patrakapnogona epal
Ένας μαθητής τραυματίστηκε σε ΕΠΑΛ στην Πάτρα όταν μαθητές έριξαν καπνογόνα μέσα στο σχολικό συγκρότημα

Σύρραξη ανάμεσα σε μαθητές και ρίψεις καπνογόνων, εντός του σχολικού χώρου που συστεγάζονται το 2ο και 6ο ΕΠΑΛ, σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης 7 Δεκεμβρίου. Από τα επεισόδια, διακομίστηκε στο νοσοκομείο ένας 15χρονος και άλλοι δύο μαθητές είχαν προβλήματα στην αναπνοή. 

Σύμφωνα με το tempo24.news, μαθητές έριξαν δυναμιτάκια και άναψαν καπνογόνα, γεμίζοντας τις αίθουσες με καπνούς, γεγονός που προκάλεσε αναπνευστικά προβλήματα σε δύο μαθητές, ενώ ένας 15χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο.

Στο σημείο έσπευσε η πυροσβεστική για να διαπιστώσει αν υπήρχε φωτιά στο σχολείο, η αστυνομία και το ΕΚΑΒ για να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες. 

Μάλιστα, μεγάλη αναστάτωση επικράτησε και την Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου στο 6ο ΕΠΑΛ Πάτρας από ρίψεις καπνογόνων μέσα στις εγκαταστάσεις σχολείων.

 
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο