Μία άλλη αξιολόγηση
Τελικά κ. Διευθυντά το μόνο που σας / τους νοιάζει είναι η αξιολόγηση; - Γράφει ο Αθανάσιος Γρίβας

Έχοντας πολλά χρόνια σαν εκπαιδευτικός τόσο στη λεγόμενη Ειδική όσο και στη Γενική αγωγή, εφέτος με μεγαλύτερη σιγουριά διαπίστωσα πόσο δίκιο είχε ο στίχος του Δ. Σαββόπουλου, πώς να κρυφτείς απ' τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα και σε κοιτάζουν...

Όταν τα μάτια των μαθητών μου, με ρωτάνε:

- Γιατί κ. Διευθυντά, φέτος αλλά και κάθε χρονιά, ξεκινάμε αλλά δεν είναι οι δάσκαλοι μας όλοι στο σχολείο; (έρχονται σταδιακά ώστε αυτό να είναι συνήθεια, παρόλο που ούτε προγράμματα μπορούν να γίνουν, ούτε ολοήμερα να λειτουργήσουν).

- Γιατί, και ποιοι αποφάσισαν, ώστε η συμμαθητές μας, που χρειάζονται παραπάνω εκπαιδευτική βοήθεια, παράλληλη  στήριξη τη λένε οι μεγάλοι, να μην την έχουν, αλλά να  την  μοιράζονται χωρίς  κανένα  κριτήριο με τους συμμαθητές τους; ( Στην Διεύθυνση Β.Αθήνας  εστάλει  χαρτί  να  μοιραστούν οι  παράλληλες ,επειδή έχουν έρθει οι  μισές, χωρίς κριτήρια κατά το δοκούν έτσι π.χ  αν ήταν μια  παράλληλη για δυο μαθητές  διαιρείτο το 24 με το 2, αν για  τρείς το 24 με  το 3 κ.α. ( πως  να  τους πω, πως όλο και περισσότεροι γονείς μπροστά σε  αυτή την κατάσταση,  πληρώνουν μόνοι τους  ιδιωτική παράλληλη  στήριξη;;κάθε χρόνο και περισσότεροι;)

- Γιατί δεν έγινε κάτι, μέσα  στην πανδημία 2 χρόνια τώρα, να είμαστε λιγότερα παιδιά στην τάξη ώστε να μην αρρωστήσουμε; ( Ευτυχώς δεν θυμούνται ότι ευθύνεται ο συνωστισμός των γονέων στις πόρτες των σχολείων για τη μετάδοσή της)

- Γιατί για να επισκεφτούμε ένα κέντρο με ειδικούς πρώην ΚΕΔΥ, πρώην ΚΕΣΥ, τώρα ΚΕΔΑΣΥ, χρειάζεται 1 με 2 χρόνια για τη διάγνωση; (που να τους έλεγα ότι με εσωτερικό του έγγραφο προς τα σχολεία μεγάλο ΚΕΔΑΣΥ στην Β. Αττική, ζητά να του στείλουν χαρτί και φακέλους, λόγω μη επαρκούς χρηματοδότησής του)

- Πώς κάναμε μαζί την τηλεκπαίδευση, χωρίς κανείς να μας έχει δώσει τον αναγκαίο εξοπλισμό τάμπλετ ή λάπτοπ, και οι γονείς μας να πληρώνουν και γι' αυτό;

- Γιατί οι δάσκαλοί μας λένε ότι και άρρωστοι δεν μπορούν να λείψουν, αφού δεν υπάρχουν αντικαταστάτες τους;; ( Σκέφτηκα να μην τους μιλήσω, για όσους αποδίδουν στους δασκάλους την ιδιότητα του τεμπέλη... με 22-24 παιδιά τη μισή ημέρα).

- Γιατί βαφτίζουμε με βαρύγδουπες εκφράσεις π.χ Εργαστήρια λέει Δεξιοτήτων αυτά που τόσα χρόνια κάναμε με τους δασκάλους μας;;

- Τελικά κ. Διευθυντά το μόνο που σας / τους νοιάζει είναι η αξιολόγηση;;;

Εκεί σώπασα, δεν είχα τι να πω.

* Διευθυντής του 18ου Δημοτικού Αμαρουσίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaxi.jpg
Συνταξιοδότηση το 2026: Όρια ηλικίας και ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων
Το 2026 είναι χρονιά–κλειδί για χιλιάδες ασφαλισμένους, καθώς αρκετοί έχουν τη δυνατότητα να φύγουν πριν από τα γενικά όρια ηλικίας, αξιοποιώντας...
Συνταξιοδότηση το 2026: Όρια ηλικίας και ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων
αποτελέσματα πανελλαδικών
Το σκοτεινό παρασκήνιο των Πανελλαδικών: Μια αλήθεια που δεν ειπώθηκε ποτέ
«Πολλοί μαθητές παράλληλα, εισέρχονται στην τελική ευθεία της προετοιμασίας με στόχο να απομνημονεύσουν, και όχι να σκεφτούν»
Το σκοτεινό παρασκήνιο των Πανελλαδικών: Μια αλήθεια που δεν ειπώθηκε ποτέ
Μεσόγειος
Οι ωκεανοί του πλανήτη σε άνευ προηγουμένου πίεση: Πέφτει το βάρος στη Μεσόγειο – Τι σημαίνει για την Ελλάδα;
Οι ωκεανοί σε καθεστώς συναγερμού: Γιατί η Μεσόγειος εξελίσσεται σε «καυτό σημείο» του πλανήτη - Τι εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Pierre Bahurel, γενικός...
Οι ωκεανοί του πλανήτη σε άνευ προηγουμένου πίεση: Πέφτει το βάρος στη Μεσόγειο – Τι σημαίνει για την Ελλάδα;