erasmus
Οι μαθητές του 9ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου Αττικής ταξίδεψαν στην Τορντεσίγιας της Ισπανίας

Στην Τορντεσίγιας της Ισπανίας ταξίδεψε το 9ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής για να συμμετάσχει στην 3η διακρατική συνάντηση σε Δημοτικό σχολείο της χώρας.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας επεξεργαστήκαμε θέματα οργανωτικά σχετικά με το έργο μας και ασχοληθήκαμε με το κύριο θέμα του μίτινγκ που ήταν «Παιχνίδια και ενεργητικές στρατηγικές μάθησης για την Υγεία, την Ηθική και τη Δημοκρατία»

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους επεξεργάστηκαν θέματα οργανωτικά, σχετικά με το έργο τους και ασχολήθηκαν με το κύριο θέμα του μίτινγκ που ήταν «Παιχνίδια και ενεργητικές στρατηγικές μάθησης για την Υγεία, την Ηθική και τη Δημοκρατία»

Συγκινητικό αποτελεί το γεγονός πως οι μαθητές της Γ' τάξης Δημοτικούς της Ισπανίας, διδάχθηκαν Ελληνικές λέξεις όπου στη συνέχεια έπαιξαν δύο ελληνικά παραδοσιακά υπαίθρια παιχνίδια.

erasmus

Αναλυτικά:

Συμμετοχή του 9oυ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

στην 3η διακρατική συνάντηση στο Δημοτικό Σχολείο CEIP Pedro I, Tordesillas, Spain, 21-25/02/ 2022

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 3η διακρατική κινητικότητα του Προγράμματος Erasmus+ KA229 «ΤΑG» (Town Accessed with Games), στην Τορντεσίγιας της Ισπανίας 21-25/02/2022. Από το σχολείο μας συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί  Αγγελική Τάκη (ΠΕ06), Βασιλική Αβράμη (ΠΕ11) και Ντίνος Βρυώνης (ΠΕ70, Διευθυντής).

Η ισπανική ομάδα των εκπαιδευτικών υποστήριξης του Προγράμματος, αλλά και όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου υποδοχής CEIP Pedro I, φρόντισαν ώστε όλοι μαζί οι εταίροι (Γερμανία, Τουρκία, Σλοβενία, Ελλάδα και Ισπανία) να ζήσουμε μια πολύ δημιουργική και όμορφη εβδομάδα. Ευχαριστούμε θερμά γι’ αυτό όλη την ισπανική ομάδα! Η εμπειρία από την ανθρώπινη επαφή και συνεργασία με όλους τους εταίρους μας ήταν μοναδική και ενίσχυσε τους δεσμούς φιλίας που έχουν δημιουργηθεί.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας επεξεργαστήκαμε θέματα οργανωτικά σχετικά με το έργο μας και ασχοληθήκαμε με το κύριο θέμα του μίτινγκ που ήταν «Παιχνίδια και ενεργητικές στρατηγικές μάθησης για την Υγεία, την Ηθική και τη Δημοκρατία». Συμμετείχαμε με τα παιδιά σε δραστηριότητες και παιχνίδια συνεργασίας, δημιουργικότητας και δεξιοτήτων, τεχνολογίας και STEM, επιτραπέζια παιχνίδια, παιχνίδια δράσης εσωτερικού χώρου καθώς και παραδοσιακά υπαίθρια παιχνίδια.

Επίσης, διδάξαμε μερικές λέξεις της μητρικής μας γλώσσας στα παιδιά της Γ΄ τάξης του Ισπανικού σχολείου και παίξαμε δύο ελληνικά, παραδοσιακά υπαίθρια παιχνίδια.

Παράλληλα, γνωρίσαμε στοιχεία της πολιτιστικής κληρονομιάς και ζήσαμε όμορφες εμπειρίες τόσο στην ιστορική πόλη Τορντεσίγιας όσο και στο Βαγιαδολίδ και τη Σαλαμάνκα στις οποίες ξεναγηθήκαμε.

Γυρίζουμε εμπλουτισμένοι με πολλές όμορφες εμπειρίες και καλές πρακτικές μέσα από τις διαφορετικές κουλτούρες και έτοιμοι/ες να τις μοιραστούμε με όλη τη σχολική κοινότητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pyspe_a_athinas.jpg
33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας: Προκλήσεις στα νηπιαγωγεία και η οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στο επίκεντρο
Αναλυτική ενημέρωση από την 33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας
33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας: Προκλήσεις στα νηπιαγωγεία και η οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στο επίκεντρο
ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ: 242 Θέσεις μόνιμου προσωπικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με προτεραιότητα σε άτομα με αναπηρία

Στις 17 Ιουνίου 2025, εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα της Προκήρυξης 6Κ/2024 του

ΑΣΕΠ: 242 Θέσεις μόνιμου προσωπικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με προτεραιότητα σε άτομα με αναπηρία