Διορισμοί εκπαιδευτικών: Πώς το σενάριο των εκλογών το Φθινόπωρο επηρεάζει τον αριθμό των μόνιμων διορισμών
Η τελική έγκριση του αριθμού των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, θα γίνει από το υπουργικό Συμβούλιο και από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και θα είναι σαφώς επηρεασμένη από την απόφαση του χρόνου που θα επιλεγεί για προκήρυξη εθνικών εκλογών.

Μέσα στον Αύγουστο θα πραγματοποιηθούν οι μόνιμοι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών δήλωσε ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλ. Κόπτσης. «Κάναμε έναν ορθολογικό προγραμματισμό ήδη, ώστε οι όποιοι διορισμοί, οι προσλήψεις αναπληρωτών να έχουν γίνει μέσα στον Αύγουστο. Στη 1 Σεπτεμβρίου θα είναι όλοι στη θέση τους και θα ξεκινήσουν όλα ομαλά. Θα πρέπει αυτό πια να καθιερωθεί, να περάσει μια άλλη κουλτούρα διαχείρισης του χρόνου που να γίνει πια μόνιμη εγκατάσταση στην εκπαίδευση» είπε.

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Κόπτση το Υπουργείο Παιδείας έχει ολοκληρώσει τις συζητήσεις και το αίτημά του με τα συναρμόδια υπουργεία, για την έγκριση του αριθμός μόνιμων διορισμών και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης σε Γενική και Ειδική Αγωγή, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν το φετινό καλοκαίρι από τους υπάρχοντες πίνακες.

Παράλληλα σημείωσε ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής θα γίνουν από τους νέους πίνακες που θα καταρτίσει το ΑΣΕΠ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr  το υπουργείο Παιδείας με έγγραφο που απέστειλε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως προς τον υπουργό Εσωτερικών Μ. Βορίδη έχει ζητήσει 10.400 θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του προγραμματισμού διορισμών στο δημόσιο για το τρέχον έτος. Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στο υπουργείο Εσωτερικών η εισήγηση που υπάρχει είναι για 7.600 θέσεις στην εκπαίδευση με την αιτιολογία ότι υπάρχουν κενά που πρέπει να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς και σε άλλα υπουργεία.

Ωστόσο, η τελική έγκριση, θα γίνει από το υπουργικό Συμβούλιο και από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και θα είναι σαφώς επηρεασμένη από την απόφαση του χρόνου που θα επιλεγεί για προκήρυξη εθνικών εκλογών.

Γι αυτό το λόγο και επειδή οι εκλογές το Φθινόπωρο είναι ένα σενάριο που κερδίζει μεν πόντους αλλά ακόμη δεν έχει παρθεί η τελική απόφαση (καθοριστικοί παράγοντες η πορεία της οικονομίας αλλά και το ενδεχόμενο καταστροφών σαν τις περσινές που κάηκαν ολόκληρες περιοχές) καθυστερεί και η ανακοίνωση του αριθμού των μόνιμων διορισμών που επηρεάζονται από το παραπάνω πλαίσιο.

Τα κενά και οι ανάγκες για εκπαιδευτικό προσωπικό

Σε κάθε περίπτωση οι παραπάνω αριθμοί μόνιμων διορισμών δεν ανταποκρίνονται στην κάλυψη των οργανικών κενών σε μια εκπαίδευση που το 1/4 περίπου του προσωπικού δεν είναι μόνιμο.

Με βάση τα στοιχεία που παρατίθενται συνολικά τα οργανικά κενά σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, παίρνοντας υπόψη και τις 4.000 περίπου αποχωρήσεις - συνταξιοδοτήσεις, ξεπερνούν τις 14.000 ενώ τουλάχιστον 30.000 είναι τα λειτουργικά κενά χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τις προσλήψεις 3μηνιτών.

Στην Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Εκπαίδευση ανέρχονται περίπου σε 7.000 ενώ άλλα τόσα είναι τα κενά στην Πρωτοβάθμια. (αναλυτικά παρακάτω)

Στο πλαίσιο αυτό οι προσπάθειες - αλχημείες του υπουργείου Παιδείας να παρουσιάσει λιγότερα τα οργανικά κενά για να φανεί ότι τα καλύπτει με την επικείμενη ανακοίνωση των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση πρέπει να αποκαλυφθούν.

Πόσα είναι τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ) υπογραμμίζει ότι το μέγεθος των κενών σε όλες τις ειδικότητες που αφορούν τη
Δευτεροβάθμια είναι μεγάλο.

Μετά την ανακοίνωση των κενών των μετατάξεων η ΠΕΑΔ συνυπολόγισε και τα οργανικά κενά των συντάξεων και ενδεικτικά ανακοινώνει τον αριθμό των κενών που προκύπτουν.

Σε αυτά τα νούμερα θα πρέπει να προστεθούν τα 1.300 οργανικά κενά της Ειδικής Αγωγής στην Δευτεροβάθμια και κυρίως στα ΚΕΔΑΣΥ που εξακολουθούν να μένουν ακάλυπτα στον πιο ευαίσθητο χώρο της Παιδείας. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε τα τμήματα ένταξης και τα 1.500 οργανικά κενά στα πρότυπα, πειραματικά και εκκλησιαστικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας.

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΕ01 172

ΠΕ02 836

ΠΕ03 675

ΠΕ04.01 227

ΠΕ04.02 153

ΠΕ04.03 1

ΠΕ04.04 438

ΠΕ04.05 112

ΠΕ05 133

ΠΕ06 172

ΠΕ07 36

ΠΕ08 63

ΠΕ11 204

ΠΕ33 17

ΠΕ34 1

ΠΕ78 104

ΠΕ79.01 99

ΠΕ80 140

ΠΕ81 49

ΠΕ82 144

ΠΕ83 87

ΠΕ84 48

ΠΕ85 25

ΠΕ86 111

ΠΕ 87.01 38

ΠΕ 87.02 59

ΠΕ87.03 23

ΠΕ87.04 23

ΠΕ87.05 5

ΠΕ87.06 2

ΠΕ87.07 2

ΠΕ87.08 24

ΠΕ 87.09 24

ΠΕ87.10 1

ΠΕ88.01 56

ΠΕ88.02 27

ΠΕ88.03 6

ΠΕ88.04 5

ΠΕ88.05 4

ΠΕ89.01 26

ΠΕ89.02 1

ΠΕ90 14

ΤΕ01.04 5

ΤΕ01.06 3

ΤΕ01.07 5

ΤΕ01.19 9

ΤΕ01.25 1

ΤΕ01.20 1

ΤΕ02.01 4

ΤΕ02.02 18

ΤΕ02.04 1

ΤΕ16 3

ΤΕ01.15 2

ΔΕ01.15 1

ΔΕ02.01 27

ΔΕ02.02 32

ΔΕ01.17 5


ΣΥΝΟΛΟ 4.504

Πόσα είναι τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Τα οργανικά κενά γενικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ξεπερνούν τα 6.500. Εξ’ αυτών, τα 5.148 αφορούν κενά δασκάλων ΠΕ70 και νηπιαγωγών ΠΕ60. Τα υπόλοιπα αφορούν τις ειδικότητες.

Τα πλήρη στοιχεία για τα οργανικά κενά δασκάλων και νηπιαγωγών μετά τις μετατάξεις δημοσίευσε ο εκπαιδευτικός Φάνης Βουγάς στη σελίδα του στο Facebook σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό Δημήτρη Τσαρακλή.

Τα κενά σε αυτούς τους κλάδους φτάνουν συνολικά τα 5.148.

Δείτε τα πλήρη στοιχεία για τα οργανικά κενά δασκάλων και νηπιαγωγών μετά τις μετατάξεις:

281436957_5598183516877397_8005222034652835699_n.jpg

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα