Εκπαιδευτικοί: Πως είναι  δυνατόν σε αυτές τις συνθήκες να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     
Με την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;

Η  πορεία της  διδακτέας ύλης είναι πολύ  σοβαρό  ζήτημα και  θα  πρέπει   από όσους εμπλέκονται  στην παρακολούθησή της  (Υπουργείο,  ΔΔΕ, συντονιστές ) να αντιμετωπίζεται με  κύρια  κριτήρια  την  ουσιαστική  βοήθεια προς  τους  μαθητές  και την  στήριξη  του εκπαιδευτικού στο  έργο του.
Αυτό  που  όμως γίνεται σήμερα, η αποστολή σε όλα τα σχολεία του ίδιου  mail  με επισυνημμένο  έγγραφο, στο οποίο καταγράφονται τα σχολεία που  καθυστερούν και οριοθετείται χρονικά η ύλη (με επισήμανση του κεφαλαίου – της ενότητας ή  της   σελίδας    όπου  θα έπρεπε ο εκπαιδευτικός να βρίσκεται) από τον πρόεδρο της επιτροπής παρακολούθησης της ύλης,  εκτιμούμε ότι δεν  υπηρετεί αυτά τα  κριτήρια. Καθίσταται μια   διεκπεραιωτική  πράξη που από  την  μια παραβλέπει ουσιαστικές παραμέτρους που  έχουν να  κάνουν  με  την  διδασκαλία των μαθημάτων και  από  την  άλλη εμπεριέχει (και έτσι  εισπράττεται  από  τους  συναδέλφους) μια μορφή μομφής και  επιτίμησης σε  συναδέλφους αλλά  και  σε  σχολεία. 

Όταν δεν  είναι όλοι  οι  εκπαιδευτικοί στην  θέση  τους  από  την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς με  ευθύνη  του  Υπουργείου  Παιδείας ,  όταν  οι  χιλιάδες αναπληρωτές διορίζονται  σε  πολλές  φάσεις και  με  μεγάλες  καθυστερήσεις , όταν τα τμήματα είναι πολυπληθή , όταν  δεν  λειτουργούν όλα  τα  απαραίτητα  τμήματα  ένταξης  και  η  παράλληλη  στήριξη , είναι  αναπόφευκτο να παρουσιάζεται ανομοιομορφία στην κάλυψη  της  ύλης. Ιδιαίτερα, τα  δυο  τελευταία χρόνια, η κάλυψη της διδακτέας ύλης είναι δυσχερέστατη υπόθεση,  καθώς η  πολύμηνη τηλεκπαίδευση δημιούργησε τεράστια  μαθησιακά  κενά .  

Ταυτόχρονα με  την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     

Στο πλαίσιο αυτό η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου  θεωρεί ότι από παιδαγωγική άποψη αλλά και  για λόγους σεβασμού  και  αναγνώρισης του  δύσκολου  έργου των  εκπαιδευτικών ,  ορθότερη θα  ήταν  η  απευθείας συνεργασία του  σχολικού  συμβούλου με  τους  συναδέλφους  που  για  κάποιον  λόγο   η ύλη στο  μάθημά  τους  δεν  συμβαδίζει με   τον   γενικότερο  προγραμματισμό ,  όπως αυτός καθορίζεται  από  το  υπουργείο.

Μέσα  από  αυτή  την  συνεργασία , εξετάζοντας όλες  τις δυσκολίες  που  υπάρχουν,  με  συναδελφική διάθεση  και   σεβασμό , μπορούν να  βρεθούν τρόποι για  να  αμβλυνθούν τα  όποια  προβλήματα.

Η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου τονίζει όμως, για  άλλη  μια  φορά, ότι  είναι  ευθύνη  του  Υπουργείου να  κάνει  αποδεκτά  εκείνα τα  αιτήματα που  θα  έλυναν ως ένα ορισμένο  βαθμό  το  πρόβλημα. 

Ακριβώς για  αυτόν τον  λόγο ,  διεκδικεί   αναπροσαρμογή της  ύλης αλλά  και την  πρόσθετη διδακτική  στήριξη και  την  ενισχυτική  διδασκαλία από την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς ώστε να  υποστηριχτεί η  δουλειά του  εκπαιδευτικού και  κυρίως να βοηθηθούν οι  μαθητές να  ξεπεράσουν όλες  τις  δυσκολίες  που  αναφέρθηκαν.

Η ανακοίνωση  Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου


   Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου σχετικά με το  θέμα της παρακολούθησης της ύλης της  Γ΄ Λυκείου στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα  και  στον  τρόπο που αυτή γίνεται , τονίζει τα εξής: Η  πορεία της  διδακτέας ύλης είναι πολύ  σοβαρό  ζήτημα και  θα  πρέπει   από όσους εμπλέκονται  στην παρακολούθησή της  (Υπουργείο ,  ΔΔΕ , συντονιστές ) να αντιμετωπίζεται με  κύρια  κριτήρια  την  ουσιαστική  βοήθεια προς  τους  μαθητές  και την  στήριξη  του εκπαιδευτικού στο  έργο του.
   Αυτό  που  όμως γίνεται σήμερα , η αποστολή σε όλα τα σχολεία του ίδιου  mail  με επισυνημμένο  έγγραφο, στο οποίο καταγράφονται τα σχολεία που  καθυστερούν και οριοθετείται χρονικά η ύλη (με επισήμανση του κεφαλαίου – της ενότητας ή  της   σελίδας    όπου  θα έπρεπε ο εκπαιδευτικός να βρίσκεται) από τον πρόεδρο της επιτροπής παρακολούθησης της ύλης ,  εκτιμούμε ότι δεν  υπηρετεί αυτά τα  κριτήρια. Καθίσταται μια   διεκπεραιωτική  πράξη που από  την  μια παραβλέπει ουσιαστικές παραμέτρους που  έχουν να  κάνουν  με  την  διδασκαλία των μαθημάτων και  από  την  άλλη εμπεριέχει (και έτσι  εισπράττεται  από  τους  συναδέλφους) μια μορφή μομφής και  επιτίμησης σε  συναδέλφους αλλά  και  σε  σχολεία. 
     Όταν δεν  είναι όλοι  οι  εκπαιδευτικοί στην  θέση  τους  από  την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς με  ευθύνη  του  Υπουργείου  Παιδείας ,  όταν  οι  χιλιάδες αναπληρωτές διορίζονται  σε  πολλές  φάσεις και  με  μεγάλες  καθυστερήσεις , όταν τα τμήματα είναι πολυπληθή , όταν  δεν  λειτουργούν όλα  τα  απαραίτητα  τμήματα  ένταξης  και  η  παράλληλη  στήριξη , είναι  αναπόφευκτο να παρουσιάζεται ανομοιομορφία στην κάλυψη  της  ύλης. Ιδιαίτερα, τα  δυο  τελευταία χρόνια, η κάλυψη της διδακτέας ύλης είναι δυσχερέστατη υπόθεση ,  καθώς η  πολύμηνη τηλεκπαίδευση δημιούργησε τεράστια  μαθησιακά  κενά  .  Ταυτόχρονα με  την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας ,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     
   Θεωρούμε  ότι από παιδαγωγική άποψη αλλά και  για λόγους σεβασμού  και  αναγνώρισης του  δύσκολου  έργου των  εκπαιδευτικών  ,  ορθότερη θα  ήταν  η  απευθείας συνεργασία του  σχολικού  συμβούλου με  τους  συναδέλφους  που  για  κάποιον  λόγο   η ύλη στο  μάθημά  τους  δεν  συμβαδίζει με   τον   γενικότερο  προγραμματισμό  ,  όπως αυτός καθορίζεται  από  το  υπουργείο . Μέσα  από  αυτή  την  συνεργασία , εξετάζοντας όλες  τις δυσκολίες  που  υπάρχουν  ,  με  συναδελφική διάθεση  και   σεβασμό , μπορούν να  βρεθούν τρόποι για  να  αμβλυνθούν τα  όποια  προβλήματα. Τονίζουμε όμως, για  άλλη  μια  φορά, ότι  είναι  ευθύνη  του  Υπουργείου να  κάνει  αποδεκτά  εκείνα τα  αιτήματα που  θα  έλυναν ως ένα ορισμένο  βαθμό  το  πρόβλημα. 
      Ακριβώς για  αυτόν τον  λόγο ,  διεκδικούμε   αναπροσαρμογή της  ύλης αλλά  και την  πρόσθετη διδακτική  στήριξη και  την  ενισχυτική  διδασκαλία από την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς ώστε να  υποστηριχτεί η  δουλειά του  εκπαιδευτικού και  κυρίως να βοηθηθούν οι  μαθητές να  ξεπεράσουν όλες  τις  δυσκολίες  που  αναφέρθηκαν. Το υπουργείο  βέβαια  όχι μόνο κωφεύει στα  αιτήματα  αυτά , αλλά επιτείνει το πρόβλημα με  την  εφαρμογή της  τράπεζας  θεμάτων  και  της ελάχιστης βάσης εισαγωγής. Αυτό  είναι  δείγμα αναλγησίας απέναντι στις  τεράστιες δυσκολίες  των  μαθητών  και  των  εκπαιδευτικών . Απέναντι  σε  αυτή  την  πολιτική ,  αντιτάσσουμε την  ενότητά  μας  και  τους  αγώνες  μας  για  μόρφωση ,  ζωή  με  δικαιώματα ,  για  ένα  σχολείο που  αξίζει στους  μαθητές  μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΤΕΧΕΡΑΝΗ
Αιφνιδιαστική προειδοποίηση Τραμπ: Εκκενώστε την Τεχεράνη
Ο πλανήτης παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση της στρατιωτικής αντιπαράθεσης Ιράν-Ισραήλ, καθώς η Ουάσινγκτον επεμβαίνει ενεργά και η διεθνής...
Αιφνιδιαστική προειδοποίηση Τραμπ: Εκκενώστε την Τεχεράνη
ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η επόμενη μισθοδοσία
Μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η επόμενη μισθοδοσία
xartis231.jpg
O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
Το mySafetyPlan προσφέρει σε κάθε πολίτη τη δυνατότητα να εντοπίσει άμεσα πού πρέπει να κατευθυνθεί σε σεισμό ή άλλη φυσική καταστροφή
O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
Παραλία στην Ελλάδα
Η άγνωστη παραλία με τα απίθανα νερά για ήσυχες αποδράσεις κοντά στη Θεσσαλονίκη
Ιδανικός προορισμός για όσους αναζητούν απόλυτη ηρεμία, φυσική ομορφιά και απομόνωση – μόλις λίγη ώρα από το κέντρο της πόλης
Η άγνωστη παραλία με τα απίθανα νερά για ήσυχες αποδράσεις κοντά στη Θεσσαλονίκη