Συλλογή υπογραφών για την ίδρυση εκπαιδευτικών δομών στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού
Ανοιχτή επιστολή και συλλογή υπογραφών για την ίδρυση εκπαιδευτικών δομών στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού

Στη συλλογή υπογραφών για την ίδρυση εκπαιδευτικών δομών στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού προχωρά η Ομάδα Εκπαιδευτικών υποστήριξης της εκπαίδευσης στις φυλακές. 

Όπως υπογραμμίζουν οι εκπαιδευτικοί, στο Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού ΙΙ κρατούνται περίπου 170 υπόδικες κρατούμενες. Σε γενικές γραμμές οι γυναίκες κρατούμενες προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα και ένα ποσοστό της τάξης του 45% των γυναικών δεν έχει ολοκληρώσει την εννεαετή υποχρεωτική εκπαίδευση και δεν έχει εργαστεί ούτε πρόκειται να λάβει σύνταξη.

Επιπρόσθετα, το 75% των γυναικών που αποφυλακίζονται είναι μητέρες, ενώ το ποσοστό του πρότερου εγκλεισμού των γυναικών κατά την τελευταία πενταετία είναι της τάξεως του 38,5%.  

«Κατανοούμε τον ιδιαίτερα ευάλωτο χαρακτήρα του πληθυσμού των γυναικείων φυλακών και θεωρούμε ιδιαίτερα καθοριστικό και προστατευτικό παράγοντα την πρόσβαση των γυναικών αυτών σε επίσημες εκπαιδευτικές δομές του Υπουργείου, οι οποίες πέρα από την αποτελεσματικότερη διαχείριση του χρόνου του εγκλεισμού, θα τους δώσει και τα εφόδια για αξιοπρεπή αντιμετώπιση της καθημερινότητας, όταν αποφυλακιστούν και κυρίως για να αποφύγουν ένα νέο εγκλεισμό για την ίδια ή άλλη πράξη. 

Η λειτουργία εκπαιδευτικών δομών σε άλλες γυναικείες φυλακές, αλλά και στις αντρικές φυλακές που βρίσκονται στο ίδιο σύμπλεγμα καταστημάτων κράτησης και όπου λειτουργούν Δημοτικό Σχολείο, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ΔΙΕΚ με τρεις ειδικότητες, τμήματα εκμάθησης ελληνικών, τμήμα κινηματογράφου κτλ, αποτελεί καλή πρακτική που θα πρέπει να επεκταθεί και σε άλλα καταστήματα. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση οφείλει να εφαρμόζεται ανεξαρτήτως φύλου, κοινωνικής τάξης και εθνότητας. 

Οι υπογραφές και τα ψηφίσματα των φορέων και των πολιτών που ακολουθούν ενώνουν τη φωνή τους με τις κρατούμενες και με όσους και όσες υποστηρίζουμε τη δημιουργία εκπαιδευτικών δομών στο Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού ΙΙ όπως ορίζει ο νόμος 4763/2020» αναφέρουν η ομάδα των εκπαιδευτικών.

Υπογράψτε το ψήφισμα εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εγκέφαλος
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
Διεθνής έρευνα σε πάνω από 6.000 ασθενείς αποκαλύπτει ότι η σχιζοφρένεια δεν είναι μία, αλλά πολλές διαταραχές με ξεχωριστό νευροβιολογικό αποτύπωμα,...
Σχιζοφρένεια: Δεν είναι μία αλλά πολλές – Τι δείχνει νέα διεθνής μελέτη για τις διαφορές στη δομή του εγκεφάλου
kaldis
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»«Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
Σοβαρή κρίση εμπιστοσύνης στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής – Σε εξέλιξη θεσμική εμπλοκή με τον Πρύτανη Παναγιώτη Καλδή - Επιστολή "καμπανάκι" στην...
Καταγγελίες-φωτιά στο ΠΑΔΑ: «Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»«Ο Πρύτανης υπονομεύει τη λειτουργία του Ιδρύματος»
panelladikes_03
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ
Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ (ΜΕΚ ΙΙ).
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2025: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ
EKPAIDEYTIKOS
Πώς ζουν σήμερα οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα;
Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ουσιαστικά είναι κάτι σαν «χορηγοί» της εκπαίδευσης, αφού τα χρήματα που παίρνουν πάνε όλα σε εισιτήρια και έξοδα...
Πώς ζουν σήμερα οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα;