syrigos
«Σε καμία περίπτωση, η παροχή του διδακτικού έργου δεν δύναται να διεξαχθεί με μεθόδους εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω νόσησης του διδακτικού προσωπικού»

Ο υφυπουργός Παιδείας αρμόδιος για τα θέματα ανώτατης εκπαίδευσης Άγγελος Συρίγος, ενημερώνει τις Πρυτανικές Αρχές των ΑΕΙ ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία είναι παράνομη και ότι όπου υλοποιήθηκε δεν θα συνυπολογιστεί στις 13 απαιτούμενες εβδομάδες διδασκαλίας ενός μαθήματος για κάθε εξάμηνο, κάτι το οποίο σημαίνει ότι η τυχόν εξέταση στο μάθημα καθίσταται άκυρη και ο βαθμός δεν υπολογίζεται για την απονομή του τίτλου σπουδών.

Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο

Ο Άγγελος Συρίγος, ξεκαθαρίζει ότι οι διαδικασίες γίνονται αποκλειστικά με τη διά ζώσης εκπαίδευση με μοναδική εξαίρεση τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών που έχουν οργανωθεί βάσει μεθόδων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης «υπό την προϋπόθεση ότι η εν λόγω δυνατότητα προβλέπεται στην απόφαση ίδρυσης και τον εγκεκριμένο Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Π.Μ.Σ.».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia