“Θα μειώσουμε τους εισακτέους στα κεντρικά πανεπιστήμια και θα τους αυξήσουμε στα περιφερειακά” ανέφερε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, στα γραφεία της ΔΕΕΠ Κοζάνης, με την ίδια να διευκρινίζει πως “Δεν ανακοίνωσα θεματικό ΙΕΚ στην Κοζάνη, αλλά την επιθυμία να δούμε ένα, στον τομέα της πράσινης ενέργειας”.
Πανελλαδικές 2022: Νέα μείωση εισακτέων στα κεντρικά πανεπιστήμια
Δηλώσεις της Νίκης Κεραμέως στην Κοζάνη
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο