ΠΑΣΑΔ για άνοιγμα σχολείων: «Ανοίγουν όπως ακριβώς έκλεισαν»
«Για το άνοιγμα των σχολείων δεν εξετάστηκαν τα δεδομένα της εβδομάδα που διανύουμε», καταγγέλει ο ΠΑΣΑΔ

«Τα σχολεία ανοίγουν όπως ακριβώς έκλεισαν», τονίζει ο ΠΑΣΑΔ σε ανακοίνωσή του, προσθέτοντας πως η απόφαση λήφθηκε μόλις 7 ημέρες πριν το άνοιγμα τους χωρίς να εξεταστούν τα δεδομένα της εβδομάδας που διανύουμε.

«Το απαράδεκτο μέτρο των 50%+1 κρουσμάτων σε κάθε τμήμα, το οποίο λέγεται πως αποτελεί εισήγηση της επιτροπής (ασχέτως αν μέλη της το διαψεύδουν) είναι το μέτρο που κατάφερε να κρατήσει ανοιχτά τα σχολεία και παραμένει ως έχει», όπως αναφέρει και συμπληρώνει πως αποκρύπτει τεχνηέντως την πραγματική διασπορά του ιού στα σχολεία.

Ο ΠΑΣΑΔ καλεί τις ομοσπονδίες να πάρουν θέση επί των εξελίξεων και ζητά επίσημες και έγγραφες απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθείται σε περίπτωση νόσησης εκπαιδευτικού. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ανοιχτά σχολεία....αλλά με ασφάλεια!

Παρακολουθούμε έκπληκτοι τη σημερινή απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για άνοιγμα των σχολικών μονάδων τη Δευτέρα 10/01, καθώς αυτή λαμβάνεται 7 μέρες νωρίτερα, χωρίς να εξεταστούν τα δεδομένα της εβδομάδας που διανύουμε, τα οποία αναμένονται ιδιαιτέρως δυσοίωνα.

Τα σχολεία, επί της ουσίας, ανοίγουν όπως ακριβώς έκλεισαν, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες κοινωνικές και επαγγελματικές δραστηριότητες, οι οποίες λειτουργούν με διαφορετικό πρωτόκολλο, μετά την επικράτηση της νέας μετάλλαξης.

Το απαράδεκτο μέτρο των 50%+1 κρουσμάτων σε κάθε τμήμα, το οποίο λέγεται πως αποτελεί εισήγηση της επιτροπής (ασχέτως αν μέλη της το διαψεύδουν) είναι το μέτρο που κατάφερε να κρατήσει ανοιχτά τα σχολεία και παραμένει ως έχει. Όχι γιατί είναι πετυχημένο, αλλά γιατί αποκρύπτει τεχνηέντως την πραγματική διασπορά του ιού. Όσον αφορά τα self-tests (που αφενός κανένας δε διασφαλίζει αν όντως πραγματοποιούνται και αφετέρου σύμφωνα με αρκετούς επιστήμονες δεν ανιχνεύουν την «Ο») ανακοινώθηκε το μέτρο των τριών τεστ μόνο για την πρώτη εβδομάδα και στη συνέχεια επιστροφή στα δύο.

Μάλλον θα διανύουμε το τελευταίο μίλι της πανδημίας από τη μεθεπόμενη εβδομάδα…

Βασικό πυλώνα του σχολείου αποτελεί το εκπαιδευτικό του προσωπικό. Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουμε αφεθεί αβοήθητοι να στηρίξουμε το δημόσιο σχολείο, αντιμετωπιζόμαστε ως ο τελευταίος τροχός της αμάξης.

Καλούμε τις ομοσπονδίες να πάρουν θέση επί των εξελίξεων. Ταυτόχρονα, αιτούμαστε επίσημες και έγγραφες απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία που θα ακολουθείται σε περίπτωση νόσησης εκπαιδευτικού, καθώς δεν είμαστε διατεθειμένοι να αναπληρώσουμε νοσούντες συναδέλφους, για να μην απορρυθμιστεί η λειτουργία του σχολείου, αλλά ούτε να παρέχουμε τηλεκπαίδευση, ενώ είμαστε οι ίδιοι ασθενείς. Τόσο οι δάσκαλοι Γενικής, όσο και οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης, τμημάτων ένταξης, ΖΕΠ και ειδικοτήτων βρισκόμαστε στο σχολείο για να επιτελέσουμε συγκεκριμένο ρόλο και δε θα παρεκκλίνουμε από αυτόν.

Ως ΠΑΣΑΔ τοποθετούμαστε, φυσικά, υπέρ των ανοιχτών σχολείων. Οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, η ψυχολογία των παιδιών και η διά ζώσης διδασκαλία είναι απαραίτητες προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ωστόσο, ανοιχτά σχολεία (θα έπρεπε να) σημαίνει ασφαλή σχολεία. Ασφαλή για κάθε εμπλεκόμενο, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

ΠΑΣΑΔ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας
Ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας