Εκπαιδευτικοί: Πως είναι  δυνατόν σε αυτές τις συνθήκες να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     
Με την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;

Η  πορεία της  διδακτέας ύλης είναι πολύ  σοβαρό  ζήτημα και  θα  πρέπει   από όσους εμπλέκονται  στην παρακολούθησή της  (Υπουργείο,  ΔΔΕ, συντονιστές ) να αντιμετωπίζεται με  κύρια  κριτήρια  την  ουσιαστική  βοήθεια προς  τους  μαθητές  και την  στήριξη  του εκπαιδευτικού στο  έργο του.
Αυτό  που  όμως γίνεται σήμερα, η αποστολή σε όλα τα σχολεία του ίδιου  mail  με επισυνημμένο  έγγραφο, στο οποίο καταγράφονται τα σχολεία που  καθυστερούν και οριοθετείται χρονικά η ύλη (με επισήμανση του κεφαλαίου – της ενότητας ή  της   σελίδας    όπου  θα έπρεπε ο εκπαιδευτικός να βρίσκεται) από τον πρόεδρο της επιτροπής παρακολούθησης της ύλης,  εκτιμούμε ότι δεν  υπηρετεί αυτά τα  κριτήρια. Καθίσταται μια   διεκπεραιωτική  πράξη που από  την  μια παραβλέπει ουσιαστικές παραμέτρους που  έχουν να  κάνουν  με  την  διδασκαλία των μαθημάτων και  από  την  άλλη εμπεριέχει (και έτσι  εισπράττεται  από  τους  συναδέλφους) μια μορφή μομφής και  επιτίμησης σε  συναδέλφους αλλά  και  σε  σχολεία. 

Όταν δεν  είναι όλοι  οι  εκπαιδευτικοί στην  θέση  τους  από  την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς με  ευθύνη  του  Υπουργείου  Παιδείας ,  όταν  οι  χιλιάδες αναπληρωτές διορίζονται  σε  πολλές  φάσεις και  με  μεγάλες  καθυστερήσεις , όταν τα τμήματα είναι πολυπληθή , όταν  δεν  λειτουργούν όλα  τα  απαραίτητα  τμήματα  ένταξης  και  η  παράλληλη  στήριξη , είναι  αναπόφευκτο να παρουσιάζεται ανομοιομορφία στην κάλυψη  της  ύλης. Ιδιαίτερα, τα  δυο  τελευταία χρόνια, η κάλυψη της διδακτέας ύλης είναι δυσχερέστατη υπόθεση,  καθώς η  πολύμηνη τηλεκπαίδευση δημιούργησε τεράστια  μαθησιακά  κενά .  

Ταυτόχρονα με  την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     

Στο πλαίσιο αυτό η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου  θεωρεί ότι από παιδαγωγική άποψη αλλά και  για λόγους σεβασμού  και  αναγνώρισης του  δύσκολου  έργου των  εκπαιδευτικών ,  ορθότερη θα  ήταν  η  απευθείας συνεργασία του  σχολικού  συμβούλου με  τους  συναδέλφους  που  για  κάποιον  λόγο   η ύλη στο  μάθημά  τους  δεν  συμβαδίζει με   τον   γενικότερο  προγραμματισμό ,  όπως αυτός καθορίζεται  από  το  υπουργείο.

Μέσα  από  αυτή  την  συνεργασία , εξετάζοντας όλες  τις δυσκολίες  που  υπάρχουν,  με  συναδελφική διάθεση  και   σεβασμό , μπορούν να  βρεθούν τρόποι για  να  αμβλυνθούν τα  όποια  προβλήματα.

Η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου τονίζει όμως, για  άλλη  μια  φορά, ότι  είναι  ευθύνη  του  Υπουργείου να  κάνει  αποδεκτά  εκείνα τα  αιτήματα που  θα  έλυναν ως ένα ορισμένο  βαθμό  το  πρόβλημα. 

Ακριβώς για  αυτόν τον  λόγο ,  διεκδικεί   αναπροσαρμογή της  ύλης αλλά  και την  πρόσθετη διδακτική  στήριξη και  την  ενισχυτική  διδασκαλία από την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς ώστε να  υποστηριχτεί η  δουλειά του  εκπαιδευτικού και  κυρίως να βοηθηθούν οι  μαθητές να  ξεπεράσουν όλες  τις  δυσκολίες  που  αναφέρθηκαν.

Η ανακοίνωση  Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου


   Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου σχετικά με το  θέμα της παρακολούθησης της ύλης της  Γ΄ Λυκείου στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα  και  στον  τρόπο που αυτή γίνεται , τονίζει τα εξής: Η  πορεία της  διδακτέας ύλης είναι πολύ  σοβαρό  ζήτημα και  θα  πρέπει   από όσους εμπλέκονται  στην παρακολούθησή της  (Υπουργείο ,  ΔΔΕ , συντονιστές ) να αντιμετωπίζεται με  κύρια  κριτήρια  την  ουσιαστική  βοήθεια προς  τους  μαθητές  και την  στήριξη  του εκπαιδευτικού στο  έργο του.
   Αυτό  που  όμως γίνεται σήμερα , η αποστολή σε όλα τα σχολεία του ίδιου  mail  με επισυνημμένο  έγγραφο, στο οποίο καταγράφονται τα σχολεία που  καθυστερούν και οριοθετείται χρονικά η ύλη (με επισήμανση του κεφαλαίου – της ενότητας ή  της   σελίδας    όπου  θα έπρεπε ο εκπαιδευτικός να βρίσκεται) από τον πρόεδρο της επιτροπής παρακολούθησης της ύλης ,  εκτιμούμε ότι δεν  υπηρετεί αυτά τα  κριτήρια. Καθίσταται μια   διεκπεραιωτική  πράξη που από  την  μια παραβλέπει ουσιαστικές παραμέτρους που  έχουν να  κάνουν  με  την  διδασκαλία των μαθημάτων και  από  την  άλλη εμπεριέχει (και έτσι  εισπράττεται  από  τους  συναδέλφους) μια μορφή μομφής και  επιτίμησης σε  συναδέλφους αλλά  και  σε  σχολεία. 
     Όταν δεν  είναι όλοι  οι  εκπαιδευτικοί στην  θέση  τους  από  την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς με  ευθύνη  του  Υπουργείου  Παιδείας ,  όταν  οι  χιλιάδες αναπληρωτές διορίζονται  σε  πολλές  φάσεις και  με  μεγάλες  καθυστερήσεις , όταν τα τμήματα είναι πολυπληθή , όταν  δεν  λειτουργούν όλα  τα  απαραίτητα  τμήματα  ένταξης  και  η  παράλληλη  στήριξη , είναι  αναπόφευκτο να παρουσιάζεται ανομοιομορφία στην κάλυψη  της  ύλης. Ιδιαίτερα, τα  δυο  τελευταία χρόνια, η κάλυψη της διδακτέας ύλης είναι δυσχερέστατη υπόθεση ,  καθώς η  πολύμηνη τηλεκπαίδευση δημιούργησε τεράστια  μαθησιακά  κενά  .  Ταυτόχρονα με  την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας ,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     
   Θεωρούμε  ότι από παιδαγωγική άποψη αλλά και  για λόγους σεβασμού  και  αναγνώρισης του  δύσκολου  έργου των  εκπαιδευτικών  ,  ορθότερη θα  ήταν  η  απευθείας συνεργασία του  σχολικού  συμβούλου με  τους  συναδέλφους  που  για  κάποιον  λόγο   η ύλη στο  μάθημά  τους  δεν  συμβαδίζει με   τον   γενικότερο  προγραμματισμό  ,  όπως αυτός καθορίζεται  από  το  υπουργείο . Μέσα  από  αυτή  την  συνεργασία , εξετάζοντας όλες  τις δυσκολίες  που  υπάρχουν  ,  με  συναδελφική διάθεση  και   σεβασμό , μπορούν να  βρεθούν τρόποι για  να  αμβλυνθούν τα  όποια  προβλήματα. Τονίζουμε όμως, για  άλλη  μια  φορά, ότι  είναι  ευθύνη  του  Υπουργείου να  κάνει  αποδεκτά  εκείνα τα  αιτήματα που  θα  έλυναν ως ένα ορισμένο  βαθμό  το  πρόβλημα. 
      Ακριβώς για  αυτόν τον  λόγο ,  διεκδικούμε   αναπροσαρμογή της  ύλης αλλά  και την  πρόσθετη διδακτική  στήριξη και  την  ενισχυτική  διδασκαλία από την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς ώστε να  υποστηριχτεί η  δουλειά του  εκπαιδευτικού και  κυρίως να βοηθηθούν οι  μαθητές να  ξεπεράσουν όλες  τις  δυσκολίες  που  αναφέρθηκαν. Το υπουργείο  βέβαια  όχι μόνο κωφεύει στα  αιτήματα  αυτά , αλλά επιτείνει το πρόβλημα με  την  εφαρμογή της  τράπεζας  θεμάτων  και  της ελάχιστης βάσης εισαγωγής. Αυτό  είναι  δείγμα αναλγησίας απέναντι στις  τεράστιες δυσκολίες  των  μαθητών  και  των  εκπαιδευτικών . Απέναντι  σε  αυτή  την  πολιτική ,  αντιτάσσουμε την  ενότητά  μας  και  τους  αγώνες  μας  για  μόρφωση ,  ζωή  με  δικαιώματα ,  για  ένα  σχολείο που  αξίζει στους  μαθητές  μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παππας
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
Η έρευνα φέρνει στο φως ότι ο Πετσίτης είχε επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, μεταξύ των οποίων και ο δολοφονηθείς πρώην...
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
onaseia
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"
Σφοδρές αντιδράσεις για τα "Ωνάσεια Σχολεία" – Κίνδυνος αποκλεισμού μαθητών με ειδικές ανάγκες
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"
taksi
Ελλείψεις προσωπικού σε δημοτικό σχολείο προκαλούν έντονες αντιδράσεις γονέων - Φόβοι για συγχωνεύσεις τμημάτων και αύξηση μαθητών ανά τάξη
Παράλληλα, προειδοποιούν για τον κίνδυνο να αποδυναμωθεί το Ολοήμερο Πρόγραμμα, με πιθανές περικοπές ωρών και συγχωνεύσεις τμημάτων, γεγονός που θα...
Ελλείψεις προσωπικού σε δημοτικό σχολείο προκαλούν έντονες αντιδράσεις γονέων - Φόβοι για συγχωνεύσεις τμημάτων και αύξηση μαθητών ανά τάξη