diorismoi
Το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας καλωσορίζει τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς - «Ο αριθμός των διορισμών δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση το σύνολο των κενών»

Το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας συγχαίρει και καλωσορίζει τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, τονίζοντας πως «βιώνοντας την ανασφάλεια και την αβεβαιότητα, περιπλανώμενοι, στελεχώνοντας κάθε χρόνο σχολεία σε όλη τη νησιωτική και ηπειρωτική χώρα, επιτέλους δικαιώθηκαν».

Οι εκπαιδευτικοί σε σχετική ανακοίνωση χαρακτηρίζουν τη χθεσινή ημέρα «μέρα χαράς και ελπίδας», αναφέροντας ωστόσο πως «ο αριθμός των διορισμών δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση το σύνολο των κενών, με αποτέλεσμα σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών να αναγκάζονται να συνεχίσουν να εργάζονται ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι».

Αναλυτικά

Το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας συγχαίρει θερμά τους συναδέλφους που διορίζονται  ως μόνιμοι  εκπαιδευτικοί στα σχολεία του νομού μας, μετά από χρόνια προσφοράς τους στο δημόσιο σχολείο , κάτω από απαράδεκτες συνθήκες ελαστικής εργασίας. Οι συνάδελφοι αυτοί, βιώνοντας την ανασφάλεια και την  αβεβαιότητα, περιπλανώμενοι, στελεχώνοντας κάθε χρόνο σχολεία σε όλη τη νησιωτική και ηπειρωτική χώρα, επιτέλους δικαιώθηκαν. Είμαστε περήφανοι που με  αγώνες, ως εκπαιδευτικό κίνημα, συμβάλαμε και εμείς να γίνουν ,επιτέλους, οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί στην γενική εκπαίδευση μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας. Η σημερινή μέρα είναι για όλους μας μέρα χαράς και ελπίδας. 
 
Ωστόσο, ο αριθμός των διορισμών δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση το σύνολο των κενών, με αποτέλεσμα σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών, που επίσης έχουν προσφέρει τις υπηρεσίες τους όλα αυτά τα χρόνια στο δημόσιο σχολείο, να μένουν εκτός διορισμών και να αναγκάζονται να συνεχίσουν να εργάζονται ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι. Θυμίζουμε ότι στα σχολεία της περιοχής μας την αμέσως προηγούμενη χρονιά ο συνολικός αριθμός των αναπληρωτών ανερχόταν περίπου στους 300. Με τους διορισμούς καλύφθηκε το 1/3 των εκπαιδευτικών αναγκών. Δυστυχώς, τα κενά που παραμένουν ακάλυπτα δυσχεραίνουν την λειτουργία των σχολείων και την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Επιβάλλεται, λοιπόν, την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά να γίνουν νέοι μαζικοί διορισμοί, ώστε να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά. 

 

Το δικαίωμα στη μόρφωση και στην εργασία θα κατακτηθεί από όλους μαζί, μόνιμους και αναπληρωτές,  με κοινό  αγώνα και  συσπείρωση στα σωματεία μας που είναι η φωνή μας στην κοινωνία!  

Εμείς, ως Δ.Σ. ,καλωσορίζουμε  τους συναδέλφους μας, τους ευχόμαστε  καλή σταδιοδρομία  και τους διαβεβαιώνουμε ότι θα είμαστε στο πλευρό τους αρωγοί και συμπαραστάτες σε οτιδήποτε χρειαστούν. Θα προασπίζουμε  τα δικαιώματά τους και θα παρεμβαίνουμε, διεκδικώντας τα συμφέροντά τους. Θα είμαστε στη διάθεσή τους για κάθε πληροφορία σχετικά με την τοποθέτησή τους στα σχολεία του νομού μας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

classroom1_0.jpg
Εκπαιδευτικά κενά: Διαμαρτυρία στο 14ο Δημοτικό Ιλίου για τις χαμένες διδακτικές ώρες
92 χαμένες ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα – «Δεν παζαρεύουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας» τονίζει ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων
Εκπαιδευτικά κενά: Διαμαρτυρία στο 14ο Δημοτικό Ιλίου για τις χαμένες διδακτικές ώρες
pencil_foto_education.jpg
Διευθυντές σχολείων: «Πραγματική ντροπή η υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων»
«Η εικόνα αυτή δεν συνιστά απλώς μια λειτουργική αδυναμία· αποτελεί πραγματική ντροπή» λένε οι διευθυντές σχολείων για την υπολειτουργία των...
Διευθυντές σχολείων: «Πραγματική ντροπή η υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων»