Χιόνι και τηλεκπαίδευση
Η γνωριμία  με  τα  ακραία  καιρικά  φαινόμενα, η εξήγηση  αυτών  δεν  είναι μέρος  της  εκπαιδευτικής  διαδικασίας; Μόνο  τα   αυστηρό  άκαμπτο πρόγραμμα  του σχολείου  είναι παιδεία  και  εκπαίδευση;

Από  παιδί  θυμάμαι πόση χαρά  κάναμε όλοι μας όταν οι  νιφάδες  του  χιονιού έπεφταν τότε  στην Αθήνα.

Ένα  σπάνιο  φαινόμενο, που  διέκοπτε  την  καθημερινότητα  μας και επειδή  και τα  σχολεία  δεν  λειτουργούσαν, μας  έδινε  το  χρόνο  να βγούμε  έξω   να  παίξουμε, να   φτιάξουμε  χιονάνθρωπους, να  κυνηγάμε  τις  νιφάδες  του  χιονιού να  τις  πιάσουμε, να  δημιουργήσουμε  κατασκευές.

Το  ΥΠΕΠΘ, ζήτησε το  απόγευμα  βράδυ  Κυριακής, να  ξεκινήσει  τηλεκπαίδευση, από  Δευτέρα  αν  χιονίσει, για  να  μην  χάσουν οι  μαθητές  μας  ούτε  μια  ώρα  μάθημα, παρόλο που  πολλές  ώρες έχουν  χαθεί  από  τα  κενά  που  έχουμε  σε  κάθε  σχολείο.

Άρα  η  επαφή των παιδιών  με  τα  καιρικά  φαινόμενα, τα  παιχνίδια  και  οι  κατασκευές  με  το χιόνι  δεν  είναι  εκπαίδευση;;

Η γνωριμία  με  τα  ακραία  καιρικά  φαινόμενα, η εξήγηση  αυτών  δεν  είναι μέρος  της  εκπαιδευτικής  διαδικασίας;

Μόνο  τα   αυστηρό  άκαμπτο πρόγραμμα  του σχολείου  είναι παιδεία  και  εκπαίδευση;

Διαφωνώ  κάθετα. Θα  προσπαθήσουμε  όλοι, να  εφαρμόσουμε  την οδηγία  του  ΥΠΑΙΘ, να  μην  χάσουν  τα  παιδιά  μάθημα  ούτε  και  μιας  ώρας  όπως  εσείς  το  εννοείται.

Εύχομαι, να  λειτουργήσει  το  σύστημα   και να  μην πέσει όπως  εχθές  το  βράδυ  μετά  της  9 το βράδυ.

Αν όμως   δεν  λειτουργήσει, πάλι  θα  είμαι  χαρούμενος  φέρνοντας  στο  μυαλό  μου  τις  χαμογελαστές  κατακόκκινες  από  το  παιχνίδι  φατσούλες  των  μικρών  μου μαθητών, που  θα  έχουν  βρει  το  νόημα  της  ζωής  τους, να  μαθαίνουν  παίζοντας.

Λυπάμαι, που  δεν  είμαι  ένα  μικρό παιδί, που  αντί, να  βγω έξω  στην  αυλή  να  παίξω  χιονοπόλεμο  με  τους  μαθητές   και  τους   συναδέρφους  μου, να  βλέπω όπως  τώρα   τα  προβλήματα  της  κακοκαιρίας  και  της  τηλεκπαίδευσης.

   ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΓΡΙΒΑΣ   Δ/ΝΤΗΣ  18 Δ.Σ  ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

 

………………και  πάντα κατά  βάθος  ένα μεγάλο  παιδί.

Υ.Γ    Είμαι  σύντομος, γιατί  τρέχω  να  οργανώσω την  τηλεκπαίδευση, πέρα από  τα όνειρα μου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ