kleista sxoleia 14 martioy 2022
Σε αναστολή λειτουργίας τίθενται από το νέο σχολικό έτος (σ.σ.2022-2023) 113 νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία, μετά από απόφαση του υπουργείου Παιδείας και την έκδοση σχετικού ΦΕΚ

Μεγάλος είναι ο αριθμός των «λουκέτων» που θα μπουν από τη νέα σχολική χρονιά σε νηπιαγωγεία και δημοτικά, σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με το ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε στις 8 Ιουλίου, σε αναστολή λειτουργίας τίθενται 40 δημοτικά σχολεία και 73 νηπιαγωγεία, για λόγους έλλειψης διδακτηρίων, καθώς και μικρού ή μηδενικού αριθμού μαθητών.

    Δείτε στο ΦΕΚ ποια σχολεία κλείνουν

«Στην πλειοψηφία τους σχολεία που ήταν ήδη σε αναστολή»

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θωμάς Μπαχαράκης αναφέρει μιλώντας στο GRTimes ότι «μιλάμε για σχολεία, τα οποία στην πλειοψηφία τους ήταν ήδη σε αναστολή για περισσότερο από ένα χρόνο ή ακόμη και σχολεία που δεν λειτούργησαν ποτέ όλα τα προηγούμενα χρόνια. Από τα 113 νηπιαγωγεία και δημοτικά που είναι στο ΦΕΚ για αναστολή, τα 15 μόνο (σ.σ. εκ των οποίων 13 νηπιαγωγεία και δύο δημοτικά), ήταν λειτουργικά το προηγούμενο σχολικό έτος και αυτά αναγκάζονται να κλείσουν λόγω λιγοστού ή μηδενικού αριθμού μαθητών.  Για τα παιδιά από αυτά τα σχολεία έχουν κινηθεί οι απαραίτητες διαδικασίες και μετακινήθηκαν σε γειτονικά σχολεία (σ.σ. ενδεχομένως και σε διπλανά χωριά)».

«Τακτική του υπουργείου με γνώμονα το κόστος»

Από την πλευρά του ο Προέδρος της Ομοσπονδίας Γονέων & Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας Θανάσης Κοκονάς μιλώντας στο GRTimes έκανε λόγο για μια τακτική του υπουργείου Παιδείας, η οποία επαναλαμβάνεται κάθε σχολικό έτος και έχει γνώμονα το κόστος.

«Κάθε χρόνο το υπουργείο ανανεώνει αναστολές λειτουργίας σχολείων, με γνώμονα το κόστος. Κάποια από αυτά τα σχολεία μπορούν να φιλοξενήσουν μαθητές, αλλά επειδή οι μαθητές είναι λίγοι, δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος και οι μαθητές αναγκάζονται να μετακινούνται σε άλλες περιοχές. Παράλληλα προχωρούν απερίσκεπτα σε αναστολές λειτουργίας σχολείων και δεν λαμβάνουν κανένα μέτρο για την υποστελέχωση των σχολείων σε εκπαιδευτικό και όχι μόνο προσωπικό» είπε.

Επιπλέον ο κ. Κοκονάς συμπληρώνει ότι «το χειρότερο είναι ότι στο κομμάτι των αναστολών – λόγω έλλειψης υποδομών – δεν δίνεται η δέουσα προσοχή για να οργανωθούν αυτά τα σχολεία, τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και να ελαφρύνουν άλλα σχολεία εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος».

Κλείνοντας, τονίζει ότι «ζητάμε επίσης με το άνοιγμα των σχολείων να μην στοιβάζονται τα παιδιά, να εξασφαλίζεται η συντήρηση των υποδομών και να υπάρχει εκπαιδευτικό προσωπικό, καθώς και προσωπικό καθαριότητας».

 

Δείτε τα σχολεία

dimotika_anastoli_leitourgias

dimotika_anastoli_leitourgias

dimotika_anastoli_leitourgias

nipiagogeia_anastoli_leitourgias

nipiagogeia_anastoli_leitourgias

nipiagogeia_anastoli_leitourgias

nipiagogeia_anastoli_leitourgias

Δείτε το ΦΕΚ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι πίνακες με τα προσωρινά αποτελέσματα για μόνιμη πρόσληψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων