευτικούς
PANELLINIES
Να σταματήσουν να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!
«Το μόνο που καταφέρνουν είναι η Φυσική επιστήμη να γίνει απωθητική και να εγγραφεί στις συνειδήσεις των παιδιών ως ένα αποσπασμένο από την φυσική...
Να σταματήσουν να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!