Γ. Ραγκούσης: Επιχείρηση εκφοβισμού των εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘ για να επιβάλει την αντιεκπαιδευτική πολιτική του
Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Γιάννης Ραγκούσης κατέθεσε σχετική αναφορά στη Βουλή

Στη Βουλή έφερε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Γιάννης Ραγκούσης, την επιχείρηση εκφοβισμού και αποπροσανατολισμού των εκπαιδευτικών από το υπουργείο Παιδείας σχετικά με το ζήτημα της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και της αυτοαξιολόγησης.

Ο βουλευτής Β΄ Πειραιά, σε σχετική αναφορά που κατέθεσε και η οποία βασίζεται εν πολλοίς σε ανακοίνωση της ΔΟΕ, η οποία στιλιτεύει την προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου «να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς», ενώ τονίζει μεταξύ άλλων ότι βάσει γνωμοδότησης της νομικής συμβούλου της Ομοσπονδίας «προκύπτει ότι από τις οργανικές διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά και από τις διατάξεις, που διέπουν την επίμαχη διαδικασία, αρμοδιότητα άσκησης ελέγχου, εκφοράς κρίσεως αναφορικά με το περιεχόμενο της απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων αλλά και αναπομπής αυτής για νέα κρίση δεν αναγνωρίζεται στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής».

Ολόκληρη η αναφορά

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων

ΑΝΑΦΟΡΑ

Για την Υπουργό

Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Επιχείρηση εκφοβισμού και αποπροσανατολισμού των εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων»

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης,  έχοντας υπόψη του α) το με αρ. πρωτ. 1960/26-10-2021 έγγραφο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) και β) το με αρ. πρωτ. ΓΓΑΒΕΕΑ/4133/155/26-10-2021 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Α/θμιας-Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, τα καταθέτει ως αναφορά προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Στο έγγραφό της η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ), μεταξύ άλλων, επισημαίνει:

1.      Τις τελευταίες ημέρες, είναι όλο και πιο έντονη η προσπάθεια, της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς και να τους αναγκάσει να εφαρμόσουν την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση.

2.      Η απόκρυψη της αλήθειας ότι το Υ.ΠΑΙ.Θ. το οποίο αντιμετωπίζει τη δημόσια εκπαίδευση ως βάρος που πρέπει να ξεφορτωθεί, απεργάζεται την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αποψίλωση του δημόσιου σχολείου.

3.      Μετά την αξιοποίηση των δικαστικών αποφάσεων για να καταστείλει, η κυβέρνηση, τη μαζικότατη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή ήρθαν οι απειλές κατά των συλλόγων διδασκόντων πως αν τολμήσουν να χρησιμοποιήσουν τα κείμενα που εστάλησαν από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα παρανομούν και θα τιμωρηθούν ανάλογα. Απειλές κενές περιεχομένου αφού είναι αδιαμφισβήτητο ότι δεν μπορεί να «ποινικοποιηθεί» η ελεύθερη έκφραση της γνώμης.

4.      Εκφοβιστικά mail που στέλνει το Υπουργείο στα σχολεία που ανάρτησαν στην πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. την αποτίμηση της σχολικής χρονιάς 2020-2021 και φέρει την υπογραφή του Γενικού Γραμματέα κ. Κόπτση.

5.      Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να προγραμματίσουν τις ενέργειές τους χωρίς να υποκύπτουν σε πιέσεις και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο δημόσιο σχολείο να χρησιμοποιήσουν τα «ενιαία κείμενα» που αποτελούν απόφαση και επιστημονική συνδρομή του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Περαιτέρω, σύμφωνα με τη γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου της ΔΟΕ,  «προκύπτει ότι από τις οργανικές διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά και από τις διατάξεις, που διέπουν την επίμαχη διαδικασία, αρμοδιότητα άσκησης ελέγχου, εκφοράς κρίσεως αναφορικά με το περιεχόμενο της απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων αλλά και αναπομπής αυτής για νέα κρίση δεν αναγνωρίζεται στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής».

Επισυνάπτονται το με αρ. πρωτ. 1960/26-10-2021 έγγραφο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) και το με αρ. πρωτ. ΓΓΑΒΕΕΑ/4133/155/26-10-2021 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Α/θμιας-Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Παρακαλούμε για την απάντηση και τις δικές σας ενέργειες.

Αθήνα 4 Νοεμβρίου 2021

Ο καταθέτων Βουλευτής

 Ραγκούσης Γιάννης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ημεριδ
Χαλκίδα: Ημερίδα για την σύγχρονη εκπαίδευση μέσα από τη διερεύνηση και τα ευρωπαϊκά προγράμματα
Καινοτομία και συνεργασία στην εκπαίδευση: Διερευνητική μάθηση και εκπαιδευτικά προγράμματα
Χαλκίδα: Ημερίδα για την σύγχρονη εκπαίδευση μέσα από τη διερεύνηση και τα ευρωπαϊκά προγράμματα
paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"