Επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλαν στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ εκπαιδευτικοί κλάδου Πληροφορικής ΠΕ86, σε σχέση με τη μη ίδρυση οργανικών θέσεων στην ειδικότητα της Πληροφορικής.
Η επιστολή είναι υπογεγραμμένη από 304 μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κλάδου Πληροφορικής ΠΕ86.
Η επιστολή
Προς: Την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, Τον Υφυπουργό Παιδείας κο Άγγελο Συρίγο Κοινοποίηση: Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
ΘΕΜΑ: Επιστολή διαμαρτυρίας σχετικά με τη μη ίδρυση νέων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών Πληροφορικής ΠΕ86 στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια, σε Γενική και Ειδική Εκπαίδευση.
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται συνεχής αύξηση των προσλήψεων των εκπαιδευτικών Πληροφορικής τόσο στην Α΄βάθμια όσο και στην Β΄βάθμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, το σχολικό έτος 2020- 2021 προσλήφθηκαν περισσότεροι από 1700 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου και στις 2 βαθμίδες εκπαίδευσης, στη Γενική και Ειδική Αγωγή υποστηρίζοντας το αναμορφωμένο πρόγραμμα των Δημοτικών σχολείων και παρέχοντας ταυτόχρονα στους μαθητές πληθώρα δυνατοτήτων με στόχο την ανάπτυξη της ολιστικής τους γνώσης. Ανταποκρινόμαστε σε όλες τις απαιτήσεις της εργασίας μας, παρά τις δύσκολες συνθήκες που οι περισσότεροι από μας βιώνουμε , καθώς πρέπει να μετακινούμαστε σε 2 και 3 σχολεία για να καλύψουμε το ωράριο μας.
Παρά την πολυετή προσφορά μας στα σχολεία της χώρας μας, θεωρούμε ότι βιώνουμε ένα συνεχή αποκλεισμό από τη διεκδίκηση μόνιμων θέσεων Γενικής και Ειδικής Αγωγής, καθώς οι οργανικές θέσεις που συστήνονται για τον κλάδο μας είναι απειροελάχιστες. Ο μεγάλος αριθμός προσλήψεων αναπληρωτών της ειδικότητάς μας σε Γενική και Ειδική αγωγή δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντιστοιχηθεί με τις σχεδόν μηδαμινές οργανικές θέσεις ΠΕ86 και ΠΕ86.ΕΑΕ που συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να παρουσιάζονται ως δεδομένα.
Θεωρούμε ότι έχουμε ήδη υποστεί κατάφορες αδικίες που δεν αρμόζουν στην προσφορά μας ως εκπαιδευτικοί. Πιο συγκεκριμένα, με μεγάλη μας απογοήτευση γίναμε μάρτυρες του ολοκληρωτικού μας αποκλεισμού από τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών στην Α΄βάθμια Ειδική Αγωγή το 2020. Ο κλάδος μας απουσίαζε παντελώς από την κατανομή των θέσεων της Α΄βάθμιας, καθώς κανείς υπεύθυνος δεν ενδιαφέρθηκε να εξασφαλίσει οργανικές θέσεις και για εμάς. Δυστυχώς, όχι μόνο δεν αναγνωρίστηκε ο ισότιμος μας ρόλος στην υποστήριξη του Δημοτικού αλλά μας στερήθηκε πλήρως και η δυνατότητα μόνιμου διορισμού στην Α΄βάθμια Ειδική Αγωγή.
Επιπλέον, κατά τους μόνιμους διορισμούς που ακολούθησαν στη Γενική Αγωγή το 2021 με τρομερή μας απογοήτευση διαπιστώσαμε ξανά ότι οι μόνιμες θέσεις που προβλέφθηκαν για τον κλάδο μας ήταν μόλις 95 θέσεις για την Α΄βάθμια και 67 για τη Β΄βάθμια, νούμερα που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να πλησιάσουν τον πραγματικό αριθμό των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ86.
Τέλος, η τρέχουσα κατάσταση έχει άμεσο αντίκτυπο και στις ζωές των μονίμων εκπαιδευτικών του κλάδου μας, μιας κι η ανυπαρξία οργανικών θέσεων, αναπόφευκτα οδηγεί σε πενιχρό αριθμό μεταθέσεων. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι φέτος πραγματοποιήθηκαν μόλις 12 μεταθέσεις μονίμων εκπαιδευτικών ΠΕ86 της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (από τις συνολικά 984 της βαθμίδας αυτής) και 54 μεταθέσεις μονίμων εκπαιδευτικών ΠΕ86 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (από τις συνολικά 1036 της βαθμίδας αυτής). Αυτή η πλασματική κατάσταση έχει ως αποτέλεσμα, πολλοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΠΕ86 να βρίσκονται μακριά από τους τόπους συμφερόντων τους για πολλά χρόνια, ακόμη και δεκαετίες, ή να καταφεύγουν στη λύση να αποσπώνται στον τόπο συμφερόντων τους επί σειρά ετών.
Οι παραπάνω συγκυρίες αποτελούν μεγάλη προσβολή για την καθημερινή μας προσφορά στο Δημόσιο σχολείο και αρνούμαστε να τις δούμε να επαναλαμβάνονται στους επόμενους διορισμούς που θα πραγματοποιηθούν.
Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας και ζητάμε να ληφθεί αυτή τη φορά υπόψη ο ισάξιος ρόλος μας στη λειτουργία του Δημόσιου Ελληνικού σχολείου.
Ζητάμε:
Να συσταθούν και να δοθούν όλα τα οργανικά κενά του κλάδου ΠΕ86 στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια Γενική και Ειδική Αγωγή, ώστε να έχουμε και εμείς ίσες ευκαιρίες μόνιμου διορισμού στις θέσεις όπου υπηρετούμε με ζήλο τόσα χρόνια, αλλά και να μπορέσουν οι ήδη μόνιμοι συνάδελφοι μας να μετατεθούν στους τόπους συμφερόντων τους.
Να πραγματοποιηθούν οι επόμενοι διορισμοί με βάση τις πραγματικές ανάγκες και τις προσλήψεις των τελευταίων ετών. Είναι παράλογο να παρουσιάζονται ως ανάγκες σε εκπαιδευτικούς Πληροφορικής οι ελάχιστες οργανικές θέσεις που έχουν συσταθεί πριν χρόνια ή δεν έχουν συσταθεί ποτέ, ενώ οι προσλήψεις αναπληρωτών να φτάνουν σε πολύ υψηλά νούμερα για να καλυφθούν τα κενά.
Να γίνει ισότιμη κατανομή των θέσεων μόνιμων διορισμού τόσο στην Α΄βάθμια όσο και στη Β΄βάθμια Γενική και Ειδική εκπαίδευση, σύμφωνα με τα ετήσια δεδομένα των προσλήψεων αναπληρωτών για κάλυψη πάγιων πραγματικών αναγκών της ειδικότητας Πληροφορικής. Δεν μπορούμε να γίνουμε πάλι μάρτυρες ενός ακόμα αποκλεισμού μας από τις μόνιμες θέσεις διορισμού.
Να αναγνωριστεί έμπρακτα η ισάξια προσφορά μας στο Δημόσιο Ελληνικό σχολείο, όπου παρά τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε με το να τοποθετούμαστε σε 2 και 3 σχολεία, προσφέρουμε τα μέγιστα σε μαθητές αλλά και συναδέλφους, υπερβάλλοντας εαυτόν επί 15 συναπτά έτη και παραπάνω.
Οι μόνιμοι και αναπληρωτές καθηγητές ΠΕ86
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη