Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποια σχολεία εντάσσονται από το σχ. έτος 2022-23
Ορισμός Σχολικών Μονάδων που εντάσσονται στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022 - 2023

Με την υπ. αριθμ. 89210/Δ1 Απόφαση, (η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 3958/26-7-2022) της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή ορίζονται οι Σχολικές Μονάδες που εντάσσονται στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022 – 2023.

Ορισμός Σχολικών Μονάδων που εντάσσονται στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022 – 2023. …αποφασίζουμε:

Ορίζουμε τις σχολικές μονάδες που εντάσσονται στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022-2023, όπως αναφέρονται στον πίνακα που ακολουθεί: 

Δείτε τη συνέχεια στο ΦΕΚ  εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή: Σαρώνει η νέα ηλεκτρονική απάτη με το όνομα της BOOKING – Πώς «ψαρεύουν» τα θύματα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πλανήτης Γη
Γιατί η 5η Αυγούστου 2025 θα είναι η πιο σύντομη μέρα στην ιστορία;
Η 5η Αυγούστου 2025 προβλέπεται ως η πιο σύντομη μέρα στην ιστορία. Τι σημαίνει αυτό για τη Γη, τα ατομικά ρολόγια και το ενδεχόμενο αρνητικού...
Γιατί η 5η Αυγούστου 2025 θα είναι η πιο σύντομη μέρα στην ιστορία;
checkmate-paraitisi_ekloges_aireton_ypiresiaka_symvoylia.jpg
Επιστολή αιρετών: Αιτήματα για ισόνομη αντιμετώπιση εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα νέα τμήματα ένταξης 2025
Επιστολή αιρετών υπηρεσιακών συμβουλίων προς το Υπουργείο Παιδείας για δίκαιη κατανομή οργανικών θέσεων και αναθεώρηση της διαδικασίας τοποθέτησης
Επιστολή αιρετών: Αιτήματα για ισόνομη αντιμετώπιση εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα νέα τμήματα ένταξης 2025