Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τα λάθη στην κατανομή των ΠΕ04
Τα λάθη στην κατανομή προσλήψεων των ΠΕ04 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διευκρινίζει με ανοικτή επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας ο εκπαιδευτικός, κ. Παναγιώτης Τουμπανιάρης

Τα λάθη που υπάρχουν στην κατανομή των διορισμών και αφορούν την ειδικότητα ΠΕ04 των Φυσικών, διευκρινίζει με ανοικτή επιστολή στο υπουργείο Παιδείας, ο εκπαιδευτικός , κ. Παναγιώτης Τουμπανιάρης. Σύμφωνα με την επιστολή, υπάρχει μία σαφή αντίφαση ανάμεσα στον αριθμό των αναπληρωτών του κλάδου ΠΕ04 που  απασχολήθηκαν το προηγούμενο έτος με τον αριθμό τον διορισμών και της κατανομής που έχει ανακοινώσει το υπουργείου.

Όπως τονίζει ο κ. Τουμπανιάρης, η διαφοροποίηση αυτή στους αριθμούς των προσλήψεων ενέχει τον κίνδυνο να προκαλέσει ιδιαίτερα προβλήματα στην κατανομή των ωρών, ειδικά στα Λύκεια, με αποτέλεσμα να διδάσκουν οι Χημικοί το μάθημα της Φυσικής.

Η επιστολή

Ένα λάθος στην κατανομή των διορισμών στην ειδικότητα ΠΕ04 Φυσικών επιστημών μπορεί να προκαλέσει προβλήματα τα επόμενα χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ειδικότερα στα Λύκεια!

Σύμφωνα με τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων ΠΕ04 κατά το προηγούμενο σχολικό έτος (2020-2021) ο συνολικός αριθμός κενών που έπρεπε να καλυφθεί μόνο για τους Γενικής Παιδείας ανήλθε σε 861.

Πιο συγκεκριμένα η κατανομή ανά ειδικότητα και επικείμενους διορισμούς για το σχολικό έτος 2021-22 έχει όπως στον παρακάτω πίνακα:

        

ΠΕ04.01(ΦΥΣΙΚΟΙ)

ΠΕ04.02(ΧΗΜΙΚΟΙ)

ΠΕ04.04(ΒΙΟΛΟΓΟΙ)

ΠΕ04.05(ΓΕΩΛΟΓΟΙ)

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ(2020-21)

209

208

376

68

ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ(2021-22)

87

305

424

87

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ

ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ(2020-21)

219

218

394

72

 

Εντυπωσιακή αντίφαση ανάμεσα στους διορισμούς και τον αριθμό των αναπληρωτών που χρειάστηκαν! Προφανώς πρόκειται για υπολογιστικό λάθος που βέβαια πρέπει άμεσα να διορθωθεί. Κατ΄ αναλογία με τους αναπληρωτές ανά ειδικότητα, οι διορισμοί θα έπρεπε να αντιστοιχούν σε τόσες θέσεις , όπως αυτές αναγράφονται στον προηγούμενο πίνακα στη γραμμή ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ!

 Ειδικά το σφάλμα στον υπολογισμό των αναγκών σε χημικούς είναι πολύ μεγάλο και θα προκαλέσει ιδιαίτερα προβλήματα στην κατανομή των ωρών, ειδικά στα Λύκεια, με αποτέλεσμα να διδάσκουν οι Χημικοί Φυσική αν το σφάλμα της κατανομής δεν διορθωθεί!

Παρακαλούμε το υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει τις κατανομές που δημοσίευσε και να ανακατανείμει στο ορθό τις θέσεις των διοριστέων.

Παναγιώτης Τουμπανιάρης

Εκπαιδευτκός Φυσικός ΠΕ04.01

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kafetiera
Ποιές οικιακές συσκευές μπορεί να απειλούν την υγεία μας;
Επιστημονικές έρευνες επισημαίνουν ότι ορισμένα πλαστικά μέρη, ιδιαίτερα σε συσκευές μαύρου χρώματος, μπορεί να περιέχουν χημικές ουσίες που...
Ποιές οικιακές συσκευές μπορεί να απειλούν την υγεία μας;
βιβλία τσάι, φλυτζάνι, λουλούδια, μωβ
Τι σημαίνει πραγματικά η λέξη "χάλκευμα"
Η ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει για τη βαθιά της ιστορία και τον πλούτο των λέξεών της, που δίνουν τη δυνατότητα να εκφράζουμε με ακρίβεια σκέψεις και...
Τι σημαίνει πραγματικά η λέξη "χάλκευμα"
idea-612x292.jpg
Το κρυφό σημάδι της πραγματικής ευφυΐας
Σύμφωνα με την επιστήμη, ένα λιγότερο προφανές αλλά ιδιαίτερα αποκαλυπτικό χαρακτηριστικό των έξυπνων ανθρώπων είναι η ικανότητά τους να περιμένουν.
Το κρυφό σημάδι της πραγματικής ευφυΐας