ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Τον δάσκαλο - τον δάσκαλο αυτόν τον σαρδανάπαλο!
Κι αφού τα δικαστήρια, διαπίστωσαν ότι η απεργία δεν είχε προσωπικό ασφαλείας, καθόσον ποιος δεν πιστεύει ότι δύο δάσκαλοι ανά σχολείο, ημέρα απεργίας, μπορούν να κρατήσουν 300 παιδιά κι ότι η εκπαίδευση λειτουργεί τύπου αεροδρόμιο, λεωφορείο, κέντρο υγείας, την έβγαλαν παράνομη. Όχι όμως και καταχρηστική, παναπεί δεν ήταν εις βάρος της κοινωνίας

Θέλω να πω ότι αισθάνομαι μεγάλο καμάρι και τεράστια υπερηφάνεια για τη νέα παγκόσμια πρωτιά που επεφύλαξε το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας στη χώρα μας.

Είναι το πρώτο και με βεβαιότητα μοναδικό Υπουργείο Παιδείας του πλανήτη (της υποσαχάριας Αφρικής και της Μποτσουάνας συμπεριλαμβανομένης) που έστειλε τους δασκάλους του στα δικαστήρια.

Κι αφού τα δικαστήρια, διαπίστωσαν ότι η απεργία δεν είχε προσωπικό ασφαλείας, καθόσον ποιος δεν πιστεύει ότι δύο δάσκαλοι ανά σχολείο, ημέρα απεργίας, μπορούν να κρατήσουν 300 παιδιά κι ότι η εκπαίδευση λειτουργεί τύπου αεροδρόμιο, λεωφορείο, κέντρο υγείας, την έβγαλαν παράνομη. Όχι όμως και καταχρηστική, παναπεί δεν ήταν εις βάρος της κοινωνίας.

Οπότε οι δάσκαλοι έκαναν έφεση και γύρισαν στις δουλειές τους.

Η έφεση θα γινόταν τον Γενάρη αλλά η υπουργός μας που δεν κρατιόταν μέχρι τότε, πήγε σήμερα πρωί πρωί στο Εφετείο και τους λέει, το και το.

-Ποιος Γενάρης, κύριε Εφέτα;

Βιάζομαι σου λεω. Μεθαύριο Δευτέρα δίκασέ το κι αργά είναι. Ξέρεις τι δουλειές έχουν οι δάσκαλοι; Οι δάσκαλοι έχουν να αξιολογήσουν τη σχολική διαρροή, που, δε λέω, κοινωνικο πρόβλημα είναι και στη φτώχεια οφείλεται, αλλά σιγά μην το φορτωθεί η Κυβέρνησή μας.

Οι δάσκαλοι θα πούμε φταίνε.

-Έχουν να αξιολογήσουν και πώς χρησιμοποιούν τους χώρους του σχολείου τους, ας είναι και άθλιοι και ανύπαρκτοι, αλλά κι αυτό δεν θα το φορτωθεί η Κυβέρνησή μας.

Οι δάσκαλοι θα πούμε, φταίνε.

-Και μετά να αξιολογήσουν και τη διαχείριση των πόρων τους. Ας μην υπάρχουν. Είπαμε. Δεν θα το φορτωθεί κι αυτό η Κυβέρνηση. Να πάνε να βρούνε χορηγούς. Να βάλουνε ταμπέλες.

"1ο Δημοτικό Bebelac.

"3ο Γυμνάσιο Pirelli", τι θα πάθουν δηλαδή.

Αν δεν βρεθούν λεφτά, αυτοί θα φταίνε.

Έχουν να αξιολογήσουν και πώς χρησιμοποιούν τον τεχνολογικό εξοπλισμό. Τι εννοείτε δεν έχουν τεχνολογικό εξοπλισμό. Τρία ολόκληρα τάμπλετ τους δώσαμε πέρυσι για 300 παιδιά. Εκατό παιδιά το τάμπλετ. Στο Ζαΐρ ούτε στον ύπνο τους δεν το 'χουν δει.

Δεν εκτιμούν τίποτα, κύριε Εφέτα μου, αυτοί φταίνε.

Πρέπει να αξιολογήσουν και πώς συνεργάζονται μεταξύ τους που οκ, αν δεν συνεργάζονταν και μεταξύ τους σε τούτο το χάος, κανόνι θα χτυπούσαν τα σχολεία, αλλά όπως και να 'χει, το σύστριγκλο πάντα πουλάει, δεν είδατε τι έγινε με τον Κωνσταντίνο μας; Θα πούμε ότι αυτοί φταίνε. Ετελείωσε.

-Την επιμόρφωσή τους που την πληρώνουν κι απ' την τσέπη τους να μην την αξιολογήσουν; Από δύο πτυχία και τέσσερα μεταπτυχιακά έχουν ο καθένας και γατόνια στις νέες τεχνολογίες είναι, κι αλλιώς δεν θα διορίζονταν, αλλά δεν χρειάζεται να το μάθει κι ο κόσμος όλος κι ο ντουνιάς. Θα πούμε αμόρφωτοι είναι, να τσιμπήσει η γειτονιά να την βάλουμε απέναντι να γίνει η δουλίτσα.

Άντε δικάστε το, κύριε Εφέτα μου, σας λέω. Και λίγο σβέλτα.

Είπαμε:

"Αμόρφωτοι, τεμπέληδες, κι επικίνδυνοι που δεν θέλουν την αξιολόγηση επειδή φοβούνται."

Εμείς οι δάσκαλοι πάλι, τη Δευτέρα, απεργούμε. Πιο συνειδητοποιημένα και πιο αποφασιστικά από ποτέ.

Επειδή σας λένε ψέματα, επειδή σας κρύβουν την αλήθεια, επειδή είναι επιλογή τους τα χιλιάδες παιδιά με τις ειδικές ανάγκες και τις αναπηρίες που μένουν παρατημένα και αβοήθητα σε τάξεις στοιβαγμένες να υποφέρουν, είναι επιλογή τους οι συμπτύξεις των τμημάτων, είναι επιλογή τους τα χιλιάδες κενά που καλύπτουμε δουλεύοντας πάνω απ' το υποχρεωτικό για να μείνει όρθιο το σχολείο για να μην την πληρώσουν τα παιδιά.

Κι επειδή όλα αυτά δεν αξιολογούνται πουθενά. Απολύτως πουθενά. Δεν αποτιμώνται σε καμία πλατφόρμα του ΙΕΠ. Δεν θα ανέβουν στην ιστοσελίδα κανενός σχολείου.

Επειδή δεν φοβόμαστε την αξιολόγηση αλλά απορρίπτουμε ένα ανούσιο γραφειοκρατικό τέρας που μόνους σκοπούς έχει, όχι την αναβάθμιση της Παιδείας και την ενίσχυση του δημόσιου σχολείου, αλλά κάτι κονδύλια ΕΣΠΑ απ' τα οποία ούτε σεντ δεν θα φτάσει στα παιδιά, ενώ ταυτόχρονα θα κουκουλώσει την εγκατάλειψη της νεολαίας και θα φορτώσει όλες τις ευθύνες και τα προβλήματα από την κυνική αδιαφορία της Κυβέρνησης για την Παιδεία, πάνω στις πλάτες των δασκάλων, αποδομώντας το έργο τους και κατασυκοφαντώντας τους στην αντίληψη της κοινωνίας, ακόμα μία φορά.

Επειδή όλη αυτή η παράνοια επιβάλλεται αυταρχικά και με την κοινωνία απούσα.

Κι επειδή σε τούτο το θέατρο, κομπάρσοι και συνένοχοι στην κυβερνητική υποκρισία δεν μπορούμε ούτε θέλουμε να γίνουμε.

Μόνος κριτής μας, ειλικρινής, αλάθητος και δίκαιος παραμένει η κοινωνία.

Η θέση μας είναι δίπλα της.

Πάντα ήταν.

Με την κοινωνία λοιπόν.

Με τα παιδιά της.......

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες  ειδήσεις σήμερα

Βόλος: Αρνητής γονιός μήνυσε δάσκαλο γιατί έκανε rapid test στην κόρη του

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, μόνο με 25 ευρώ το μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Απόγνωση δυο εργαζόμενων γυναικών: «Δουλεύουμε στα σκουπίδια, δεν είμαστε σκουπίδια!»
Από την Σοφία Μπεκατώρου και τη γενναία στάση της να καταγγείλει όσα υπέστη, ακολούθησε στην Ελλάδα μια πρωτόγνωρη περίοδος γυναικείας αφύπνισης.
Απόγνωση δυο εργαζόμενων γυναικών: «Δουλεύουμε στα σκουπίδια, δεν είμαστε σκουπίδια!»
Σχολεία: Τι ισχύει στην ανάθεση υπερωριών και εξωδιδακτικών εργασιών στους εκπαιδευτικούς
Αλλαγές από φέτος στην ανάθεση υπερωριακής διδασκαλίας αλλά και στις αναθέσεις εξωδιδακτικών εργασιών
Σχολεία: Τι ισχύει στην ανάθεση υπερωριών και εξωδιδακτικών εργασιών στους εκπαιδευτικούς