yppeth
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ / INTIME NEWS
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τις εγγραφές των μαθητών στα δημοτικά για το έτος 2022-2023, ποια τα δικαιολογητικά, τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Εκδόθηκε η εγκύκλιος για τις εγγραφές μαθητών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Επισημαίνεται ότι κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/τριών – Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των εκάστοτε απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘ και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

Σύμφωνα με το έγγραφο, η διαδικασία των εγγραφών είναι η εξής:

Πριν από την έναρξη των εγγραφών, η διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου αναρτά σε εμφανές σημείο της σχολικής μονάδας ή/και στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου ανακοίνωση με πληροφορίες σχετικά με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του σχολείου, τις ώρες υποβολής των αιτήσεων και τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση της εγγραφής.

Κατά τις εγγραφές των μαθητών/τριών τα συστεγαζόμενα σχολεία θεωρούνται ως ένα σχολείο.

Με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο/η Διευθυντής/τρια -ο/η Προϊστάμενος/η του δημοτικού σχολείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει ονομαστική κατάσταση μαθητών/τριών, την οποία αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο εργάσιμων ημερών στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αν ο αριθμός των αιτήσεων μαθητών/τριών για εγγραφή στην Α΄ τάξη υπερβαίνει τους 25 μαθητές/τριες ανά τμήμα. 

Επισημαίνεται ότι για τη διενέργεια των εγγραφών δεν απαιτείται η συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (παρ. 3 του άρθρου 7 του ΠΔ 79/2017(Α’ 109)), καθώς σύμφωνα με την με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) αρμόδιος για την ολοκλήρωση της ανωτέρω διαδικασίας ορίζεται ο/η Διευθυντής/τρια της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή εκπαίδευσης , κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του/της Διευθυντή/τριας της σχολικής μονάδας ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα, ο/η Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας αποστέλλει πίνακα με τα ονόματα των μαθητών που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του δημοτικού σχολείου με τις σχολικές περιφέρειες όμορων δημοτικών σχολείων στον/στην Διευθυντή/τρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο/η Διευθυντής/τρια Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τους μαθητές από τον πίνακα στα όμορα δημοτικά σχολεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των σχολείων από τη διεύθυνση κατοικίας των μαθητών που έχει δηλωθεί. Οι μαθητές που είναι αδέλφια ή έχουν αδέλφια που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας. Ο/η Διευθυντής/τρια Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα σχολεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους.

Στα δημοτικά σχολεία με λειτουργικότητα από επταθέσιο και άνω, ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών/τριών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από δέκα πέντε (15) ανά τμήμα.

Οι προερχόμενοι από ιδιωτικά ή ξένα σχολεία που λειτουργούν στην Ελλάδα εγγράφονται στην αντίστοιχη τάξη του δημόσιου σχολείου με βάση το Αποδεικτικό Μετεγγραφής που εκδίδεται από τον/την Διευθυντή/τρια ή τον/την Προϊστάμενο/η του σχολείου.

Με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας του σχολείου, οι μαθητές/τριες καταχωρούνται στο Βιβλίο Μητρώου και στο πληροφοριακό σύστημα «myschool» αμέσως μετά την ενεργοποίηση του νέου σχολικού έτους 2022-2023 σε αυτό.

Τα δικαιολογητικά

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας

β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. 

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας.

ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.

Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καρκίνος του μαστού
Οι γυναικολογικοί καρκίνοι μετά τα 40: Nέες ελπίδες από την ανοσοθεραπεία
Κάθε χρόνο περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως διαγιγνώσκονται με κάποια μορφή γυναικολογικού καρκίνου (εκτός του μαστού), ενώ...
Οι γυναικολογικοί καρκίνοι μετά τα 40: Nέες ελπίδες από την ανοσοθεραπεία
karbonara
Η τέλεια καρμπονάρα: όταν η μαγειρική συναντά τη χημεία της γεύσης
Η καρμπονάρα, απλή στη σύστασή της αλλά εξαιρετικά απαιτητική στην εκτέλεση, είναι κάτι παραπάνω από μια κλασική μακαρονάδα: είναι μάθημα φυσικής.
Η τέλεια καρμπονάρα: όταν η μαγειρική συναντά τη χημεία της γεύσης
Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα
Οργή Ντόλκα που έχασε την κόρη της στα Τέμπη για Καραμανλή: «Βραβεύει φοιτήτρια του Γεωπονικού ενώ το 2023 δολοφόνησε μία άλλη»
Η κ. Ντόλκα χαρακτήρισε τη βράβευση «ασέβεια» και «ντροπή», κατηγορώντας τον Καραμανλή ως «μακελάρη των Τεμπών», ενώ σημείωσε ότι η κόρη της δεν θα...
Οργή Ντόλκα που έχασε την κόρη της στα Τέμπη για Καραμανλή: «Βραβεύει φοιτήτρια του Γεωπονικού ενώ το 2023 δολοφόνησε μία άλλη»
olme
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Αίτημα ενίσχυσης της συλλογικότητας και ανθρωπιστική εκπαίδευση
Στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια της ΟΛΜΕ, ο Νίκος Τσούλιας τόνισε τον ρόλο της Ομοσπονδίας ως κεντρικού μορφωτικού και κοινωνικού κινήματος,...
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Αίτημα ενίσχυσης της συλλογικότητας και ανθρωπιστική εκπαίδευση