Συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί: Ο πιο «αδύναμος κρίκος»
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Ανατολικής Αττικής «Ο Σωκράτης» καταγγέλλει τη Δ/νσης ΠΕ Αν. Αττικής η οποία επιμένει να μετακινεί εκπαιδευτικούς από τη μια σχολική μονάδα στην άλλη, «μπαλώνοντας» έτσι τα εκπαιδευτικά κενά

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Ανατολικής Αττικής  «Ο Σωκράτης» καταγγέλλει την υποχρεωτική επανατοποθέτηση συμβασιούχου εκπαιδευτικού για την κάλυψη κενού, ενώ οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Ό,τι είναι σύννομο δεν είναι πάντα ηθικό…».

Ήδη ο Σύλλογος με προηγούμενη ανακοίνωση του, αναφορικά με την υπολειτουργία σχολείων λόγω κενών σε εκπαιδευτικούς, καταφέρθηκε ενάντια στην επιλογή της Δ/νσης Π. Ε. Αν. Αττικής να μετακινεί εκπαιδευτικούς από  μια σχολική μονάδα σε κάποια άλλη, λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς, στο πλαίσιο διαχείρισης της κατάστασης.

Οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που καταλήγουν έρμαια αυτής της πολιτικής της διαχείρισης και του «πρόχειρου μπαλώματος» των κενών στα σχολεία, αφού διαχρονικά οι κυβερνήσεις τους έχουν καταδικάσει να είναι ο πιο «αδύναμος κρίκος» στην εκπαίδευση, με το να διαιωνίζουν την αδιοριστία τους…

Ενδεικτική είναι η περίπτωση συμβασιούχου εκπαιδευτικού των εικαστικών, τοποθετημένου από την αρχή της χρονιάς σε δύο σχολεία (2ο Δημ. Σχ. Θρακομακεδόνων και 30ο Δημ. Σχ. Αχαρνών), που τον υποχρεώνουν να μετακινηθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς και σε 3ο σχολείο, για να καλύψει εκπαιδευτικό κενό.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Δ/νση Π. Ε. ζήτησε από τον εκπαιδευτικό να κάνει αίτηση σύμφωνα με την οποία θα ήταν ο ίδιος που ζητούσε την εκ νέου τοποθέτησή του. 

Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Η εν λόγω ενέργεια της διοίκησης δηλώνει τελικά πως «ό,τι είναι σύννομο (βλέπε το δικαίωμα της Δ/νσης να επανατοποθετεί εκπαιδευτικούς) δε σημαίνει ότι είναι και ηθικό…».

Οι εκπαιδευτικοί επιπλέον καταγγέλλουν το γεγονός και για άλλη μια φορά θέτουν το ερώτημα για το «ποια είναι η θέση και η αντίδραση, αναφορικά με το προηγούμενο, των εγκάθετων «Αιρετών»,  οποίοι, αφού αποδέχτηκαν τη θέση χωρίς να είναι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών, λάμπουν δια της απουσίας τους!!!».

Η όποια πολιτική διαχείρισης και «πρόχειρου μπαλώματος» μόνο αγανάκτηση προκαλεί στην εκπαιδευτική κοινότητα, τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικών είναι εγγεγραμμένοι στους «πίνακες της ανεργίας» ενώ θα μπορούσαν να προσφέρουν τα μέγιστα στην μόρφωση των παιδιών.

«Αποτελεί μονόδρομο ο αγώνας για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών, οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες και εξίσωση δικαιωμάτων», καταλήγουν οι εκπαιδευτικοί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καλ
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
«Ο πολιτιστικός τομέας στερείται εξειδικευμένων επιστημόνων, ενώ εμείς αγωνιζόμαστε να βρούμε θέση στον χώρο που εκπαιδευτήκαμε»
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή
Πανελλήνιες - Μηχανογραφικό 2025: Η Στατιστική ως «ελβετικός σουγιάς» σπουδών - Δεν υπόσχονται «κοινωνικό κύρος» όπως η Ιατρική ή η Νομική, ούτε...
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή