Voucher 200€: Χιλιάδες λάθη στις αιτήσεις - Πώς διορθώνονται
Κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση σε κατειλημμένα σχολεία

Για μια ακόμη φορά, με Έγγραφο του γγ του ΥΠΑΙΘ Αλέξανδρου Κόπτση (30-09-2021 Αρ. Πρωτ. 123458/ΓΔ4), με θέμα «Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022», σημειώνεται ότι «οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σημειώνεται ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες».

Παράλληλα η υπουργός Παιδείας έχει δηλώσει τα παρακάτω σχετικά με τις καταλήψεις σχολικών μονάδων: «Όλες οι χαμένες ώρες μαθημάτων θα καλυφθούν μέσω διδασκαλίας τις ημέρες σχολικών εορτών, αργιών,  Σαββάτων, σχολικών περιπάτων. Από αύριο, στις σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη ξεκινά υποχρεωτική για όλους σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου, καταρτίζεται από σήμερα το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης». 

Οι δηλώσεις της Υπουργού και οι  ανακοινώσεις του ΥΠΑΙΘ αποτελούν μνημείο αυταρχισμού καθώς εκβιάζει τους εκπαιδευτικούς και απειλεί τους μαθητές για μαθήματα τα Σάββατα, στις αργίες και στους σχολικούς περιπάτους. Σαν να μην έφταναν όμως αυτά, καλεί τους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν τη διαβόητη πλέον «εξ αποστάσεως» και μάλιστα υποχρεωτικά, κουνώντας αυστηρά το δάχτυλο ώστε να συμμορφωθούν «προς τας υποδείξεις». Φαίνεται τελικά πως η «εξ αποστάσεως» αποτελεί για το ΥΠΑΙΘ «φάρμακο διά πάσαν νόσον».

Ταυτόχρονα, προβλέπεται, όλως παρανόμως, ο αποκλεισμός από την τηλεκπαίδευση και άρα υποχρεωτική απουσία όσων μαθητών συνεχίσουν να αγωνίζονται.

Στην Υ.Α 111525/ΓΔ4 “Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-22” της 10-09-2021 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τ.Β, 4188/10-09/2021, επαναλαμβάνεται η περσινή ρύθμιση  σύμφωνα με την οποία: «Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας»

Η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην προχωρήσουν σε καμία τηλεκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη!

Αδιαφορεί για άλλη μία φορά το ΥΠΑΙΘ για τα παιδιά που δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και όχι μόνο δεν τους τον παρείχε παρά τις ψευδείς εξαγγελίες αλλά τους τιμωρεί για τη φτώχεια τους με απουσίες.

Οι εκπαιδευτικοί το προηγούμενο διάστημα στάθηκαν δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριες τους  κάνοντας εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποκλειστικά δικά τους μέσα, αφού το ΥΠΑΙΘ δεν παρείχε κανένα εξοπλισμό. Κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό, ούτε να χρησιμοποιεί δικά του μέσα.

Η ΟΛΜΕ σε υλοποίηση της απόφασης της Συνέλευσης Προέδρων στις 25/9/2021, έχει ήδη δώσει εντολή στη νομική της σύμβουλο να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κήρυξη απεργίας  – αποχής από την τηλεκπαίδευση σε σχολικές μονάδες που  τελούν υπό κατάληψη. Μόλις ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες και τεθεί σε ισχύ η απεργία αποχή θα υπάρξει άμεση ενημέρωση από το ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν τέτοιο εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα.

Στο Ν. 4807 (ΦΕΚ Α' 96/11-06-2021) και το Άρθρο 12 αναφέρονται τα παρακάτω: 

"Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο. Εφόσον, ο φορέας δεν έχει τη δυνατότητα να παράσχει Σταθμό Τηλεργασίας, ο υπάλληλος δύναται, εφόσον το επιθυμεί, να κάνει χρήση του προσωπικού του τεχνολογικού εξοπλισμού".

Εκπαιδευτικοί στην Κέρκυρα, στη βάση αυτή, έστειλαν ένα ενδιαφέρον υπόμνημα στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης η οποία πίεσε για τηλεκπαίδευση σε κατειλημμένα σχολεία: «Αναμένουμε από τη διεύθυνση του σχολείου να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της παρέχοντας τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να εκτελέσουμε στο ακέραιο τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις μας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα