κ. Υπουργέ πόσο νόμιμο είναι να μας καλείτε στα σχολεία «έως δύο ώρες νωρίτερα» από την έναρξη του νόμιμου ωραρίου μας;
Προκειμένου να λειτουργήσει η Τράπεζα Θεμάτων καλεί τους εκπαιδευτικούς «έως δύο ώρες νωρίτερα» από την έναρξη του νόμιμου ωραρίου τους χωρίς καμία αποζημίωση υπερωριακής απασχόλησης

Πως θα χαρακτηρίζατε την συμπεριφορά ενός ιδιώτη επιχειρηματία, ο οποίος αποφασίζει να  φέρει το προσωπικό της επιχείρησής του δύο ώρες νωρίτερα από το ωράριο εργασίας του, προκειμένου να προετοιμάσει την λειτουργία της επιχείρησης, χωρίς να είναι διατεθειμένος να καταβάλει την νόμιμη αποζημίωση υπερωριακής απασχόλησης;

Παράνομη;

Ανήθικη;

Και όμως αυτό ακριβώς κάνει το Υπουργείο Παιδείας.

Προκειμένου να λειτουργήσει η Τράπεζα Θεμάτων καλεί τους εκπαιδευτικούς «έως δύο ώρες νωρίτερα» από την έναρξη του νόμιμου ωραρίου τους χωρίς καμία αποζημίωση υπερωριακής απασχόλησης

Μπορεί το κράτος,  το οποίο κατάφωρα παρανομεί, να καταστεί στην συνείδηση των πολιτών του ως σύγχρονο κράτος δικαίου;

Υποτιμά και αδικεί τους εκπαιδευτικούς του και καταπατά τα εργασιακά τους δικαιώματα.

O Σύλλογος Διδασκόντων του 7ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Χαλανδρίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συγχωνεύσεις σχολείων
Ζάκυνθος: Καταγγελία για μετατροπή του 1ου σχολικού συγκροτήματος σε Πειραματικό
Εκπαιδευτικοί προειδοποιούν για κοινωνικές ανισότητες και υποβάθμιση της γειτονιάς
Ζάκυνθος: Καταγγελία για μετατροπή του 1ου σχολικού συγκροτήματος σε Πειραματικό
τεχνητή νοημοσύνη
Ανάμεσα στον άνθρωπο και τη μηχανή: φιλοσοφικές και ηθικές προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
Αν η εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα σχολεία συνοδευτεί από βαθιά παιδαγωγική σκέψη και συνειδητή καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και της...
Ανάμεσα στον άνθρωπο και τη μηχανή: φιλοσοφικές και ηθικές προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση