Thumbnail
Πόσες συνταξιοδοτήσεις δασκάλων πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 2010-2021; - Πίνακας με αναλυτικά στοιχεία

Τα αναλυτικά στοιχεία με τις συνταξιοδοτήσεις των δασκάλων την περίοδο 2010-2021 αποτυπώνει σε πίνακα ο εκπαιδευτικός Λάμπρος Σιδεράς.

Ο ίδιος τονίζει πως οι συγκεκριμένοι αριθμοί είναι αποτέλεσμα των μνημονίων που επιβλήθηκαν στη χώρα όλα αυτά τα χρόνια. 

Συνολικά, οι συνταξιοδοτήσεις των δασκάλων από το 2010 έως το 2022 ανέρχεται σε 14.905.

Ακολουθούν αναλυτικά οι αριθμοί των συνταξιοδοτήσεων:

  • 2010 - 2817 
  • 2011 - 1057 
  • 2012 – 1098 
  • 2013 - 1571 
  • 2014 - 1396 
  • 2015 - 979 
  • 2016 - 174 
  • 2017 - 227 
  • 2018 - 264 
  • 2019 - 498 
  • 2020 - 906 
  • 2021 - 2610 (στοιχεία Μαρτίου 2021) 2022 -1308 

Σύνολο - 14.905

Την ίδια ώρα, οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την περίοδο 2010 - 2022 ανήλθαν σε μόλις 3.772.

Ο πίνακας που ανήρτησε ο Λάμπρος Σιδεράς:

sintaxiodotisi

*Η ανάρτηση πραγματοποιήθηκε στην ομάδα Μισθολογικά-Εργασιακά Εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia