9o eidiko dimotiko sxoleio athinon
Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν τα αιτήματα των σχολείων για άμεση αποκατάσταση των ζημιών στο παλιό κτίριο του 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και για έλεγχο στατικότητας στο νέο κτίριο

Να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων για την κάλυψη των αναγκών και των ελλείψεων σε υποδομές και αναλώσιμα ζητούν οι εκπαιδευτικοί του Α’ Συλλόγου Αθηνών Π.Ε.

Επιστολή για την υποχρηματοδότηση του 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και τις ζημιές που υπέστη το σχολικό συγκρότημα του Λαϊκού από την πρόσφατη κακοκαιρία έστειλαν 14 εκπαιδευτικοί του σχολείου.

«Είναι γνωστές οι ιδιαιτερότητες και οι δυσκολίες λειτουργίας των Ειδικών σχολείων. Ο διευθυντής και όλοι ανεξαιρέτως οι συνάδελφοι του 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, εδώ και πολλά χρόνια, δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για την αντιμετώπιση των παραπάνω προβλημάτων, για τον εξοπλισμό του σχολείου και τη διεκδίκηση των απαραίτητων πόρων για την ορθή λειτουργία του» επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί του Α’ Συλλόγου Αθηνών.

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν τα αιτήματα των σχολείων για άμεση αποκατάσταση των ζημιών στο παλιό κτίριο (οι εργασίες έχουν ξεκινήσει) και για έλεγχο στατικότητας στο νέο κτίριο και στηρίζουν κάθε προσπάθεια για αναβάθμιση αναβάθμιση του 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί, η ανακοίνωση του Α’ Συλλόγου Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.:

Σχετικά με τη χρηματοδότηση του 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών: Να αυξηθεί άμεσα η χρηματοδότηση των σχολείων – κάλυψη όλων των αναγκών και των ελλείψεων σε υποδομές και αναλώσιμα υλικά

Η σημερινή κατάσταση των σχολείων μας, η έλλειψη υποδομών και υλικοτεχνικής υποδομής είναι αποτέλεσμα των πολιτικών υποχρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης που σταθερά ακολούθησαν όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών. Από αυτή την άποψη, η αναλυτική καταγραφή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού των σχολικών μονάδων, με βάση σχετική, πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, μόνο τη θυμηδία μπορεί να προκαλέσει όταν όλοι γνωρίζουν ότι, στην πλειοψηφία τους, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές που διαθέτουν τα σχολεία έχουν ηλικία 15 ή και 20 ετών!

Με αφορμή τη δημόσια επιστολή 14 συναδέλφων του 9ου Ειδικού Σχολείου Αθηνών για την υποχρηματοδότηση του σχολείου τους, αλλά και τις ζημιές που υπέστη το σχολικό συγκρότημα του Λαϊκού από την πρόσφατη κακοκαιρία (πτώση σοβάδων στο παλιό κτίριο, πλημμύρα στο υπόγειο του νέου κτιρίου) έχουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:

Είναι γνωστές οι ιδιαιτερότητες και οι δυσκολίες λειτουργίας των Ειδικών σχολείων. Ο διευθυντής και όλοι ανεξαιρέτως οι συνάδελφοι του 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, εδώ και πολλά χρόνια, δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για την αντιμετώπιση των παραπάνω προβλημάτων, για τον εξοπλισμό του σχολείου και τη διεκδίκηση των απαραίτητων πόρων για την ορθή λειτουργία του.

Είναι γνωστό επίσης, ότι η αύξηση των δαπανών για την παιδεία αποτελεί ένα από τα κορυφαία αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος και μια από τις βασικές διεκδικήσεις της μεγάλης απεργίας του 2006. Όπως είναι επίσης γνωστό ότι τόσο το μπάζωμα των ποταμών και των ρεμάτων της περιοχής, όσο και οι όροι δόμησης των σχολείων είναι επόμενο να δημιουργούν τέτοια προβλήματα μετά από κάθε κακοκαιρία. Υποστηρίζουμε τα αιτήματα των σχολείων για άμεση αποκατάσταση των ζημιών στο παλιό κτίριο (οι εργασίες έχουν ξεκινήσει) και για έλεγχο στατικότητας στο νέο κτίριο.

Σε σχέση με το ζήτημα των δημόσιων δαπανών για την εκπαίδευση, πάγια και διαχρονική θέση του Συλλόγου μας είναι:

Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης των σχολείων

Δίκαιη κατανομή της χρηματοδότησης στις σχολικές μονάδες (με βάση τα αντικειμενικά κριτήρια, αριθμός μαθητών κλπ)

Διαφάνεια στην κατανομή της χρηματοδότησης

Όχι στην κράτηση υπόλοιπου της χρηματοδότησης από τις δημοτικές αρχές – διάθεση του συνόλου του ποσού στις σχολικές μονάδες

Τα παραπάνω αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο διεκδικήσεων, έτσι ώστε τα αιτήματά μας να ενοποιούν τα σχολεία και τις ανάγκες τους και να μην τα διαφοροποιούν προσφέροντας έδαφος στις πολιτικές κατηγοριοποίησης.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας στηρίζει κάθε προσπάθεια για αναβάθμιση του 9ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, στηρίζει τους αγώνες και τις διεκδικήσεις όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων, όλων των σχολικών μονάδων μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κλειστα σχολεια
Κλειστά σχολεία: Σε ποιες περιοχές δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία σήμερα Τετάρτη και αύριο Πέμπτη
Μικρή «ανάσα» ξεκούρασης παίρνουν οι μαθητές - Σε ποιες περιοχές τα σχολεία θα είναι κλειστά σήμερα και αύριο και γιατί
Κλειστά σχολεία: Σε ποιες περιοχές δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία σήμερα Τετάρτη και αύριο Πέμπτη
ευα ζωγραφάκη
«Έφυγε» η Εύα Ζωγραφάκη — Η μαχήτρια εκπαιδευτικός που νίκησε την αδικία, αλλά λύγισε καθ’ οδόν για το μάθημά της
Ήταν από εκείνους τους εκπαιδευτικούς που το 2013 βίωσαν την πιο σκληρή όψη των μνημονίων: τη διαθεσιμότητα.
«Έφυγε» η Εύα Ζωγραφάκη — Η μαχήτρια εκπαιδευτικός που νίκησε την αδικία, αλλά λύγισε καθ’ οδόν για το μάθημά της
Αυτοκίνητο
Νέο σήμα στους δρόμους: Τι πρέπει να ξέρετε για την τριγωνική πινακίδα με τα διασταυρούμενα αυτοκίνητα
Νέο οδικό σήμα: Τι σημαίνει η τριγωνική πινακίδα με τα διασταυρούμενα αυτοκίνητα
Νέο σήμα στους δρόμους: Τι πρέπει να ξέρετε για την τριγωνική πινακίδα με τα διασταυρούμενα αυτοκίνητα
class_aithousa_frontistirio.jpg
Αργία 28ης Οκτωβρίου: Τι ισχύει με τα μαθήματα σε φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών;
28η Οκτωβρίου: Τι ισχύει τελικά για τα μαθήματα σε Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών – Ποιοι κάνουν μάθημα και ποιοι όχι
Αργία 28ης Οκτωβρίου: Τι ισχύει με τα μαθήματα σε φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών;