Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
amfitheatro-aei-foitites
Alexandros Michailidis / SOOC
Τι προτείνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος ΕΔΙΠ ΑΕΙ για τη διά ζώσης λειτουργία των ΑΕΙ

Άμεση λήψη μέτρων προστασίας της Υγείας για τη διά ζώσης λειτουργία των ΑΕΙ και τον μη αποκλεισμό των ευπαθών ομάδων προτείνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος ΕΔΙΠ ΑΕΙ.

Ο Σύλλογος προτείνει σειρά μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των πανεπιστημίων.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

ΑΜΕΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΥΠΑΘΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Ως Σύλλογος έχουμε κατ’ επανάληψη τονίσει ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη και τα Πανεπιστήμια δεν μπορούν να επιτελέσουν το έργο τους όντας κλειστά. Ωστόσο θεωρούμε ιδιαίτερα επικίνδυνη την απόφαση της κυβέρνησης για άνοιγμα των Πανεπιστημίων χωρίς καμία μεταβολή των προηγούμενων (ήδη προβληματικών) ΚΥΑ του Σεπτεμβρίου και ενώ ο αριθμός των κρουσμάτων της πανδημίας COVID-19 με την επικράτηση της μετάλλαξης όμικρον αυξάνεται αλματωδώς καταγράφοντας 20.000-40.000 νέα κρούσματα ημερησίως.

Ζητάμε να ανακληθεί άμεσα η ισχύουσα ΚΥΑ, για την υποχρεωτική και αποκλειστικά διά ζώσης λειτουργία των ΑΕΙ και μάλιστα με «μέγιστη δυνατή πληρότητα» και να επιτραπεί στα Πανεπιστήμια ως αυτοδιοίκητα Ιδρύματα να αναλάβουν την ευθύνη για την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με σαφή προτεραιότητα στη δια ζώσης διδασκαλία υπό τον όρο ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ασφαλείας.

Προτείνουμε την άμεση εφαρμογή ουσιαστικών μέτρων προστασίας:

1. Τήρηση όλων των αναγκαίων προϋποθέσεων που προβλέπονται από τα διεθνή υγειονομικά πρωτόκολλα σε σχέση με την καθαριότητα-απολύμανση, τον αερισμό και τις αποστάσεις στις κλειστές αίθουσες διδασκαλίας ώστε να μην δημιουργείται συγχρωτισμός. Ειδικότερα σε αίθουσες διδασκαλίας και κλειστούς χώρους με ελλιπή αερισμό να τοποθετηθούν ειδικές συσκευές απολύμανσης αέρα.

2. Να ληφθούν υπόψη οι δυνατότητες και οι ανάγκες κάθε Σχολής και Τμήματος και να προβλεφθούν ενίσχυση υπηρεσιών καθαριότητας, φύλαξης και μετακίνησης των φοιτητών καθώς και οργάνωση μικρότερων τμημάτων διδασκαλίας. Σε κατ’ εξαίρεση περιπτώσεις να δίνεται δυνατότητα υβριδικής ή/και διαδικτυακής διδασκαλίας και εξετάσεων.

3. Ειδικότερα για διδάσκοντες και φοιτητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες να ληφθεί ειδική μέριμνα για όσο διάστημα διαρκεί η επιδημική έξαρση με την υιοθέτηση εναλλακτικών τρόπων διδασκαλίας και εξετάσης μαθημάτων ώστε αφενός να προστατευθεί η υγεία τους και αφετέρου να μην αποκλειστούν από την εκπαιδευτική διαδικασία.

4. Να έχουν δικαίωμα όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας σε δωρεάν rapid test τρεις φορές την εβδομάδα, χωρίς να γίνεται διαχωρισμός σε εμβολιασμένους, νοσήσαντες και ανεμβολίαστους.

5. Να συνταγογραφούνται τα μοριακά τεστ.

6. Να χορηγούνται δωρεάν ειδικές μάσκες υψηλής προστασίας.

Τα ΑΕΙ πρέπει να αναλάβουν την άμεση εποπτεία και ευθύνη για την τήρηση των παραπάνω μέτρων και σε περίπτωση παραβίασης των υγειονομικών πρωτοκόλλων να τροποποιείται αναλόγως το πλαίσιο λειτουργίας σε διδασκαλία και εξετάσεις

Τέλος το κυριότερο -όχι μόνο για τη ομαλή λειτουργία των ΑΕΙ αλλά για την ασφάλεια του συνόλου της κοινωνίας- αποτελεί η άμεση και ουσιαστική ενίσχυση του ΕΣΥ με προσλήψεις μόνιμου ιατρονοσηλευτικού προσωπικού.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κακοκαιρία ΕΛΠΙΣ: Η λίστα με τα κλειστά σχολεία σε όλη την Ελλάδα - Ανανεώνεται συνεχώς

Νέες Προκηρύξει ΑΣΕΠ για 5889 ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia
Κλειστά σχολεία - ΕΛΠΙΣ: Οι τέσσερις λόγοι για διήμερη τηλεκπαίδευση
Κλειστά σχολεία - Κακοκαιρία Ελπίς: Ποιοι είναι οι τέσσερις λόγοι που οδηγούνται τα σχολεία στην διήμερη τηλεκπαίδευση
Κλειστά σχολεία - ΕΛΠΙΣ: Οι τέσσερις λόγοι για διήμερη τηλεκπαίδευση