Αξιολόγηση εκπαιδευτικών από τα παλιά...
«Το εν λόγω νομοσχέδιο θα ξανά φέρει τον κόσμο στους δρόμους. Όχι μόνο γιατί η Αξιολόγηση μειώνει την αξία του εκπαιδευτικού, αλλά πρωτίστως γιατί ο εκπαιδευτικός διορίστηκε από το δημόσιο ως ο καταλληλότερος για το λειτούργημα του κι αυτό σε καμία περίπτωση δεν επιδέχεται αμφισβήτησης» - Γράφει ο Αβραάμ Θ. Λαφαζάνης

Μετά τη πρόσφατη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, θα τεθεί επί τάπητος στις επιτροπές και στην ολομέλεια του κοινοβουλίου το θέμα της Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών.

Η αρμόδια Υπουργός τόνισε πως δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα η Αξιολόγηση, αλλά θα αποσκοπεί στην επιμόρφωση και βελτίωση των εκπαιδευτικών. Ας θυμηθούμε μόνο το παράδειγμα του 2013 της τότε κυβέρνησης του Α. Σαμαρά, που εφάρμοσε την Αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς, κι όποιος εκπαιδευτικός δεν διέθετε μεταπτυχιακό/διδακτορικό είχε θέμα επιβίωσης στην εκπαίδευση...

Στον αντίποδα, ένα άλλο θέμα που προκύπτει από τις εξαγγελίες της κα. Κεραμέως σχετίζεται με το ποιοι θα κάνουν τελικά την Αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς.

Οι παλαιότεροι θυμούνται κομματικούς συμβούλους να "ελέγχουν" εκπαιδευτικούς συναδέλφους τους για το εάν είναι καλοί... στη δουλειά τους. Γεγονός απαράδεκτο που δεν επιτρέπεται να ξανά συμβεί! 

Το μόνο δεδομένο λοιπόν είναι πως το εν λόγω νομοσχέδιο θα ξανά φέρει τον κόσμο στους δρόμους.

Όχι μόνο γιατί η Αξιολόγηση μειώνει την αξία του εκπαιδευτικού, αλλά πρωτίστως γιατί ο εκπαιδευτικός διορίστηκε από το δημόσιο ως ο καταλληλότερος για το λειτούργημα του κι αυτό σε καμία περίπτωση δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.

Βέβαια για να είμαστε δίκαιοι, όλα αυτά τα σχέδια της κυβέρνησης αποτελούν μέρος του προεκλογικού της προγράμματος, το οποίο υλοποιεί πιστά εν μέσω πανδημικής κρίσης. 

Σε καμία περίπτωση όμως ο εκπαιδευτικός δεν τους φταίει σε τίποτα, και φυσικά κανείς δεν έχει να αποδείξει το οτιδήποτε σε παιδιά του κομματικού σωλήνα...

Κλείνοντας με αυτές τις σκέψεις φίλες και φίλοι, η εκπαίδευση δεν είναι αντικείμενο για πειραματισμούς κι εννοείται πως το ΥΠΑΙΘ οφείλει να παρέχει αίσθημα ασφάλειας στο εκπαιδευτικό προσωπικό της χώρας.

Πάνω σε αυτές τις βάσεις η αρμόδια Υπουργός οφείλει να πάρει πίσω το νομοσχέδιο-έκτρωμα για την Παιδεία, κι επιτέλους να προχωρήσει σε όλα εκείνα τα αναγκαία-λογικά όπου έχει ανάγκη ο τόπος. 

laf.jpg

*Φιλόλογος, Ειδικός Παιδαγωγός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δικαστήριο
Δικαστήρια: Νέος γραπτός διαγωνισμός ΕΣΔΙ – Από σήμερα οι αιτήσεις
Προκήρυξη για την εισαγωγή 122 νέων σπουδαστών στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών – Δύο στάδια εξετάσεων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα
Δικαστήρια: Νέος γραπτός διαγωνισμός ΕΣΔΙ – Από σήμερα οι αιτήσεις
Εκπαιδευτικός με απογοήτευση
Σχολεία σε κίνδυνο: «Στάζουν οι στέγες και πλημμυρίζουν τα προαύλια»
«Στην πόλη μας υπάρχουν σχολεία που στάζουν οι στέγες, που πλημμυρίζουν τα προαύλια, που είναι χαλασμένα τα υδραυλικά»
Σχολεία σε κίνδυνο: «Στάζουν οι στέγες και πλημμυρίζουν τα προαύλια»