- Κατάρριψη του μύθου της αγωνιστικής ΕΛΜΕ Πειραιά.
Καταρρίφτηκε ο μύθος της «αγωνιστικής» ΕΛΜΕ Πειραιά, αφού ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ – ΠΕΚ που έχουν την πλειοψηφία έχουν οδηγήσει το συνδικάτο σε παραλυσία, χωρίς ουσιαστικά μέτρα κάλυψης των συναδέλφων που αντιστέκονται στην αξιολόγηση. Το ΠΑΜΕ που έχει την προεδρία είναι όμηρος των συσχετισμών. Με αποτέλεσμα ο πρόεδρος να μοιράζει … συγχωροχάρτια στις δυνάμεις του πρώην και νυν κυβερνητικού συνδικαλισμού, να εξωραϊζει την πολιτική τους έχοντας ως κύριο αντίπαλο και λασπολογώντας για την ΕΑΑ και πολύ περισσότερο τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ. Να θυμίσουμε ότι ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ μετά το πραξικόπημα των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ στη ΓΣ των προέδρων της ΟΛΜΕ στην τοποθέτησή του στο ΔΣ, είχε δηλώσει επί λέξει: «δε δεχόμαστε τα περί ξεπουλήματος και προδοσίας. Πολιτική – συνδικαλιστική είναι η τοποθέτησή τους».
Γυρνούν στα σχολεία και έχουν κάνει σημαία ότι ένας εκπρόσωπος των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ στη ΔΟΕ ψήφισε τα «ενιαία κείμενα» αποσιωπώντας την ξεκάθαρη θέση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Πειραιά και της ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ενάντια σε αυτά. Και μάλιστα το ΠΑΜΕ στον Πειραιά κατέβασε πρόταση ουσιαστικά αποδοχής των «ενιαίων κειμένων αντικαθιστώντας τους δείκτες του ΥΠΑΙΘ με δήθεν επαναστατικούς δείκτες.
- Αρνητές αγώνων επιδιώκουν lock down της συνδικαλιστικής δράσης!
Σε συνθήκες πολλαπλής επιδημίας, αφού εκτός από την πανδημία του κορονοϊού ζούμε και την πανδημία της υποταγής και του συμβιβασμού της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας που έχει αναλάβει τον ρόλο της πέμπτης φάλαγγας. Αρνητές του αυτονόητου το μαύρο μέτωπο ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ. Απορρίπτουν και αρνούνται όχι μόνο την απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, αλλά και την απλή συμμετοχή σε πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια.
Απορρίπτουν και αρνούνται ακόμα και τη σύγκληση ΓΣ. Δεν επιτρέπουν στους συναδέλφους της βάσης να συζητήσουν και να αποφασίσουν για ζητήματα ζωτικής σημασίας, όπως το θέμα της αξιολόγησης. Για πρώτη φορά στην ιστορία της ΟΛΜΕ ενεργοποιήθηκε το άρθρο του καταστατικού για ΓΣ προέδρων με αίτημα των ΕΛΜΕ από τα κάτω. Για πρώτη φορά εκδόθηκε από την ΟΛΜΕ ανακοίνωση – καταγγελία εναντίον συνδικαλιστικής παράταξης. Το μαύρο μέτωπο ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ εναντίον των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ.
Στην ΕΛΜΕ Πειραιά η πλειοψηφία του Δ.Σ. μας καταγγέλλει, καταγγέλλει την ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ: «θέλετε μια συνέλευση τον μήνα». Μετά από τη μεγαλύτερη κινητοποίηση εκπαιδευτικών, εδώ και δύο δεκαετίες τουλάχιστον, της οποίας η συνέχεια «πάγωσε» με το πραξικόπημα ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ στην ΟΛΜΕ, τι έπρεπε να κάνουμε; Να περιμένουμε απλά να περνάει η αξιολόγηση; Να αδρανούμε; Είναι «τυχοδιωκτική» πρόταση το να κάνουμε συνελεύσεις, να δίνουμε τον λόγο στους συναδέλφους και είναι αγωνιστική πρόταση η αδράνεια και το να αφήνουμε τη φθορά του χρόνου να δημιουργεί τετελεσμένα;
Πρωτοπορεί η παράταξη των ΣΥΝΕΚ στην καλλιέργεια του τρόμου για να μην ακολουθήσουν οι συνάδελφοι και να μη συμμετέχουν στην απεργία αποχή. Τι νόημα και πόσο επικίνδυνος είναι ένας συνδικαλισμός που επαναλαμβάνει την επιχειρηματολογία του Υπουργείου;
Να θυμίσουμε ότι η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ έγραψε μια μαύρη σελίδα στην ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος το Σάββατο 16/10, στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ. Με πολιτική απόφαση των συνδικαλιστικών δυνάμεων των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ, που υπαγορεύτηκε ευθέως από τους πολιτικούς τους φορείς, την κυβέρνηση της ΝΔ, το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ, έκλεισε βάναυσα η απεργία – αποχή, παρά την εκφρασμένη βούληση του κλάδου υποδεικνύοντας θρασύτατα σε εκπροσώπους συγκεκριμένων ΕΛΜΕ να την καταψηφίσουν παρά την αντίθετη απόφαση των σωματείων τους, όπως μάλιστα καταγράφηκε και στα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων. Άφησαν, έτσι, μετέωρους δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης. Λίγες ημέρες μετά τη μεγάλη 24ωρη απεργία στις 11 Οκτωβρίου στην οποία συμμετείχαν μαζικά πάνω από 100.000 δάσκαλοι και καθηγητές, πλημμυρίζοντας τους δρόμους της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και όλων των πόλεων. Είχε προηγηθεί μια ανακοίνωση (13/10/2021) – υπόδειγμα υποταγμένου συνδικαλισμού - που ενημέρωνε για τα πρόστιμα, τις ποινές, τις περικοπές μισθών, ακόμα και απολύσεις ως συνέπειες της δικαστικής απόφασης του Εφετείου, αφήνοντας να εννοηθεί πως όλα αυτά επικρέμανται ως δαμόκλειος σπάθη πάνω από τα κεφάλια των εκπαιδευτικών που απεργούν – απέχουν! Προσφορά και συνδρομή στην κυβερνητική προπαγάνδα και επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών σε μια περίοδο μάλιστα που ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη, οι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί πείθονται για τη συνέχιση της απεργίας – αποχής, αντιπαλεύουν μαζικά το φόβο και την τρομοκρατία.
Είναι οι ίδιοι που απορρίπτουν και αρνούνται ακόμα και τις εκλογές και καταφεύγουν στα δικαστήρια για να αυτοδιοριστούν! Έτσι απαξιώνουν το συνδικαλιστικό κίνημα, διευκολύνουν την ωμή παρέμβαση του κράτους σε αυτό. Θέλουν τον κλάδο να στέκει στη γωνία βουβός και ακίνητος, μια ιστορική Ομοσπονδία να βρίσκεται σε παρατεταμένο καθεστώς παραλυσίας.!
Καταδεικνύουν έτσι ότι οι παρατάξεις του πρώην και νυν κυβερνητικού μηχανισμού δεν είναι παρά μόνο μηχανισμοί εκλογικοί, μηχανισμοί εξαχρείωσης συνειδήσεων και χειραγώγησης των εκπαιδευτικών. Παρατάξεις που λειτουργούν ως ιμάντες μεταβίβασης της κομματικής γραμμής με κοινό στόχο την παραπέρα αποσυγκρότηση του συνδικαλιστικού κινήματος και στήριξη της εκπαιδευτικής πολιτικής, όπως υπαγορεύεται από ΕΕ – ΟΟΣΑ - ΔΝΤ .
...Που κατά βάθος έγιναν σαν ένα είδος υπηρέται των Ρωμαίων (Κ. Π. Καβάφης)
- Σε μια περίοδο έντασης της κυβερνητικής επίθεσης.
Και όλα αυτά την ώρα που η κυβερνητική επίθεση εντείνεται σε όλα τα μέτωπα. Ξεπουλάει μπιρ παρά ό, τι ξεπουλιέται. Ρεύμα, νερό, δασικές και αστικές εκτάσεις, την επικουρική ασφάλιση στο χρηματιστήριο, αεροδρόμια, λιμάνια, δρόμους. Μια πολιτική που μετατρέπει τη χώρα σε απέραντη αμερικάνικη βάση. Μια πολιτική που οδηγεί στην αποσάρθρωση του δημόσιου και δωρεάν συστήματος υγείας με αποτέλεσμα τις θυσίες των ανθρώπινων ζωών στο βωμό του κορονοϊού. Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας. Η υγειονομική κρίση κλιμακώνεται επικίνδυνα, ο εργαζόμενος λαός, οι φτωχοί και οι ευπαθείς συναντάνε την αδιαφορία της κυβέρνησης, καθώς οι ανάγκες της «οικονομίας» μπαίνουν πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Κανένα μέτρο πρόληψης δεν έχει παρθεί σε χώρους δουλειάς, ειδικά σε μεγάλους εργασιακούς χώρους, όπου οι εργαζόμενοι συνωστίζονται για να βγει η παραγωγή. Κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί ώστε να διορθωθεί η απαράδεκτη κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στα οποία στοιβάζεται ο κόσμος για να πάει καθημερινά στη δουλειά του. Κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί στα σχολεία για ολιγομελείς τάξεις, για αποτελεσματικό επιδημιολογικό έλεγχο, μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.
Τα στοιχεία του νέου προϋπολογισμού είναι αμείλικτα!
- Αύξηση της φορολογίας κατά 3,5 δις ευρώ (7,5%) που θα προέλθει κυρίως από τους έμμεσους φόρους, γονατίζοντας τα λαϊκά νοικοκυριά! Μείωση κατά 820 εκατ. ευρώ για τη Δημόσια Υγεία!
- Οι άνεργοι καταδικάζονται να ζουν κυριολεκτικά κάτω από τα όρια της εξαθλίωσης αφού προβλέπονται 200 εκατ. ευρώ λιγότερα για τα ήδη πενιχρά επιδόματά τους. Την ίδια τύχη επιφυλάσσει και για τα επιδόματα αναπηρίας!
- Επιβάλλουν οικονομική ασφυξία στα ασφαλιστικά ταμεία περικόπτοντας τις εργοδοτικές ασφαλιστικές εισφορές κατά 3% ή αλλιώς 850 εκατ. ευρώ, τα οποία προσφέρονται απλόχερα στο κεφάλαιο και την εργοδοσία!
- Έρχεται νέα λεηλασία των συντάξεων αφού προβλέπονται 1,1δις ευρώ λιγότερα για όλους τους φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης.
- Νέες φοροελαφρύνσεις και ασυλία για το μεγάλο κεφάλαιο αφού η κυβέρνηση μειώνει κατά 2% τους φορολογικούς συντελεστές των επιχειρήσεων και κατά 50% τη φορολογία από τη συγκέντρωση κεφαλαίου
- Καλεί η κυβέρνηση το λαό να πληρώσει χρήματα από την τσέπη του για μια ακόμα φορά. 4 δις ευρώ για το ΝΑΤΟ και 3,5δις για τα εξοπλιστικά προγράμματα, ποσό που αγγίζει το 6% του ΑΕΠ ή το 10% των κρατικών δαπανών! Το αντιλαϊκό έργο της κυβέρνησης της ΝΔ ολοκληρώνεται και συνοψίζεται στην εκτόξευση του δημόσιου χρέους στο εξωπραγματικό ποσό των 355 δις ευρώ και στο 189,6% του εκτιμώμενου ΑΕΠ.
- Σε μια περίοδο που αλλάζει το DNA του σχολείου και ακυρώνεται ο δημόσιος δωρεάν χαρακτήρας του!
Από το μπαράζ των αντιεκπαιδευτικών μέτρων κομμένων και ραμμένων στις επιταγές του κεφαλαίου της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Η ΕΒΕ και η Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπουν το σχολείο σε ταξικό σφαγείο των μαθητών. Η αυτονομία της σχολικής μονάδας και η αυτοαξιολόγηση/αξιολόγηση αποτελούν βασικά εργαλεία κατηγοριοποίησης των σχολείων με ταξικά κριτήρια για να απαλλαγεί η κυβέρνηση από τη χρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σηματοδοτεί και την επιστροφή στις γκρίζες εποχές του επιθεωρητισμού. Σε συνθήκες αξιολογικής περικύκλωσης ο στόχος είναι το μυαλό και το κλίμα τρόμου και αθλιότητας.
- Δεν ΠΑΜΕ υποταγμένα – ΠΑΜΕ στη δεκαετία του 1980;
ΚΚΕ και ΔΕΕ τη δεκαετία του 1980 προβάλλουν την αδιέξοδη τακτική της «αναβάθμισης της παιδείας». Γι’ αυτό και γίνονται διαπρύσιοι κήρυκες της αξιολόγησης: «Κάθε απόρριψη της αξιολόγησης, στοχεύει στην υποβάθμιση της παιδείας και εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα, διαφορετικά απ’ αυτά των εργαζομένων»2.
Σήμερα η εναντίωσή τους αφορά την «αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση», την «αντιπαιδαγωγική αξιολόγηση» αφήνοντας το παράθυρο ανοιχτό για τις ψευδαισθήσεις περί καλής αξιολόγησης και η επιχειρηματολογία ενάντια στην αξιολόγηση επικεντρώνεται στα κριτήρια της αξιολόγησης που διατυπώνει η κυβερνητική πρόταση.
«4. Οι εκπαιδευτικοί δεν αρνούνται την αξιολόγηση. Κάθε μέρα εξετάζουν και αποτιμούν τη δουλειά τους, στους συλλόγους διδασκόντων ανταλλάσσουν σκέψεις και προτάσεις για να γίνει καλύτερη η σύνθετη παιδαγωγική πράξη. Και μάλιστα, αυτή ακριβώς η διαδικασία είναι που ζητούν να στηριχθεί ουσιαστικά από το κράτος.
Τα κριτήρια της αξιολόγησης, που προωθεί η κυβέρνηση, δεν έχουν καμία σχέση με αυτήν την ανάγκη και αποκαλύπτουν το πραγματικό αντιπαιδαγωγικό περιεχόμενό της.»3
Η πρόταση της ΑΣΕ/ΠΑΜΕ στη Γενική Συνέλευση Πειραιά σήμερα συνιστά μια ακόμα πιο συντηρητική επεξεργασία της παραπάνω γραμμής ενσωμάτωσης και αποδοχής της αξιολόγησης. Ουσιαστικά σημαίνει την αποδοχή της και καλεί τους εκπαιδευτικούς να υποκύψουν στον συμβιβασμό «των ενιαίων κειμένων». Τα παρακάτω είναι οι προτάσεις του ΠΑΜΕ αναφέρουμε μόνον ορισμένες:
«Πιο συγκεκριμένα, για τους άξονες-δείκτες που προτείνει το ΥΠΑΙΘ:
- για την εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών, εφαρμογή διαφοροποιημένης μάθησης, υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/τριών και μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Σήμερα η πλειοψηφία των σχολείων είναι κτιριακά ακατάλληλα…
Η υλοποίηση των παραπάνω δεικτών συνδέεται με:
1.Με ετήσια επιστημονική επιμόρφωση και απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα …
- για τη παρακολούθηση/μείωση της σχολικής διαρροής, μέριμνα για τη μετάβαση από βαθμίδα σε βαθμίδα και την αγορά εργασίας.
Ουσιαστική εκπαιδευτική πολιτική για τη σχολική διαρροή σημαίνει
1.Η Ενισχυτική Διδασκαλία και Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη από την αρχή της χρονιάς…
- για την καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών.
Σημειώνουμε ότι ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τέτοιες πλευρές διαρκώς υποβαθμίζεται
- για την συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις. ...
- για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε ευρωπαϊκά προγράμματα, που όμως είναι γνωστό ότι δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά. …
Τα παραπάνω αποτελούν και την άποψή μου/της ομάδας σχετικά με το δείκτη …. που έχω/έχουμε αναλάβει.»
Πώς να δικαιολογήσεις τη στάση του ΠΑΜΕ που μιλά για “διασπαστική κίνηση” των “λίγων” σωματείων, ενώ θα μπορούσε, όπως έκανε στις 36 ΕΛΜΕ που στήριξαν το κοινό αίτημα Παρεμβάσεων-ΠΑΜΕ για κήρυξη νέας Α-Α από την ΟΛΜΕ, να στηρίξει την ίδια πρόταση από τα σωματεία, αφού η ΟΛΜΕ έκλεισε προς το παρόν, κάθε τέτοια προοπτική; Και όμως το ΠΑΜΕ πετά την … μπάλα στην εξέδρα καλώντας ξανά για τρίτη φορά την ΟΛΜΕ να κηρύξει απεργία – αποχή.
Το ΠΑΜΕ μέσω ΑΔΕΔΥ και ΕΚΑ έχει κηρύξει lock down στις απεργίες, Δεν έχουν απευθύνει κανένα απολύτως απεργιακό κάλεσμα. Έφτασαν στο σημείο να ταυτίζονται και να αντιγράφουν το «πρόγραμμα δράσης» της ΓΣΣΕ και να μένουν άφωνοι ακόμα και μπροστά στην ψήφιση του προϋπολογισμού. Και αν για τις παρατάξεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού είναι αναμενόμενο, πλέον καμία έκπληξη δεν προκαλεί και η στάση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ.
- Αγώνας – αντίσταση στην αξιολόγηση.
Η σχεδόν καθολική συμμετοχή στην απεργία – αποχή αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη. Δείχνει τη δύναμη που έχει ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ. Ο δρόμος χαράχτηκε. Κανένας να μην υποκύψει στο κλίμα φόβου που επιδιώκει η κυβέρνηση με την πλάτη της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας να διαμορφώσει. Ο αγώνας στα χέρια των εκπαιδευτικών το σύνθημα των μεγάλων αγώνων του 1988 όταν ο κλάδος προχώρησε στην ηρωική απεργία των 37 μερών χωρίς καμιά από τις παρατάξεις της ΟΛΜΕ να τη θέλει και να την εισηγηθεί. Αυτό ήταν και το σύνθημα στις μεγαλειώδεις απεργίες κόντρα πάλι στη συνδικαλιστική γραφειοκρατία το 1990, το 1996/97, το 2006, αλλά και στην προδομένη απεργία του 2013.
Οι 77 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που με τον συντονισμό και τις αποφάσεις τουξεκίνησαν τον αγώνα επιβάλλοντας την Απεργία – Αποχή σε μια εποχή που η συνδικαλιστική γραφειοκρατία έδειχνε τον δρόμο της υποταγής, δείχνουν τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση συνεχίζεται. 16 Πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που έχουν κηρύξει νόμιμα απεργία αποχή από την αξιολόγηση και δεν έχει γίνει προσφυγή στα Δικαστήρια για την κήρυξή της ως παράνομης.
Οι σπιούνοι της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ επιδιώκουν να διαμορφώσουν κλίμα τρόμου και αθλιότητας στα σχολεία. Εμείς έχουμε όχι μόνο χίλιους δυο λόγους, αλλά και ύψιστο καθήκον να ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ. Όπλο των εργαζομένων μπορεί να είναι ένας ανυπότακτος συνδικαλισμός που υψώνεται σαν ατίθασος πύργος απέναντι στον αντίπαλο που κηρύσσει τον πόλεμο. Τον συνδικαλισμό που έχει προμετωπίδα: «Το τραύμα του ενός είναι τραύμα για όλους». Σε κάθε περίπτωση να γνωρίζουν καλά ότι το εκπαιδευτικό κίνημα θα υπερασπίσει με όλες τους τις δυνάμεις, αποφασιστικά, συντονισμένα και αταλάνευτα και δε θα τους επιτρέψει να ακουμπήσουν κανέναν/καμία εκπαιδευτικό που δε συμμετέχει στην αξιολόγηση, γιατί αντιστέκεται στη διάλυση του δημόσιου σχολείου, ακόμα και αν δεν καλύπτεται με απεργία αποχή από το σωματείο τους. Συνεχίζουμε αποφασιστικά την απεργία αποχή και απέχουμε από τα σχέδια δράσης στις 12/1. Βαδίζουμε στο δρόμο του ΕΝΙΑΟΥ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΥ ΑΓΩΝΑ με απεργιακές κινητοποιήσεις
Συγκεκριμένα χρειάζεται να:
- αποφασίσουμε νέα προκήρυξη απεργίας-αποχής.
- συγκροτήσουμε επιτροπή αγώνα και απεργιακό ταμείο.
- πιέσουμε για την προκήρυξη νέας απεργίας και διαδηλώσεων.
- αποφασίσουμε τον συντονισμό με άλλες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.
Να βαδίσουμε στον δρόμο της ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ της κυβερνητικής πολιτικής που οικοδομεί τον νέο κοινωνικό και εργασιακό μεσαίωνα. Για την ανατροπή του Νόμου Χατζηδάκη που βγάζει στην παρανομία τα σωματεία, την απεργία και την αντίσταση. Για την ανατροπή της εκπαιδευτικής πολιτικής που γκρεμίζει το δημόσιο και δωρεάν σχολείο και οικοδομεί το σχολείο της αξιολόγησης - χειραγώγησης – κατηγοριοποίησης και των ταξικών φραγμών!
*Τοποθέτηση στη σημερινή Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Πειραιά που συγκλήθηκε ενάντια στην απόφαση της πλειοψηφίας του ΔΣ μετά από συγκέντρωση 350 υπογραφών – σύμφωνα με το καταστατικό – με πρωτοβουλία της ΕΝΟΤΗΤΑΣ - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ. Ορισμένα σημεία είναι πιο ανεπτυγμένα από την ομιλία.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ – ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Αλέξης Τσίπρας, πρόεδρος ΣΥΡΙΖΑ, https://www.ieidiseis.gr/politiki/101067/aleksis-tsipras-sto-ieidiseis-o-mitsotakis-dixazei-eno-o-topos-xreiazetai-igesia-na-peithei-kai-na-enonei
- Δημήτρης Δασκαλάκης, Γιατί χρειάζεται η αξιολόγηση, «Pιζοσπάστης», 25/2/1980.
- Ανακοίνωση του Πολιτικού Γραφείου του ΚΚΕ, Ριζοσπάστης 17-10- 2021
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη