Thumbnail
Τροποποίηση απόφασης για την αποζημίωση απασχολουμένων εξετάσεων Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας

Τροποποιείται η κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών  Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών, με στοιχεία 222807/Β1/29-12-2016, αναφορικά με τον καθορισμό αποζημίωσης των απασχολουμένων στις εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας” (Β’ 4294)

Αναλυτικότερα, τροποποιείται ως εξής: 

1. Στο τέλος της περ. (α) της παρ. 1 του διατακτικού προστίθεται το εδάφιο: Η καταβολή των αποζημιώσεων των επιπλέον μελών των Ομάδων Υποστήριξης της ΚΕΕ για κάθε εξεταζόμενη γλώσσα, όπως αυτά ορίζονται με την υπό στοιχεία 35480/Α5/29-03-2022 υπουργική απόφαση (Β’ 1474), η οποία τροποποίησε την υπό στοιχεία 14420/ΚΒ/ 04-02-2008 υπουργική απόφαση «Εξετάσεις – Όργανα εξετάσεων για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας» (Β’ 218), προσδιορίζεται σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση ως ισχύει.”. 

2. H περ. (γ) της παρ. 2 του διατακτικού αντικαθίσταται ως εξής: “γ) Οι καταστάσεις δαπανών συντάσσονται με βάση βεβαιώσεις για το είδος και το πλήθος των υπηρεσιών που προσέφεραν οι απασχολούμενοι οι οποίες εκδίδονται: 

(i) από τους/τις προέδρους των επιτροπών για τις περ. α.1.i, α.1.ii, α.1.iii, α.1.iv, α.1.v, α.1.vi, α.2.i, β, γ, δ, στ, ζ και η, και από τον/την Πρόεδρο της Κεντρικής Εξεταστικής Επιτροπής (Κ.Ε.Ε.) για την περ. α.2.ii με βάση τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει από τον Υπεύθυνο Επιμόρφωσης και Εποπτείας αξιολογητών προφορικού και γραπτού λόγου και για τις περ. α.3.i, α.3.ii, α.3.iii, α.3.iv, α.3.v και α.3.vi με βάση τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει από τα μέλη της Επιτροπής ως επιστημονικά υπεύθυνους για τη γλώσσα της επιστημονικής τους ενασχόλησης. 

(ii) από τους Περιφερειακούς Διευθυντές/τις Περιφερειακές Διευθύντριες Εκπαίδευσης για την περ. ε

(iii) από τον Προϊστάμενο/την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τις περ. α.1.vii, α.3.vii, θ, ι και ια.”. 

(H περ. (γ) της παρ. 2 του διατακτικού ήταν: 

γ) Οι καταστάσεις δαπανών συντάσσονται με βάση βεβαιώσεις για το είδος και το πλήθος των υπηρεσιών που προσέφεραν οι απασχολούμενοι οι οποίες εκδίδονται: 

(i) από τους προέδρους των επιτροπών για τις περιπτώσεις α, β, γ, δ, στ, ζ, η, ι και ιβ, 
(ii) από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης για την περίπτωση ε 

(iii) από το Διευθυντή της Διεύθυνσης Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών για τις περιπτώσεις θ, ι και ια). Η απόφαση αυτή ισχύει για την Α’ εξεταστική περίοδο 2022 και για κάθε εξεταστική περίοδο εκάστου από τα επόμενα έτη. 

Δείτε το ΦΕΚ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»