Νίκος Φίλης: Στη Βουλή η επίκαιρη ερώτηση για την απαλλαγή από τα Θρησκευτικά
INTIME NEWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ
Στη Βουλή συζητείται, αύριο, επίκαιρη ερώτηση του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκου Φίλη σχετικά με τη διαδικασία απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών

Στη Βουλή θα συζητηθεί, αύριο, επίκαιρη ερώτηση του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκου Φίλη, για τη διαδικασία απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών

Όπως αναφέρει σε σχετική του ανάρτηση ο Ν. Φίλης «Προς δόξαν… του φιλελευθερισμού της ΝΔ, ξαναγυρίζουμε χρόνια πίσω, και επιβάλλεται στους Έλληνες πολίτες η υποχρεωτική διδασκαλία των Θρησκευτικών, ακόμα και ως μαθήματος κατήχησης» κάνοντας μάλιστα λόγο για «νέο κρούσμα υποταγής της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στις ακραίες εκκλησιαστικές αξιώσεις που παραβιάζουν τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών».

Δείτε εδώ την ανάρτηση του Νίκου Φίλη

Αύριο στη Βουλή για τα Θρησκευτικά

Νέο κρούσμα υποταγής της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στις ακραίες εκκλησιαστικές αξιώσεις που παραβιάζουν τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, με αφορμή και πάλι το μάθημα των θρησκευτικών!

Με υπουργική απόφαση που στάλθηκε στα σχολεία, για πρώτη φορά φέτος, υποδεικνύεται ότι δικαίωμα να αιτηθούν εξαίρεση από τα Θρησκευτικά για τα παιδιά τους, επικαλούμενοι λόγους θρησκευτικής συνείδησης, έχουν μόνον οι γονείς παιδιών που δεν είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Πρόκειται για βάναυση παραβίαση, της απόφασης 32/20 της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων καθώς και της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Οκτ. 2019).

Η Αρχή είχε κρίνει ότι για την απαλλαγή αρκεί η επίκληση απλώς λόγων συνείδησης (και όχι «θρησκευτικής συνείδησης»), ώστε να μπορούν να απαλλάσσονται και Χριστιανοί Ορθόδοξοι μαθητές. Το ΕΔΔΑ αποφάνθηκε ότι τα κράτη μέλη δεν έχουν δικαίωμα να απαιτούν από τους πολίτες να αποκαλύπτουν τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις.

Προς δόξαν… του φιλελευθερισμού της ΝΔ, ξαναγυρίζουμε χρόνια πίσω, και επιβάλλεται στους Έλληνες πολίτες η υποχρεωτική διδασκαλία των Θρησκευτικών, ακόμα και ως μαθήματος κατήχησης. Στέλνονται μάλιστα υποχρεωτικά οι Έλληνες πολίτες σε δημόσιες υπηρεσίες, για να διαπιστώσουν το γνήσιο της υπογραφής στη δήλωση εξαίρεσης από το μάθημα! Δηλ. δεν αρκεί μια απλή δήλωση του γονιού στο σχολείο, όπως ίσχυε ως σήμερα και ισχύει για άλλα μαθήματα. Γιατί;

Πρόκειται για άλλο ένα σύμπτωμα κρίσης του σχολείου, παρότι το Σύνταγμα επιτάσσει ότι σκοπός του είναι να διαπλάθει τους νέους σε «ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες» (άρθρο 16).

Επίκαιρη ερώτηση με την οποία ζητείται να καταργηθεί η υπουργική απόφαση και να συμμορφωθεί το υπουργείο στις αποφάσεις της Αρχής και του ΕΔΔΑ κατέθεσε πρόσφατα προς την υπουργό Παιδείας και θα συζητηθεί αύριο στη Βουλή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia