Thumbnail
«Καλούμε όλο τον πολιτικό και εκπαιδευτικό κόσμο να αφουγκραστεί τις ανησυχίες των εκπαιδευτικών που στα χέρια τους κρατούν το μέλλον των παιδιών μας»

Με ανακοίνωσή τους οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί με αφορμή τους πρόσφατους διορισμούς που ανακοίνωσε το υπουργείο σχολιάζουν πως θα καταληφθούν οι θέσεις ,από συναδέλφους με χαμηλότερησειρά στους πίνακες κατάταξης".

"Ως αναπληρωτές στηρίξαμε την εκπαίδευση αναπληρώνοντας τους εαυτους μας για 10-15 χρόνια. Ως μόνιμοι κληθήκαμε να υπηρετήσουμε και πάλι μακριά από τον τόπο μας και να στελεχώσουμε ακριτικές περιοχες, παρατώντας και πάλι τα σπίτια μας, χωρίζοντας τα παιδιά μας και πάλι από τον ένα εκ των δύο γονέων τους,μετακινώντας τα κι αυτά (αλλαγή σχολ. περιβαλλοντος, πλαισιου διαβίωσης κλπ) λίγο πριν μας δοθεί το δικαίωμα μετάθεσης σε περιοχές κοντά στα σπίτια μας.

Οι νέοι διορισμοί που ανακοίνωσε το υπουργείο θα συνεχίσουν ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ καθώς θα καταληφθούν οι θέσεις που τόσα χρόνια περιμέναμε ,από συναδέλφους με χαμηλότερη από εμάς σειρά στους πίνακες κατάταξης.

Παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις και κινητοποιήσεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με στόχο την άρση της διετούς υπηρέτησης της οργανικής θέσης, καμία λύση δεν έχει δοθεί στην αγωνία μας. 7000 και πλέον οικογένειες αναμένουν προκειμένου να προγραμματίσουν το μέλλον τους.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι πλήρως ενημερωμένη για τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η άδικη αυτή διάταξη. Αρκεί να υπενθυμίσουμε: 33 αναφορές/ ερωτήσεις στη Βουλή, μία επίκαιρη ερώτηση, μία τροπολογία, παραστάσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, στη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, αλλεπάλληλες συναντήσεις και αμέτρητες επιστολές και τηλεφωνήματα.

Η πρόσκληση για νέους διορισμούς από τους ίδιους πίνακες κατάταξης χωρίς να μας έχει δοθεί πρώτα δικαίωμα μετάθεσης/ απόσπασης, όχι μόνο επιτείνει την αγωνία μας, αλλά δημιουργεί και άνιση μεταχείριση, διότι στις οργανικές θέσεις θα τοποθετηθούν συνάδελφοι, οι οποίοι διαθέτουν λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα, προϋπηρεσία και μόρια μετάθεσης.

Σημειωτέον, τα κενά αυτά ενώ υπήρχαν, δεν μας δόθηκαν ως επιλογή κατά τον διορισμό μας. Η δημιουργία θέματος ισονομίας, δικαιοσύνης και ηθικής τάξης είναι κάτι που δεν πρέπει να παραβλεφθεί.

Η κατάσταση που συντηρείται ρίχνει νερό στον μύλο των ανισοτήτων μεταξύ των εκπαιδευτικών. Μια πρακτική, η οποία δεν μπορεί να διαιωνίζεται στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας.

Καλούμε όλο τον πολιτικό και εκπαιδευτικό κόσμο να αφουγκραστεί τις ανησυχίες των εκπαιδευτικών που στα χέρια τους κρατούν το μέλλον των παιδιών μας.

Ζητάμε από την κυβέρνηση να προηγηθούν οι δικές μας υπηρεσιακές μεταβολές, προκειμένου να δοθεί τέλος στον φαύλο κύκλο της ανισότητας που έχει δημιουργηθεί".

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»