Thumbnail
Σε κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας την Πέμπτη καλούν το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και ο ΠΕΣΥΘ

Σε κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου καλεί το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων.

Το Συντονιστικό ζητά να μπει τέλος στην ελαστική εργασία, να μην υπάρξει καμία ανάθεση ή περικοπή μαθήματος, καθώς και περικοπή του προσοντολογίου.

Επιπλέον, οι αναπληρωτές ζητούν τη μονιμοποίησή τους και μαζικούς μόνιμους διορισμούς.

Από την πλευρά του, ο ΠΕΣΥΘ ζητά άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία και επαναφορά της Θεατρικής Αγωγής.

Η αφίσα του Συντονιστικού και η ανακοίνωση του ΠΕΣΥΘ:

syntonistiko

Η ανακοίνωση του ΠΕΣΥΘ:

Κάλεσμα σε παράσταση διαμαρτυρίας του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων – Π.Ε.ΣΥ.Θ.
Υπουργείο Παιδείας, Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2022, ώρα 14:30
Άμεση κάλυψη όλων των κενών – Επαναφορά της Θεατρικής Αγωγής

Η αυλαία έπεσε. Οι φάσεις προσλήψεων που έγιναν άφησαν πίσω τους εκατοντάδες κενά, διαμορφώνοντας αδιανόητες συνθήκες στην ήδη δυστοπική εκπαιδευτική πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι και καθιστώντας πολλούς συναδέλφους μας άνεργους. Γιατί για κάποιους μπορεί η σχολική χρονιά να προχωρά, όμως για κάποιους δεν άρχισε καν. 

Το υπουργείο, για άλλη μια φορά, έκρυψε  κάτω από το χαλί τις ελλείψεις  και  πανηγύρισε  την ομαλή και κανονική λειτουργία των σχολείων. Ωστόσο, είναι τουλάχιστον προκλητικό, σε μια χρονική περίοδο που η πανδημία καλπάζει, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο προστασίας εκτός από τις μάσκες που χρεωνόμαστε οι ίδιοι, οικογένειες και εκπαιδευτικοί, σε μια περίοδο που πρωτοστατούν οι απειλές και ο εκφοβισμός, σε μια περίοδο που οι μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες των μαθητών όλων των βαθμίδων έχουν πολλαπλασιαστεί, το ΥΠΑΙΘ να μειώνει κατά 20%  τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και να συγχωνεύει τμήματα, πολλές φορές σε σχολεία με ακατάλληλες κτηριακές υποδομές και μικροσκοπικές αίθουσες.

Την ίδια στιγμή, σχεδόν 200 θεατρολόγοι συνάδελφοί μας που εργάζονταν επί σειρά ετών στην εκπαίδευση αντιμετωπίζουν το σκληρό πρόσωπο της ανεργίας μετά και τις προσλήψεις του Ιανουαρίου. Όλα αυτά σε συνθήκες ακρίβειας και ανατιμήσεων, που κάνουν δύσκολη την επιβίωση και για όλους τους εργαζόμενους.

Δεν είναι όμως μόνο το ζήτημα της ανεργίας των συναδέλφων, είναι κυρίως η απαξίωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και μαθητριών μας, που, γονείς και εκπαιδευτικοί, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε πια.

Η Θεατρική Αγωγή, όπως και τα Εικαστικά και η Μουσική, ως μέσο δημιουργικής έκφρασης και ευαισθητοποίησης, επιδρά πολλαπλά στην απελευθέρωση της φαντασίας του μαθητή και στην ψυχική ενδυνάμωση, αλλά και ως εργαλείο μάθησης, μέσα από τον πειραματισμό και την έρευνα, έχει συμβολή στο παιδαγωγικό έργο του σχολείου.
Το ξήλωμα της Αισθητικής Αγωγής και της αισθητικής καλλιέργειας που μπορεί να δώσει στον μελλοντικό άνθρωπο όλα εκείνα τα εφόδια ώστε να αντιμετωπίζει την πραγματικότητα κριτικά, ενώ ταυτόχρονα να υπερασπίζεται το δικαίωμά του σε μια ποιοτική και αρμονική ζωή, μπαλώθηκε από «εργαστήρια δεξιοτήτων», που ουδεμία σχέση έχουν με τα μαθήματα Τέχνης και Πολιτισμού, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριές μας μάς ρωτούν με απορία και απογοήτευση γιατί από την Δ᾽ δημοτικού και έπειτα δεν θα ξαναδιδαχθούν Θεατρική Αγωγή!

Για όλους τους παραπάνω λόγους:

Συγκεντρωνόμαστε όλες και όλοι στο Υπουργείο Παιδείας την Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2022, ώρα 14:30, για να διεκδικήσουμε:

• Την κάλυψη όλων των κενών Θεατρικής Αγωγής από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς και την κάλυψη όλων των κενών, στα σχολεία Γενικής και Ειδικής Αγωγής, στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, σε κάθε κλάδο και ειδικότητα
• Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε και αγαπά – Όχι στις αναθέσεις των μαθημάτων ειδικοτήτων. Ισότιμη πρόσβαση σε όλα τα μαθήματα των μαθητών και μαθητριών – Όχι στα σχολεία πολλών ταχυτήτων
• Επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Ε᾽ και ΣΤ᾽ Δημοτικού, διάχυσή του στο Γυμνάσιο ως τρίτο πυλώνα της Αισθητικής Αγωγής και επαναφορά του μαθήματος της Καλλιτεχνικής Παιδείας στο Λύκειο 
• Απόδοση όλων των πραγματικών οργανικών κενών στον κλάδο μας – Σύσταση των απαραίτητων οργανικών θέσεων – Μόνιμους διορισμούς ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες

Ζητούμε την ίδια μέρα και ώρα της συγκέντρωσης συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

Καλούμε:

  • τα Σωματεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • την Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (A.Σ.Γ.Μ.Ε.)
  • την Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Περιφέρειας Αττικής
  • την Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Και Καλλιτεχνικών Σχολείων
  • την Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων (ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ.)
  • το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος (Ε.Ε.Τ.Ε.)
  • την Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεάτρου Α.Π.Θ.

σε συμμετοχή, στήριξη και συμπόρευση στον δίκαιο αγώνα μας. Παρακαλούμε τα Σωματεία να κηρύξουν διευκολυντικές στάσεις εργασίας.

Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2022, ώρα 14:30
Να είμαστε όλες και όλοι εκεί

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»