Στην 3η θέση η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών στο 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών κατέλαβε μετά από πολλά χρόνια την 3η θέση στην ΟΛΜΕ. - "Το αποτέλεσμα μας δίνει χαρά και αισιοδοξία."

Με ανακοίνωσή της η ΑΣΕ ενημερώνει για τις εργασίες του 20ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ.

Η ανακοίνωση της ΑΣΕ

Στην 3η θέση η ΑΣΕ στο 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ!
Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία!

eikona1.jpg

"Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 20ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ, τη Δευτέρα 4 Ιούλη, με την εκλογή του νέου Δ.Σ. και των αντιπροσώπων για το 38ο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ. Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών, η μοναδική παράταξη που σημείωσε διακριτή και σημαντική άνοδο σε ποσοστά, κατέλαβε μετά από πολλά χρόνια την 3η θέση στην ΟΛΜΕ. Συγκεκριμένα πήρε 59 ψήφους και έβγαλε 2 εκπροσώπους στο νέο Δ.Σ. Στην κάλπη της ΑΔΕΔΥ αναδείχθηκε και εκεί στην 3η θέση με 61 ψήφους και έβγαλε 16 αντιπροσώπους. 

Το αποτέλεσμα μας δίνει χαρά και αισιοδοξία, αλλά και μεγαλύτερες ευθύνες για τους αγώνες που έχουμε να δώσουμε από την επόμενη ημέρα απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης και των υπόλοιπων αστικών κομμάτων.

Χαιρετίζουμε τους 5,5 χιλιάδες συναδέλφους μας, που στήριξαν το ψηφοδέλτιο μας στις εκλογές των 86 ΕΛΜΕ σε όλη την Ελλάδα. Μαζί με όλους τους συναδέλφους βαδίζουμε στο δρόμο του αγώνα για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, για τα εργασιακά δικαιώματά μας.

Το 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ σημαδεύτηκε από την απαράδεκτη διαδικασία συζήτησης των αποφάσεων και των ψηφισμάτων. Οι μεθοδεύσεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ) δεν επέτρεψαν να συζητηθούν επί της ουσίας και να παρθούν αποφάσεις για μια σειρά ζητήματα. 

Η κύρια στόχευση αυτών των δυνάμεων δεν ήταν άλλη από το να περάσουν στα «μουλωχτά» και χωρίς να συζητηθούν, ούτε στις ΕΛΜΕ, αλλά ούτε και στο ίδιο το Συνέδριο, θέσεις που υπηρετούν την εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών και αντιλαϊκών μέτρων και όχι παρθούν αποφάσεις και να ψηφιστούν θέσεις που θα οχυρώνουν τον κλάδο και θα τον εξοπλίζουν να σταθεί απέναντι στην επίθεση που δέχεται. 

Στόχος τους ήταν να περάσουν, δηλαδή, θέσεις που καμουφλάρουν το πραγματικό περιεχόμενο της «αξιολόγησης» και επαναφέρουν την «άλλη καλή αξιολόγηση», όπως την είχε προτείνει η προηγούμενη κυβέρνηση. Να μην γίνει συζήτηση για μέτρα ακύρωσης στην πράξη του νόμου Χατζηδάκη και του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Να μην εκφραστεί η εναντίωση στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο κ.α.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την καταγγελία της ΑΣΕ για τη διαδικασία, που δεν έδινε τη δυνατότητα συζήτησης και τοποθέτησης επί των θέσεων και την αποχώρηση των συνέδρων της, μέσα σε περίπου 40 λεπτά ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ – ΠΕΚ, με μια fast – track διαδικασία, πέρασαν σχεδόν 100 θέσεις και ψηφίσματα, υποτιμώντας έτσι τη νοημοσύνη ακόμα των δικών τους των συνέδρων. 

Αυτή η στάση αποτυπώνει την πλήρη σύμπλευση των δυνάμεων αυτών όλη την προηγούμενη 3ετία, μια σύμπλευση που καταδίκασαν με διάφορους τρόπους χιλιάδες εκπαιδευτικοί στις πρόσφατες αρχαιρεσίες.

Συναδέλφισες και συνάδελφοι,

Ο συσχετισμός στην Ομοσπονδία μας παραμένει αρνητικός. Η προσπάθεια που καταβάλαμε για την αλλαγή του συσχετισμού στην ΟΛΜΕ και η αλλαγή που πετύχαμε σε μια σειρά ΕΛΜΕ προστίθενται στη μεγάλη προσπάθεια που κάνουν σωματεία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την αλλαγή των συσχετισμών μέσα στο κίνημα, για την ανασύνταξη και αντεπίθεση όλων των εργαζομένων απέναντι στη βάρβαρη επίθεση του κράτους και της εργοδοσίας στα δικαιώματά μας. Η σημαντική ενίσχυση του αγωνιστικού πόλου και μέσα στους εκπαιδευτικούς, το σημαντικό αυτό αποτέλεσμα κατατίθενται από την επόμενη κιόλας μέρα στους αγώνες του κλάδου και του εργατικού λαϊκού κινήματος.

Η ενίσχυση της ΑΣΕ είναι αποτέλεσμα των αγώνων που έδωσε ο κλάδος την τελευταία 3ετία, των προσπαθειών να οργανωθεί η πάλη και να μπουν εμπόδια στην αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική. 

Με νέες δυνάμεις και μεγαλύτερη ορμή συνεχίζουμε την πάλη ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων,  στο μπλοκάρισμα της αντιδραστικής αξιολόγησης, και του ν. Χατζηδάκη που προσπαθεί να χτυπήσει τη ζωή και τη λειτουργία των Συνδικάτων. Συνεχίζουμε την πάλη για σύγχρονους όρους μόρφωσης για τα παιδιά, για μόνιμη και σταθερή δουλειά.
Το επόμενο διάστημα θα επιδιώξουμε να ανοίξει μια μεγάλη και ουσιαστική συζήτηση γύρω από την πλούσια εμπειρία του 20ου Συνεδρίου, για τη στάση όλων των συνδικαλιστικών παρατάξεων μέσα Συνέδριο.

Το σίγουρο είναι ότι πολλοί συνάδελφοι ήδη βγάζουν τα συμπεράσματά τους…"

Αθήνα, 5 Ιουλίου 2022

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λαρισα
Λάρισα: Υπό κατάληψη το 7ο ΕΠΑΛ μετά το επεισόδιο με επίθεση σε μαθητή – Κατεπείγουσα ΕΔΕ
Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νίκος Ζέρβας έκανε λόγο για ανησυχητικό φαινόμενο, ενώ πρόσθεσε ότι αύριο εφόσον σήμερα υπάρχει κατάληψη από...
Λάρισα: Υπό κατάληψη το 7ο ΕΠΑΛ μετά το επεισόδιο με επίθεση σε μαθητή – Κατεπείγουσα ΕΔΕ
eisfores_lefta.jpg
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
Οι αυξήσεις αναμένονται να κυμανθούν από 6 έως 17 ευρώ τον μήνα, και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα κληθούν να τις καταβάλουν από την 1η Ιανουαρίου...
Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες από το 2025 – Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν
pada.jpg
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
Δείτε αναλυτικά τα νέα έργα που προβλέπονται για το ΠΑΔΑ
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων