Μέσα στην γενική αναστάτωση που έχει ξεκινήσει εφέτος με την έναρξη της φετινής δύσκολης χρονιάς, λόγω αξιολόγησης, εργαστηρίων δεξιοτήτων, κορονοϊού, έχω γίνει δέκτης πολλών παραπόνων, τόσο από γονείς μαθητών όσο και απο συναδέρφους Διευθυντές σχολείων, ότι οι αναπληρωτές ή μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν σταλεί εφέτος στα σχολεία είναι οι μισοί στην καλύτερη περίπτωση όσων χρειάζονται.
Ως Διευθυντής ειδικού σχολείου, δάσκαλος ειδικής αγωγής για πολλά χρόνια και μέλος επιτροπών στο Υπουργείο, γνωρίζω καλά πόσο σημαντικά εξισορροπητικός είναι ρόλος του θεσμού αυτού, για την ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση όλων.
Πόσο υποστηρικτικός υπήρξε ο θεσμός στα χρόνια λειτουργίας του, τόσο στην εκπαίδευση των παιδιών, όσο και στην στήριξη των οικογενειών αυτών.
Μετά λύπης μου ακούω για προφορικές εντολές και πιέσεις σε Διευθυντές σχολείων, να μοιράσουν τις παράλληλες στηρίξεις σε 2 με 3 μαθητές, όταν δεν έχουν αυτοί καμμιά δικαιοδοσία σε αυτό, αφού τόσο η εγκύκλιος της παράλληλης όσο και οι νόμοι που την συνοδεύουν, ορίζει ότι αυτό είναι αρμοδιότητα άλλου φορέα.
Ακόμα να υπενθυμίσω ότι με βάση την Αρ.Πρωτ.68856/Δ3/05-06-2020/ΥΠΑΙΘ εγκύκλιο και τις διατάξεις του ν. 3699/2008 (Α΄/199) ως εξής :
- Την παρ. 1 του άρθρου 1 και την παρ. 1 του άρθρου 2 .
- Το άρθρο 4 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 51 του ν.4547/2018 (Α΄/108)
- Το άρθρο 5 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 51 του ν.4547/2018 (Α΄/108) και τροποποιήθηκε με την παρ. 5 του άρθ. 40 του ν. 4589/19 (Α΄/13).
- Την παρ. 1β του άρθρου 6 όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις της παρ. 2α του άρθρου 56 του ν.3966/2011 (Α΄118)
- Την παρ.2 του άρθρου 6 όπως συμπληρώθηκε από τις διατάξεις της παρ.16 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄/193)
- Την παρ. 4 του άρθρου 7 όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 18 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄/193) και με την παρ.3 του άρθρου 11 του ν.4452/2017 (Α΄17).
- Το άρθρο 18 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 5β του άρθρου 56 του ν.3966/2011 (Α΄/118)
2. Τις παρ. 14 και 17 του ν.4186/2013 (Α΄193).
3. Το άρθρο 6 και την παρ. 2 γγ του άρθρου 7 του ν.4547/2018 (Α΄/108)και ειδικότερα τις υποπερ. ααα) και βββ) όπως επίσης τις παρ. 10 και 20 του ιδίου νόμου.
Λέει ότι την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΔΥ το οποίο με γραπτή γνωμάτευσή του καθορίζει τις ώρες παράλληλης στήριξης κατά περίπτωση.
Λυπάμαι, για το μέλλον αυτών των μαθητών, λυπάμαι αν κάποιοι προσπαθούν να μετατρέψουν την παράλληλη στήριξη, σε μικρά τμήματα ένταξης.
Γνωρίζοντας, ότι η δημοκρατία μιας χώρας, μετράται με τον τρόπο που φέρεται το κράτος σε αδύνατους οικονομικά, κοινωνικά μορφωτικά, συνεχίζω να αγωνίζομαι για να μην καταντήσουν κάποια παιδιά μας, παιδιά ενός κατώτερου Θεού.
*ο Αθανάσιος Γρίβας είναι Δ/ντης του 18ου Δ.Σ. Αμαρουσίου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη