μαθητής, κιμωλία, μαυροπίνακας
«Όσοι  προσπαθούν  να  καθοδηγήσουν  την  κοινή  γνώμη  όπου  αυτοί  επιθυμούν,  να  δω  τι  θα  πουν  αν  τα   σχολεία   ανοίξουν   και  αναγκαστούν  αυτά  είτε  λόγω  μεγάλου  αριθμού  κρουσμάτων  μαθητών  ή εκπαιδευτικών,  που  δεν  έχουν  να  αναπληρώσουν  να  κλείσουν» - Γράφει ο Αθανάσιος Γρίβας

Νέο πάλι θέμα για το άνοιγμα των σχολείων, υπάρχει στην  κοινή γνώμη και τα κανάλια που προσπαθούν με τον  τρόπο τους να περάσουν κάποιες θέσεις ,που εκφράζουν αυτούς που τους χρηματοδοτούν.

Ας πάρουμε τα πράγματα απλά από την αρχή, να δούμε τι πρέπει να  γίνει βάση της κοινής λογικής μακριά  από κάποια οικονομικά ή άλλα  συμφέροντα.

Αυτό  το οποίο είναι βασικό μέλημα όλων  είναι η υγεία των μαθητών  και των οικογενειών τους, μην ξεχνάμε  ότι  τα   σχολεία  έχουν  κλείσει με  διάφορες δικαιολογίες, μια  γιατί  οι  μαθητές θα  μετέφεραν  τον  ιού στους ηλικιωμένους γονείς ή παππούδες τους, μια  γιατί  ο  συγχρωτισμός  των  γονέων  έξω  από  τα σχολεία μετέδιδε  τον  κωρονοιό, μια  γιατί  η  μετακίνηση των μαθητών  από  και προς  το  σχολείο  θα   αύξανε  τα κρούσματα. 

Αλήθεια  τι  άλλαξε  από  τότε;;   Τίποτα   απολύτως   οι  παραπάνω  λόγοι  εξακολουθούν   να   υφίστανται, πόσο  μάλλον  τώρα  περισσότερο ,που   η  μετάλλαξη  Ο είναι  ποιο μεταδοτική.

Το  ερώτημα θα το  βάζω  συνέχεια. 

Αλήθεια  τι  έγινε  τα 2  αυτά  χρόνια , ώστε  να  προφυλαχθούν οι  μαθητές  μας;;   

Μειώθηκε  ο  αριθμός τους  ανά  τμήμα;;  Όχι  βέβαια, το  αντίθετο  με  τις  συγχωνεύσεις  τμημάτων  αυξήθηκε.

Τι  προγραμματισμός  έγινε  ώστε  να  μπορούν  τα  τμήματα  να  λειτουργούν  σε  2  βάρδιες  με  τους  μισούς  μαθητές;;  Μάλλον  κανένας  γιατί   ασχολούμαστε  με   την   αξιολόγηση.

Μπαίνει  το  θέμα  ότι  τα   σχολεία  είναι  ασφαλή,

Από  που   εξάγετε   αυτό  το  συμπέρασμα  όταν  όλοι  γνωρίζουν, ότι  τα  περισσότερα  self test  είναι  ψευδή  ή  δεν  έχουν  γίνει  και  όταν  για   να κλείσει  ένα  τμήμα  των  π.χ  22  μαθητών  χρειάζεται  να νοσήσουν 22  μαθητές όταν πριν  από  λίγο  το  σχολείο  θα  έκλεινε  αν  νοσούσαν ...3;;;;

Ποιος  είπε  ότι  τα  σχολεία  δεν  βοήθησαν  με  τη  λειτουργία τους  από  το  Σεπτέμβριο, στο  τέταρτο  κύμα  της  πανδημίας  που  ήταν  τόσο  θανατηφόρο;;

Πιστεύω  στην  παράταση  των  διακοπών, τουλάχιστον  για  μια  εβδομάδα , ώσπου  να  ξεκαθαρίσουν  τα  πράγματα.  

Μας  λένε  κάποιοι  ότι  τα  παιδιά  είναι  ποιο  ασφαλή   στα   σχολεία  από  το  να   γυρίζουν  έξω, απαντάω  ότι   δεν  είπαμε  να  γυρίζουν  έξω  αλλά   να   κάθονται   στην  ασφάλεια  του   σπιτιού  τους.

Άλλο  θέμα  είναι  η  ικανοποίηση  των  γονέων που  είτε  λόγω   δουλειάς  είτε  λόγω  κούρασης   από  τη  φύλαξη  των  παιδιών  τους  μετά  και  τις  διακοπές των  εορτών, ζητάνε  την  επιστροφή  των  μαθητών  στο σχολείο, έχοντας  στο  μυαλό  τους  το  σχολείο  φύλαξη.

Ας  πούμε  την  αλήθεια.

Τίποτα  δομικό  δεν  έγινε  απο  την  πολιτεία  και  το  κράτος  τα  δυο   αυτά  χρόνια  της  πανδημίας  ώστε  να  αντιμετωπιστούν  τα  προβλήματα. 

Η πολιτεία  περίμενε   απλώς   να  περάσει  ο  καιρός  και  να σβήσει  η πανδημία ο  ίδιο  ισχύει  και  με  την  τηλεκπαίδευση, που   γνωρίζει  καλά  ότι  δεν  μπορεί  να  εφαρμόσει αφού  αν  αυτή  γίνει  από  τα   σχολεία θα  υπάρχουν  τεράστια  προβλήματα  απο  την  ελλειπή  υλικοτεχνική  υποδομή  καθώς  και  τα  προβλήματα  με  τα  προσωπικά  δεδομένα.

Πρέπει  να  γίνουμε  ειλικρινείς με   την  κοινωνία που  ζούμε, το  χειρότερο  σενάριο  είναι  το  άνοιγμα  των  σχολείων  τώρα, χωρίς  κανένα  μέτρο. Κάνουμε  τα  παιδιά  μας  πειραματόζωα , απο  αποφάσεις επιτροπών....ειδικών , γνωστή μέθοδος.

Η λύση  είναι  μία  παράταση  των  διακοπών  για  μια  τουλάχιστον  εβδομάδα, αλλαγή  των  πρωτοκόλλων στα σχολεία, σχέδιο  για  λειτουργία  των  σχολείων  σε  βάρδιες.

Όσοι  προσπαθούν  να  καθοδηγήσουν  την  κοινή  γνώμη  όπου  αυτοί  επιθυμούν,  να  δω  τι  θα  πουν  αν  τα   σχολεία   ανοίξουν   και  αναγκαστούν  αυτά  είτε  λόγω  μεγάλου  αριθμού  κρουσμάτων  μαθητών  ή εκπαιδευτικών,  που  δεν  έχουν  να  αναπληρώσουν  να  ΚΛΕΙΣΟΥΝ.

Να  δω  τότε   τι  δικαιολογίες  θα  εφεύρουν.

Αυτές  είναι  κάποιες  μικρές ίσως  πικρές αλήθειες  για  κάποιους,  απο  έναν μάχιμο  εκπαιδευτικό  33  ετών.

*Αθανάσιος      Γρίβας   δ/ντής   για  όσο  ακόμα   του  18     Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σαεκ
ΣΥΣΔΙΕΚ: Κάλεσμα συμμετοχής στις εκλογές για ενίσχυση των διεκδικήσεων των σπουδαστών
Εκλογές στις Δημόσιες ΣΑΕΚ Αττικής: Ο ΣΥΣΔΙΕΚ καλεί τους σπουδαστές σε μαζική συμμετοχή
ΣΥΣΔΙΕΚ: Κάλεσμα συμμετοχής στις εκλογές για ενίσχυση των διεκδικήσεων των σπουδαστών
koutsoumbas
Δικογραφία στη Βουλή για άρση ασυλίας του Δημήτρη Κουτσούμπα μετά από μήνυση του ακροδεξιού Κωνσταντίνου Πλεύρη
Το KKE τονίζει ότι τηρεί κανονικά όλες τις προβλέψεις του νόμου, δημοσιοποιεί τα έσοδά του, είναι συνεπές στις φορολογικές του υποχρεώσεις και έχει...
Δικογραφία στη Βουλή για άρση ασυλίας του Δημήτρη Κουτσούμπα μετά από μήνυση του ακροδεξιού Κωνσταντίνου Πλεύρη
ερμού
Εορταστικό ωράριο καταστημάτων για τα Χριστούγεννα 2025: Πότε ξεκινάει
Το ωράριο έχει ενδεικτικό χαρακτήρα και είναι προαιρετικό, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τις ώρες λειτουργίας τους σύμφωνα...
Εορταστικό ωράριο καταστημάτων για τα Χριστούγεννα 2025: Πότε ξεκινάει
εαπ
ΕΑΠ: Ξεκινά ο 4ος πανελλήνιος μαθητικός οικονομικός διαγωνισμός για Α’ Γυμνασίου
Μαθητές Γυμνασίου καλούνται να εξερευνήσουν την οικογενειακή οικονομία στην ψηφιακή εποχή
ΕΑΠ: Ξεκινά ο 4ος πανελλήνιος μαθητικός οικονομικός διαγωνισμός για Α’ Γυμνασίου