Η πιο ιερή στιγμή της εκπαίδευσης...
«Η Φυσική πρέπει να διδαχτεί ως συναρπαστικότατο μάθημα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις και με όσο πιο απλά, απλούστατα μαθηματικά για όλα τα παιδιά»

Μια από τις πιο ιερές στιγμές στην εκπαίδευση, ίσως η πιο ιερή, είναι όταν ένα παιδί (το κάθε παιδί) οδηγηθεί σιγά σιγά και με τρόπο συναρπαστικό στο να υπολογίσει ΜΟΝΟ του κάτι της Φύσης, ας πούμε να υπολογίσει κάτι της Φύσης μέσα από μια απλούστατη εύκολη άσκηση Φυσικής, καλά επιλεγμένη από τον Δάσκαλο.

Για παράδειγμα να υπολογίσει σε πόσο χρόνο θα φτάσει στο έδαφος μια πέτρα όταν την αφήσει από το χέρι του ή έστω κάτι ακόμη πιο απλό.

Τότε, την ιερή εκείνη στιγμή που το παιδί θα τελειώσει τον υπολογισμό του και κοιτάξει τον Δάσκαλο στα μάτια, ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ βρει τρόπο ώστε να κάνει τη ματιά του παιδιού ΛΑΜΨΗ:

Π.χ.

1. Να εξυμνήσει μπροστά στο παιδί και σε όλα τα παιδιά της αίθουσας, ότι ακόμη και ένα παιδί (το κάθε παιδί) μπορεί με λίγα απλά μαύρα σημαδάκια πάνω σε ένα χαρτάκι (δηλαδή με μια δυο σχέσεις και με λίγες πραξούλες) να βρει και να περιγράψει συμπεριφορά του Σύμπαντος.

2. Με ένα απλό πειραματάκι να δείξει στο παιδί ότι έχει δίκιο και ότι οι υπολογισμοί του είναι σωστοί. Να αναδείξει την τεράστια αξία του πειράματος στην κατάκτηση της αλήθειας.

3. Να μιλήσει για την τεράστια δύναμη των Μαθηματικών, τα οποία μπορούν να προφητεύσουν πώς θα συμπεριφερθεί η Φύση σε τόσα και τόσα φαινόμενα.
Όχι να ξεσκίσει τα παιδιά στα Μαθηματικά που στο κάτω κάτω δεν αποτελούν κλίση και ενδιαφέρον για όλα τα παιδιά, αλλά να τους μιλήσει για τη δύναμή τους.

4. Να τονίσει το πόσο μα πόσο παράξενο είναι που η Φύση τελικά είναι κατανοητή σε εμάς τους Ανθρώπους. Να εξυμνήσει το πόσο παράξενο είναι που η Φύση «καταδέχεται» να μπει στα Μαθηματικά μας, ενώ δεν έχει καμιά υποχρέωση να το κάνει.
Να τονίσει το ερώτημα «Γιατί άραγε η Φύση μπαίνει στη προφητική γραφή των Μαθηματικών μας;», «Γιατί η Φυσική δίνει αποτελέσματα;»
 
5. Να εξυμνήσει τη δύναμη της γνώσης μας, που καταφέρνει να βρίσκει όλο και πιο δυνατούς τρόπους περιγραφής των φαινομένων

6. Να εξυμνήσει ότι στη Φύση λειτουργούν ισχυρότατοι νόμοι που ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να παραβιάσει και που ισχύουν ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ σε όλους τους πλανήτες και σε όλα τα άστρα και σε όλους τους γαλαξίες και σε όλο το Σύμπαν.
Σε αντίθεση με τους νόμους των ανθρώπων που αλλάζουν κάθε τόσο και κατά τα συμφέροντα ορισμένων και που παραβιάζονται κατά κόρον και ανάλογα με τα φράγκα.

7. Να τονίσει ότι όποιος λέει ότι κάνει κάτι «μαγικό», και αυτό που κάνει είναι ενάντια στους νόμους της Φύσης, είναι τσαρλατάνος και ψεύτης και ότι αν δεχτεί να τον στριμώξουν οι επιστήμονες με τις πειραματικές τους συσκευές θα αποκαλυφθούν οι πονηρές διαθέσεις του και το α-νόητο των λόγων του.

8. Η επιστήμη είναι η μόνη που σήμερα στηρίζει την ζωή μας και την κοινωνία μας

9. Να εξυμνήσει .... (...Δάσκαλος γαρ θα βρει τρόπους να συνεχίσει...)

Με λίγα λόγια ο Δάσκαλος πρέπει να αδράξει την ευκαιρία και να βρει τρόπους να κάνει χαρά το ότι το παιδί με κάτι σημαδάκια από στυλό σε μια κόλα χαρτί κατάφερε να προφητεύσει τι θα κάνει η Φύση.

ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΣΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ, Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΤΙΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ.

Και να το κάνει να χαρεί ακόμη πιο πολύ λέγοντας του ότι έχει αδιαμφισβήτητο δίκιο, γιατί όσα πειράματα και να γίνουν οπουδήποτε στη Γη αλλά και έξω από τη Γη και από όλους τους γήινους ή εξωγήινους θα επαληθεύσουν τον υπολογισμό του.

Ο ορθολογισμός πρέπει να εξυμνηθεί και ο ανορθολογισμός, που βοηθά τους τσαρλατάνους να ξεγελάνε τόσους και τόσους αφελείς, πρέπει να αντιμετωπίσει τις ευθύνες του και να οδηγηθεί στην απόρριψή του.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑι όχι να συντηρείται (παρ΄ όλη την οδύνη και την λύπη τόσων και τόσων Φυσικών) ως αξιοθρήνητη ψυχοθεραπευτική ασκησιολογία κάποιων που δεν μπορούν να ζήσουν ή να λειτουργήσουν χωρίς ασκησιολογία, ενίοτε διαστροφική και λανθασμένη.

Η Φυσική πρέπει να διδαχτεί ως συναρπαστικότατο μάθημα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις και με όσο πιο απλά, απλούστατα μαθηματικά για όλα τα παιδιά.

Την στιγμή, την χαρά της προφητείας της συμπεριφοράς της Φύσης ακόμη και με λίγες κουκκίδες-γραμματάκια πρέπει να τη βιώσει το κάθε παιδί και να την ενθαρρύνει ο κάθε Δάσκαλος ανεξαρτήτου ειδικότητας.

Την παραπάνω στιγμή, την παραπάνω χαρά πρέπει να την ενθαρρύνει η κάθε ευνομούμενη και με όραμα Πολιτεία, που χαίρεται να βλέπει τους Δασκάλους της να οδηγούν τα παιδιά της στην Λάμψη της Φύσης και στην αγάπη του συλλογισμού, μακριά από τους φανατισμούς των δογμάτων και των θεόπεμπτων κατόχων της απόλυτης αλήθειας και των ψευτοπροφητειών...

* Φυσικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

smartphone_apps.jpg
5 εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών για να κατεβάσεις στο smartphone σου
Δεν έχει σημασία πόσο φανατικός φωτογράφος είσαι με το κινητό σου, κάθε σου λήψη μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη με λίγη επεξεργασία
5 εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών για να κατεβάσεις στο smartphone σου
σχολεία
Η παιδεία στον «γύψο» της χούντας
«Στα τριάντα εννιά χρόνια από τη δικτατορία της 21ης Aπριλίου ουδείς νοήμων και λογικός άνθρωπος έχει βρεθεί να πει έναν καλό λόγο για την...
Η παιδεία στον «γύψο» της χούντας