Τηλεκπαίδευση: «Ο γ.γ του υπουργείου μάς έχει ταράξει στις απειλές»
Επιστολή εκπαιδευτικών με αφορμή τις καταγγελίες για την τηλεκπαίδευση: «Εκτίθεστε κύριε γραμματέα του υπουργείου Παιδείας»

Μια επιστολή-καταπέλτη προς τον γ.γ. του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρο Κόπτση, ο οποίος φέρεται να πήρε τηλέφωνο εκπαιδευτικούς προκειμένου να τους πιέσει να κάνουν τηλεκπαίδευση, στέλνει η Εκπαιδευτική Παρέμβαση, Α΄ συλλόγου Εκπαιδευτικών Αθηνών ΠΕ.

Σύμφωνα με την καταγγελία που έφερε στο φως της δημοσιότητας ο Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου «το απόγευμα της Τετάρτης 26 – 1 – 2021 συνάδελφοί μας εκπ/κοί του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου δέχθηκαν τηλεφωνήματα στα προσωπικά τους κινητά από τον κο Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτση προκειμένου να τους τονιστεί προφορικά ότι είναι υποχρεωμένοι/-ες να παρέχουν τηλεκπαίδευση και από το σπίτι τους, εφόσον δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο σχολείο τους, χωρίς βέβαια κάτι τέτοιο να αναφέρεται πουθενά εγγράφως».

Ακολουθεί η επιστολή:

Προς Γ.Γ. του υπουργείου, ο οποίος μας έχει ταράξει στις απειλές:

1.Δεν πήρατε σοβαρά καμία πρότασή μας πέρσι για αραίωση τμημάτων, μείωση της ύλης, κ.λπ.. Αντιθέτως, αυξήσατε τον αριθμό μαθητών στα τμήματα! Μα πόσο μισείτε πια την κοινωνία αυτή! Και κόψατε κάθε επαφή με τα σωματεία μας, να μη σας ενοχλούμε κιόλας ενόσω καταστρέφετε τις ζωές μας!

2. Φέτος κάνουμε μάθημα μέσα σε τάξεις που τρέμουμε από τον συνωστισμό, τόσο εμείς όσο και οι οικογένειες των μαθητών μας, αφού μας αφήσατε στο έλεος του κορονοϊού, βάζοντας το όριο για κλείσιμο τμήματος στο 50% +1!! Δε μας μισείτε απλώς, μας βλέπετε και ως πειραματόζωα!

3. Παράλληλα, προσπαθούμε να μειώσουμε το μέγεθος της ζημιάς που προκάλεσε η μακρόχρονη αναστολή λειτουργίας των σχολείων και η αντικατάστασή της με την τηλεκπαίδευση, μία προσπάθεια στην οποία εσείς όχι απλώς δεν είστε αρωγοί αλλά προσθέσατε, εν μέσω της μεγαλύτερης έξαρσης της πανδημίας, νέα διδακτικά αντικείμενα (βλ. εργαστήρια δεξιοτήτων)!!! 

4.Από αυτή τη φορά και σε κάθε επόμενη, όταν τα σχολεία κλείνουν λόγω έκτακτης συνθήκης, εμείς θα κάνουμε το αυτονόητο: Θα προσέχουμε την υγεία και την ασφάλεια τη δική μας και των μαθητών μας! Κάτι που αποδειχτήκατε ξανά αυτές τις ημέρες ανίκανοι να πράξετε! 

«Και πέρσι γιατί κάνατε;»

Γιατί σταθήκαμε με όλα τα μέσα δίπλα στους μαθητές μας, ως παιδαγωγοί και ως άνθρωποι σε μια συνθήκη  ιδιαίτερη και μοναδική, τόσο για εμάς όσο και τις οικογένειες των παιδιών:

  • Εν γνώσει μας πως παράγονται αποκλεισμοί αφού δεν είχαν όλα τα παιδιά μας πρόσβαση σε υπολογιστή. Σε μια υποχρεωτική εκπαίδευση το Σύνταγμα, το οποίο καταπατάτε, υποχρεώνει το κράτος να διασφαλίζει την ισότιμη πρόσβαση όλων!
  • Εν γνώσει μας πως η υπηρεσία δε μας παρείχε τα μέσα και βάζοντας οι ίδιοι το χέρι στην τσέπη για εξοπλισμούς εκατοντάδων ευρώ! Σε κάθε μορφή τηλεργασίας, ο εξοπλισμός παρέχεται από τον εργοδότη!
  • Εν γνώσει μας πως οι συνέπειες στην κοινωνική, συναισθηματική, μαθησιακή ανάπτυξη των μαθητών μας θα γίνουν εμφανείς στο μέλλον, όπως αποδεικνύεται φέτος!
  • Εν γνώσει μας πως έμπαινε μία κάμερα μέσα στα σπίτια πολλών από εμάς, από την οποία δε γνωρίζαμε ποιος είχε πρόσβαση να παρακολουθεί τη διαδικασία «τηλεμαθήματος». Εν γνώσει μας πως την ίδια αίσθηση είχαν και οι μαθητές μας, γεγονός που τους δημιουργούσε τον φόβο της έκθεσης. Το μάθημα δεν είναι θεατρική παράσταση αλλά μια διαδικασία όπου χτίζεται σε σχέσεις εμπιστοσύνης, ώστε να γεννά ασφάλεια στους συμμετέχοντές της.
  • Εν γνώσει μας πως το υπουργείο καταπατούσε και συνεχίζει να καταπατά καθημερινά το εργασιακό μας ωράριο, στέλνοντας εντολές 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα! Τις αποφάσεις του μάλιστα φροντίζει να τις κοινοποιεί πρώτα στα φιλικά του site και δευτερευόντως στις σχολικές μονάδες, υπηρεσιακά! Ο στόχος είναι να μας θέτει καθημερινά προ τετελεσμένων γεγονότων, νιώθοντας υπόλογοι απέναντι στην υπόλοιπη κοινωνία, η οποία μάθαινε από τα Μ.Μ.Ε. ότι όλα είναι οργανωμένα και βαίνουν καλώς!
  • Εν γνώσει μας πως ο ταξικός κυνισμός και η νεοφιλελεύθερη αντίληψη της κυβέρνησης δεν διασφάλιζαν ότι τα προσωπικά δεδομένα τα δικά μας και των μαθητών δεν θα παραχωρούνταν χωρίς τη θέλησή μας και δεν θα γίνονταν εμπορικό προϊόν μιας βρώμικης συναλλαγής!

Και τέλος, για μας, η τηλεκπαίδευση συνδεόταν με τη συγκεκριμένη συνθήκη του κορονοϊού και είχε πεπερασμένο χρονικό ορίζοντα. Δεν θα επιτρέψουμε η τηλεκπαίδευση να αντικαταστήσει ούτε σπιθαμή από τη ζωντανή εκπαίδευση. Τους αντιδραστικούς σχεδιασμούς σας θα αγωνιστούμε και θα τους ακυρώσουμε στην πράξη, όπως κάνουμε από τη Δευτέρα έως σήμερα!

Όμως από αυτό το σημείο και μετά και για οποιονδήποτε άλλο λόγο: 

Η τηλεκπαίδευση μας τελείωσε!
Χαιρετίζουμε το τεράστιο κύμα ανυπακοής που εκδηλώθηκε μαζικά από τους εκπαιδευτικούς ενάντια στις εντολές των τελευταίων ημερών του υπουργείου για «υποχρεωτικότητα»!

Το πρόβλημα σας είναι πως αγαπάμε αυτό που μισείτε!

Το αγαπημένο σας παιχνίδι, την καταστροφή του δημόσιου χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος και της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών σε αυτό (βλ. αξιολόγηση), εμείς δε το παίζουμε! Τα νούμερα των σχολείων που δε συμμετέχουν στις διαδικασίες κατηγοριοποίησής τους τα ξέρετε καλύτερα από εμάς!

Δεν είμαστε και δε θα γίνουμε υπάλληλοί σας, είμαστε υπάλληλοι των μαθητών μας! Την έπαρση με την οποία απευθύνεστε στους εκπαιδευτικούς την πληρώνετε ήδη!

Μέχρι να τελειώσει η θητεία σας (οσονούπω δηλαδή) θα προλάβετε να πάρετε κι εσείς ένα μάθημα από εμάς, δωρεάν και εξ αποστάσεως: Να σέβεστε!

Υ.Γ. Μη χαλάτε τις μονάδες σας να παίρνετε συναδέλφους να τους πιέσετε να κάνουν τηλεκπαίδευση. Εκτίθεστε! Κι απ’ ότι φανταζόμαστε, ακόμα κι αυτές τις μονάδες εμείς τις πληρώνουμε. Οικονομία κύριε γενικέ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

theodoropoulos
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
Κατά τα άλλα, ο βαθύς γνώστης των πάντων και ανελέητος κριτής- όσων δεν συμπλέουν με την κυρίαρχη ιδεολογία- μπέρδεψε το όνομα της Αλέιδα Γκεβάρα με...
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
gerasimos_siasos
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών
Οι εξελίξεις που ανοίγουν νέους δρόμους για τη διάγνωση, τη θεραπεία και την πρόληψη πολλών ασθενειών
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών