Γονείς και μαθητές
Συζήτηση με έναν γονιό, του εκπαιδευτικού Ηλία Παπαχατζή

-Καλά, τι γίνεται στα σχολεία τελευταία; 

-Εσύ τι βλέπεις ως γονέας να γίνεται; 

-Εγώ βλέπω ότι η κόρη μου κάνει τετράωρα και ότι θέλει να δώσει  Πανελλήνιες χωρίς να διδάσκεται Βιολογία 

-Και τι κάνετε εσείς οι γονείς; Ή μονό η κόρη σου χάνει μάθημα; 

-Όχι,βέβαια.Και φιλόλογος λείπει και καθηγήτρια Πληροφορικής ήρθε πριν απότρεις μέρες...Και στο γυμνάσιο του γιου μου τα ίδια προβλήματα... 

-Κι εσείς τι κάνετε; 

-Εγώ την έγραψα φροντιστήριο και για Βιολογία. Για ιδιαίτερο δε φτάνουν  τα πόδια μου... 

-Ο σύλλογος γονέων τι λέει; 

-Προχτές κάναμε εκλογές. Κανείς δεν ήθελε… Τελικά είπαμε κάποιοι  άνθρωποι να μπούμε 

-Για το καλό των παιδιών σας και του δημόσιου σχολείου 

-Ναι… Αλλά τι μπορούμε να κάνουμε; Δεν έχει λεφτά η κυβέρνηση 

-Για τα Ραφάλ και για τα κανάλια έχει... 

-Είπαμε να πάμε στον προϊστάμενο να διαμαρτυρηθούμε 

-Μόνοι σας; 

-Ναι,στην αρχή... 

-Ποια αρχή; Έφτασε Νοέμβρης... 

-Κάτι είπε και η Ένωση για μια συνάντηση με την ΕΛΜΕ... 

-Νομίζω ότι αυτό είναι καλύτερο.... για να συντονιστούν οι δάσκαλοι με  τους γονείς 

-Ναι, μη βιαζόμαστε γιατί κάπου άκουσα οτι ο προϊστάμενος είναι απασχολημένος 

-Α,ναι, δε στο είπα. Εμάς μας είπε ότι το επόμενο δεκαήμερο είναι  απασχολημένος... 

-Με τι; 

-Δεν απάντησε… αλλά μάλλον υπάρχει γραμμή να μη δέχονται κόσμο και  εισπράττουν διαμαρτυρίες για τα κενά στα σχολεία. Γιατί, τι απάντηση να  δώσουν πια; 

-Λες; Πάντως είπε ο πρόεδρος της Ένωσης να πάμε όλοι μαζί.Και ότι την  Πέμπτη το βράδυ έχουμε συνάντηση με την ΕΛΜΕ 

-Καλό δεν είναι αυτό; 

-Πολύ καλό. Γιατί θέλω να τους ρωτήσω και για την αξιολόγηση. Γιατί  

αντιδρούν... αυτό μας φαίνεται κάπως... 

-Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, όπως πλασάρεται από το υπουργείο,  

θα κλείσει σχολεία. Το έχει πει κι ο ΟΟΣΑ... 

-Άμα δεν έχουν λεφτά να τα συντηρήσουν... 

-Και πού θα πάει ο γιος σου τότε, που το σχολείο του είναι απομακρυσμένο; 

-Ε; 

-Αν κριθεί ως μη αποτελεσματικό και συγχωνευθεί, πού και πώς θα πάει; 

-Αυτό θέλουν να κάνουν; 

-Αυτό. Και μέχρι τότε βάζουν τους Διευθυντές να ψάχνουν χορηγούς για να  λειτουργήσουν τα σχολεία, γιατί"τα λεφτά δε φτάνουν για όλους" 

-Ωχ… τα φοβάμαι αυτά. 

-Και φυσικά ο Δ/ντης θα ζητήσει κι από σας, τους γονείς, λεφτά. Εκτός  κι αν το σχολείο σας είναι κολλέγιο, οπότε... 

-Τι κολλέγιο; Παλιά κατασκευή, χωρίς συντήρηση και με πολλά παιδιά από  φτωχές οικογένειες... 

-Δε σας βλέπω καλά. Στα Πανεπιστήμια έχει συνδεθεί η δημόσια  χρηματοδότηση με την αξιολόγηση... 

-Άρα, πρέπει ν' αντιδράσουμε... 

-Κατάλαβες γιατί επιμένουν τόσο πολύ στην αξιολόγηση; 

-Κάτι προσπαθώ να καταλάβω... 

-Σου λέει, "λεφτά δε δίνω, δασκάλους δεν παίρνω, επιμόρφωση δεν τους  παρέχω, τα παιδιά στοιβάζω στις τάξεις… κάπου θα ξεσπάσει αυτό" 

-Επομένως; 

-Επομένως ας φορτώσω τις ευθύνες στα σχολεία και τους καθηγητές  λέγοντας ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Κι αν η κοινωνία το χάψει  το παραμύθι, βάζω τα σχολεία να τσακώνονται μεταξύ τους...και τα  συγχωνεύω για να μείνουν "τα καλύτερα". Κι όποια άλλα επιβιώσουν, άστα  να ψάχνουν μαθητές και χορηγούς... 

- Κι εγώ όμως δε θα μπορώ να γράψω το γιο μου σ' ένα καλό Λύκειο; 

-Αν είναι αριστούχος, ίσως… Αλλά πώς θα πηγαίνει; 

-Ένα 16 βγάζει.Μπα,καλύτερα στο σχολείο της γειτονιάς... 

-Αν θα συνεχίσει να υπάρχει... 

-Κατάλαβα 

-Γι'  αυτό μας βλέπεις λίγο εκνευρισμένους τελευταία. 

-Γιατί προσπαθούμε να πείσουμε τον κόσμο ότι αυτή η αξιολόγηση των  σχολείων θα είναι εις βάρος των παιδιών 

- Κι εμείς, οι γονείς, τι μπορούμε να κάνουμε; 

-Να αντιδράσετε όλοι μαζί, παρέα με τους δασκάλους 

-Ωραία. Να πάω δηλαδή στη συζήτηση με την ΕΛΜΕ 

-Οπωσδήποτε. Κι αφού σας ενημερώσουν για την αξιολόγηση, την ΕΒΕ, την  Τράπεζα Θεμάτων, τα πανελλαδικά τεστ στην Στ' Δημοτικού και την Γ'  Γυμνασιου κλπ. να οργανώσετε συζητήσεις, που θα πάρουν μέρος οι γονείς  των μαθητών του σχολείου σας, για να τ' ακούσουν κι αυτοί 

-Και μετά; 

-Μετά όλοι/όλες μαζί στις κινητοποιήσεις για τη στήριξη του δημόσιου σχολείου 

-Καλό μου ακούγεται… Όλοι μαζί όμως; 

-Όλοι, όσοι μπορούν, ξεκινούν. Τους υπόλοιπους θα τους πείσουμε... 

-Μα ήδη είστε πολλοί.Κάνατε κάτι συγκεντρώσεις αυτές τις μέρες... 

-Τη μέρα της απεργίας λες 

-Κι ας μην τις έδειξαν τα κανάλια... 

-Μαζί σας θα είμαστε πιο δυνατοί 

-Για το δημόσιο σχολείο είπαμε 

-Ναι. Για να κρατηθεί και να γίνει πιο προσιτό, πιο οικείο, πιο κοντα  στη ζωή και το δίκιο 

-Μαζί λοιπόν! 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ.png
Διαδραστικοί πίνακες: Καταβολή πρώτης δόσης 6,2 εκ. Vodafone για να εξοπλίσει 463 σχολεία
Συνολικά η εταιρεία ανέλαβε την προμήθεια και εγκατάσταση 12.235 διαδραστικών πινάκων σε 2.266 σχολικές μονάδες
Διαδραστικοί πίνακες: Καταβολή πρώτης δόσης 6,2 εκ. Vodafone για να εξοπλίσει 463 σχολεία